Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalen 17/18

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og det var jo heller ikke ligefrem overbevisende det der blev vist mod dalum....
    Nej jeg var på Dalum Stadion for at se den. Det var simpelthen en skændsel at se på i 89 min når man tænker på modstanderen.. Man kunne ikke se forskel på hvor de 2 hold spiller henne i divisionerne

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja vi bør og skal videre. Men når man i de sidste 3 år har været sub bundhold i superligaen og er røget tidligt ud af pokalen til lavere rangerede hold fra 1. Div er man langt fra så sikker i sin tro. Det kan jo ikke blive ved med at være tilfældigheder
    og det var jo heller ikke ligefrem overbevisende det der blev vist mod dalum....

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Vi har virkelig haft svært ved at finde det rette spændnings og kvalitet niveau, Generelt igennem længere tid.
    Det vil slet ikke overraske mig hvis OB ryger ud allerede i den kommende runde.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
    Kunne have været både værre, og bedre. Fremad er jeg mindre nervøse for end eks. Fredericia. De har lige slået EFB, men fik også prygl 0-6 hjemme af Viborg, så det giver ikke noget svar. En rigtig pokal kamp, i Sundby idrætspark. Vi skal nok få kamp til stregen. Men som mod de andre 1. div hold, så SKAL vi videre
    Ja vi bør og skal videre. Men når man i de sidste 3 år har været sub bundhold i superligaen og er røget tidligt ud af pokalen til lavere rangerede hold fra 1. Div er man langt fra så sikker i sin tro. Det kan jo ikke blive ved med at være tilfældigheder

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Kunne have været både værre, og bedre. Fremad er jeg mindre nervøse for end eks. Fredericia. De har lige slået EFB, men fik også prygl 0-6 hjemme af Viborg, så det giver ikke noget svar. En rigtig pokal kamp, i Sundby idrætspark. Vi skal nok få kamp til stregen. Men som mod de andre 1. div hold, så SKAL vi videre

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Sidste tre år er vi røget ud til et 1. Divisionshold, så det gør vi naturligvis også i år. Det kunne meget vel være Fremad Amager.

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fremad Amager i næste runde

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rum-i-pokalen/

    Mon ikke et 1. Div hold er for stor en mundfuld
    Jo det kan blive svært nok Fremad har lige slået Esbjerg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fremad Amager i næste runde

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...rum-i-pokalen/

    Mon ikke et 1. Div hold er for stor en mundfuld

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    At tv ikke sender den er vel også et fingerpeg om at OB er blevet et ligegyldigt hold i medierne .
    Ja, de viser i hvert fald VSK Aarhus - AGF, så vi er mindste interessant i den sammenhæng. Men der er en masse andre superligahold som heller ikke vises.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    At tv ikke sender den er vel også et fingerpeg om at OB er blevet et ligegyldigt hold i medierne .

    Leave a comment:


  • macrel
    replied
    Stærkeste opstilling og ingen unge spiller. Klassisk Kent :'(

    Leave a comment:


  • Ganjaoux
    replied
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Mange mange tak :)

    Leave a comment:


  • MortenF
    replied
    Oprindeligt indsendt af macrel Se indlæg
    Det er egentlig meget rart, at kampen spilles i landskampspausen, så vi automatisk har tre stamspillere ude. Ellers kunne man jo frygte, at KN spiller med de samme 11 som sædvanlig.

    Personligt håber jeg, at Julius Eskesen får lov at starte inde. Også meget gerne Buus.

    Mikkelsen
    Buus KEP Tingager Barrett
    Greve Eskesen Nana Frøkjær (kan han spille her?)
    Festersen Helenius
    Ikke mig bekendt. Så ville det nok give bedre mening at bytte rundt på ham og Eskesen.

    Jeg tror dog ikke, vi kommer til at stille med så mange af de unge. Det skal også med i ligningen, at vi kun må have 3 markspillere på over 21 med som reserver, så hvis både Buus, Frøkjær og Eskesen starter, får vi en ret tynd bænk.

    Leave a comment:


  • macrel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
    Hvor på DBU's website kan man streame kampen i eftermiddag?
    http://pokaltv.dbu.dk/dalum-if-ob

    Leave a comment:


  • macrel
    replied
    Det er egentlig meget rart, at kampen spilles i landskampspausen, så vi automatisk har tre stamspillere ude. Ellers kunne man jo frygte, at KN spiller med de samme 11 som sædvanlig.

    Personligt håber jeg, at Julius Eskesen får lov at starte inde. Også meget gerne Buus.

    Mikkelsen
    Buus KEP Tingager Barrett
    Greve Eskesen Nana Frøkjær (kan han spille her?)
    Festersen Helenius

    Leave a comment:

Working...
X