Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Emilseir
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kent: Helenius spiller en suværen kamp

    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

    jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Siger han det!? Han er noget af det mest lade jeg har set i en stribet trøje.

    Nu er vi altså også lige nødt til at huske, at det KN melder ud i medierne sikkert ofte er tilsat en mængde spin. Han kommunikerer ikke kun til os fans og omverdenen, men også indirekte til Helenius. Taget i betragtning af, at Helenius har lignet en selvtillidsforladt spiller for os, så er det måske ikke helt hen i vejret at booste hans tro på sig selv.
    Så på mandskabsbehandlingsplan, så tror jeg det er den rette taktik med en fyr som Helenius. KN har både i AaB og Horsens fået meget ud af en begrænset spillertrup, så vi må formode, at han ved hvad han laver på dét plan.


    EDIT: Arh, jeg var for langsom til at skrive mit indlæg. B(ob) kom før mig med samme kernepointe.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg ser med ængstelse på lodtrækningen :)
    ikke mange "nemme" hold tilbage. Bliver spændende :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Ja, det er sgu ikke så godt. Kent bruger udtalelser strategisk - det synes jeg efterhånden står klart. Både til at bygge spillere op, pille dem ned når de svæver for højt osv. Problemet er, at han slet ikke forholder sig til, der er nogle omgivelser, som også har indflydelse på resultaterne, som bliver endnu mere negative når de hører det.

    Men jeg håber det virker, og Helenius får lidt mere selvtillid. Han have et par eller tre fine aktioner i dag, og det er et fint skridt frem.

    Ps. den modsatte pol, Jacob Nielsen i AGF, ville jeg nok heller ikke foretrække...
    helt enig

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
    AGF lige ekspederet efter røv og albuer.. Fredericia burde have scoret mindst 6 yderligere mål i anden halvleg..
    Jeg ser med ængstelse på lodtrækningen :)

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kent: Helenius spiller en suværen kamp

    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

    jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer
    Ja, det er sgu ikke så godt. Kent bruger udtalelser strategisk - det synes jeg efterhånden står klart. Både til at bygge spillere op, pille dem ned når de svæver for højt osv. Problemet er, at han slet ikke forholder sig til, der er nogle omgivelser, som også har indflydelse på resultaterne, som bliver endnu mere negative når de hører det.

    Men jeg håber det virker, og Helenius får lidt mere selvtillid. Han have et par eller tre fine aktioner i dag, og det er et fint skridt frem.

    Ps. den modsatte pol, Jacob Nielsen i AGF, ville jeg nok heller ikke foretrække...

    Leave a comment:


  • makitabel
    replied
    AGF lige ekspederet efter røv og albuer.. Fredericia burde have scoret mindst 6 yderligere mål i anden halvleg..

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    En fodboldspiller skal ikke "forvente" noget som helst i forhold til, hvad folk skriver eller mener om én - de skal håndtere, hvad der kommer - og jeg ved også, per fact, at der er mindst lige så positive ord, som der er negative. Det er evnen til at skimme det negative, slå det hen som afreaktion eller som idioters desperate ord, der bestemmer om en spiller når igennem presset på den mest hensigtsfulde måde.

    Jönsson ved, at det var et utilgiveligt boldtab - og han ved, at der er mange, der forbandt ham langt væk lige dér - Og så skal han bare tage det, som det er - afreaktion - det eneste, der betyder noget, er det ens træner - og ens nærmest mener om én.

    Hvis man ikke kan lide at blive kaldt talentløs - så gå ud og vis noget talent. Groft sagt. ;-)

    MvH ChrisOB
    Jeg orker ikke maratondebatter om det her, men jeg køber simpelthen ikke at nogle mennesker, fordi de tilfældigvis er fodboldspillere, bare må finde sig i hvad som helst. Det er unuanceret. Mennesker reagerer forskelligt på forskellige ting og i fodboldverdenen tror jeg vi har nogle problemer med, at kun meget få af de mennesketyper, der findes er nogen der passer ind.

    OB's spillere mangler selvtillid. Det er et tilbagevendende problem for OB-spillere og har været det i en del år. Kunne man forestille sig, at vi som fans kunne bidrage mindre til det - det er jeg helt sikker på.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hmm
    Ja, den kan nok læses på to måder. Pointen var ikke, at Jönsson var retarderet, men at hans boldtab var det.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Forlæng til 2030
    Ja vi skal nok helst forlænge med ham inden et år, håber JH er klar her.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Siger han det!? Han er noget af det mest lade jeg har set i en stribet trøje.
    Det står sort på hvidt

    Leave a comment:


  • fynsland_85
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kent: Helenius spiller en suværen kamp

    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

    jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer
    Siger han det!? Han er noget af det mest lade jeg har set i en stribet trøje.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Forlæng til 2030

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Kent: Helenius spiller en suværen kamp

    http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...ren-27857.aspx

    jovist. Han gjorde det ok idag. Men hvis det er overlæggeren for hvad Kent syntes er suværent er vi godt nok i problemer

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    30/6-2019
    Forlæng til 2030

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Ja det varer nok et par dage inden jeg får lov til at gamble med husholdnings pengene igen. Målet fra JJT er så meget smukkere end en nok så flot blomsterbuket.

    Endnu engang viser vores unge spillere at de har klasse til at begå sig. JJT hvor længe har vi ham på kontrakt ? vi skulle nødig miste ham på samme måde som Falk, uden en krone.
    30/6-2019

    Leave a comment:

Working...
X