Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
    Er det ikke længe siden at modstanderholdet har scoret et selvmål? statistisk set må det vel komme tættere på for hver kamp vi spiller, og hvis vi så bare kan holde nullet er chancen der...
    Er det ikke også længe siden at vores angribere viste målnæse ... og at vi hentede mesterskabet... ?
    Tror ikke at vi kan bygge på statistik. ;-)

    Leave a comment:


  • lassepedersen
    replied
    Er det ikke længe siden at modstanderholdet har scoret et selvmål? statistisk set må det vel komme tættere på for hver kamp vi spiller, og hvis vi så bare kan holde nullet er chancen der...

    Leave a comment:


  • Il Corvo
    replied
    Jeg ser desværre også fremad amager som stor favoritter til den kamp! Det bliver en umanerligt svær kamp at vinde når vi ikke kan score mål!

    Leave a comment:


  • allanribe
    replied
    Endnu engang snublede OB til et hold fra 1. division i pokalen :-D

    Fremad Amager slår bovlamme OB med 2-0.

    I hørte det først her... :-(

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Desler skulle også snart være klar igen men mon ikke han spares eller starter på bænken..
    Fint hvis ham bliver klar. Desler er for mig en meget vigtig spiller med sin motor, løbevillighed og indsats. Kan ikke huske en kamp hvor jeg var skuffet om Deslers indstilling.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Med Tingager og Izunna tilbage skulle det ser lidt bedre ud. Måske Desler? Ved nogen hvor længe ham er ude?
    Men med de erfaringer af de sidste år og ledelsens begejstring for kontinuitet ville jeg ikke være overrasket hvis vi rykker ud.
    Det er alt så skuffende. Suk.
    Desler skulle også snart være klar igen men mon ikke han spares eller starter på bænken..

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Andre der kan mærke i maven at vi taber i midtugen? Kan simpelthen ikke se hvad der skal gøre at vi vinder sådan en kamp..
    Er spændt på at høre Kents og spillernes undskyldninger om der er andre end hvor svær pokal turneringen er, vi har det svært mod kompakte hold, vi manglede lige den sidste kvalitet og energi og vi må bare tilbage på træningsbanen og arbejde videre
    Med Tingager og Izunna tilbage skulle det ser lidt bedre ud. Måske Desler? Ved nogen hvor længe ham er ude?
    Men med de erfaringer af de sidste år og ledelsens begejstring for kontinuitet ville jeg ikke være overrasket hvis vi rykker ud.
    Det er alt så skuffende. Suk.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Tak, Polle :)

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Torsdag 18.15 ude mod Fremad Amager, kommer på TV3 sport 1.

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Andre der kan mærke i maven at vi taber i midtugen? Kan simpelthen ikke se hvad der skal gøre at vi vinder sådan en kamp..
    Er spændt på at høre Kents og spillernes undskyldninger om der er andre end hvor svær pokal turneringen er, vi har det svært mod kompakte hold, vi manglede lige den sidste kvalitet og energi og vi må bare tilbage på træningsbanen og arbejde videre
    Midtugen? Pokalen?

    Mod hvem? Hvornår?

    Ob.dk er ikke opdateret i kampkalenderen

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Nøgternt så kan vi ikke vinde pokalen med vores ustabile hold. Derfor kan vi lige så godt komme ud af den turnering nu så vi er klar til de hårde kampe for at komme i nedrykningsspillet med flest mulige points
    Jeg elsker de der pokalkampe hvor man nærmer sig finalen så ville gerne rigtig langt men må jo bare tilslutte mig det du siger..
    Vi er ikke i nærheden af at være gode nok til noget semifinale/finale og kan lige så godt koncentrere os om superligaen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Nøgternt så kan vi ikke vinde pokalen med vores ustabile hold. Derfor kan vi lige så godt komme ud af den turnering nu så vi er klar til de hårde kampe for at komme i nedrykningsspillet med flest mulige points

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Andre der kan mærke i maven at vi taber i midtugen? Kan simpelthen ikke se hvad der skal gøre at vi vinder sådan en kamp..
    Er spændt på at høre Kents og spillernes undskyldninger om der er andre end hvor svær pokal turneringen er, vi har det svært mod kompakte hold, vi manglede lige den sidste kvalitet og energi og vi må bare tilbage på træningsbanen og arbejde videre

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Og dog pryglede vi Vejle, som vel ret beset er det bedste af de hold fra 1. div. vi har mødt de sidste år.
    Vejle var generelt ustabile da vi mødte dem, og slet ikke på samme niveau som de er nu.

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Og dog pryglede vi Vejle, som vel ret beset er det bedste af de hold fra 1. div. vi har mødt de sidste år.

    Leave a comment:

Working...
X