Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ganske rigtigt. Der var Energi Fyn Cup, så det giver altid godt. Det var blot for at nuancere, for tallene er vildt usikre så tidligt i sæsonen. :-)
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Var det ikke bare fordi, der var Øens Cup og derfor mange børn, forældre og bedsteforældre? Kunne være vi skulle lave en cup hver kampdag og booste tilskuertallet ^^
      Jo bestemt derfor. Men var stadig overrasket. Troede kun det ville booste 200-300 ca

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Det er ikke fordi, at jeg nødvendigvis drømmer om at få Ove Pedersen tilbage som træner. Jeg siger bare, at han kunne tage den her trup, og så ville vi begynde at vinde flere kampe - ganske enkelt fordi han dyrker den enkle (og primitive) fodbold, som altid har virket.

        Det er dét, som jeg er så uendeligt træt af ved Kent. Han har ikke spillerne til sin fodboldfilosofi, og alligevel bliver han ved med at prøve. Hvorfor så ikke tage udgangspunkt i materialet og få det bedste ud af det? For et år siden troede jeg måske på, at det bare handlede om at have tålmodighed. At det også tog nogle år at bygge AaB op til mesterskabet. Det tror jeg ganske enkelt ikke på med OB. Det bliver ikke bedre af at vente og give ham og truppen tid. De er bare ikke bedre.

        Og ja, så ville jeg faktisk hellere se Ove (eller en lignende type) som træner. Så må vi erkende, at vi er et bundhold, og så må vi begynde at finde den type spillere, som vi skal bruge til noget primitivt lortebold. Det vil jeg hellere end det her, må jeg indrømme.
        Fuldstændig enig. Og det er jo også nævnt 1000 gange herinde. Vi har ikke materialet til Kents filosofi..
        Kig nu på det materiale du har og spil efter forholdende. Det er jo ikke ensbetydende at vi skal opgive at være gode på bolden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          Ganske rigtigt. Der var Energi Fyn Cup, så det giver altid godt. Det var blot for at nuancere, for tallene er vildt usikre så tidligt i sæsonen. :-)
          Ja meget usikre - men selv om det er gratis, er det skønt folk kommer.

          Til den første kamp var der desuden mange fribilletter i omløb. Alle sæsonkortholdere fik en fribillet tilsendt. Men stadig overraskende med SÅ mange som i de to kampe. I går var der jo pakket der hvor Energi Fyn folkene sidder. Det var noget mere end det plejer, så super fedt.

          Meeeen det er vist ingen hemmelighed at Superligaen generelt svømmer i fri/sponsorbilletter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fuldstændig enig. Og det er jo også nævnt 1000 gange herinde. Vi har ikke materialet til Kents filosofi..
            Kig nu på det materiale du har og spil efter forholdende. Det er jo ikke ensbetydende at vi skal opgive at være gode på bolden
            Er vi gode på bolden , og hvad fører det til at vi har bolden meget ?

            I de 6 kampe i sæsonen ser gennemsnittet således ud :

            boldbesiddelse : 55 %
            tid med spilovertag : 42,5 min
            tid på sidste 1/3 : 16 min
            skud på mål : 3,6



            er det tilfældigt at vi i kampen mod FC Helsingør er den eneste kamp vi ikke vandt boldbesiddelsen , men det er den kamp hvor vi havde flest skud på mål og mest tid på sidste 1/3 ift tid med spilovertag ?
            Last edited by Magge; 21-08-2017, 11:03.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Er vi gode på bolden , og hvad fører det til at vi har bolden meget ?

              I de 6 kampe i sæsonen ser gennemsnittet således ud :

              boldbesiddelse : 55 %
              tid med spilovertag : 42,5 min
              tid på sidste 1/3 : 16 min
              skud på mål : 3,6



              er det tilfældigt at vi i kampen mod FC Helsingør er den eneste kamp vi ikke vandt boldbesiddelsen , men det er den kamp hvor vi havde flest skud på mål og mest tid på sidste 1/3 ift tid med spilovertag ?
              Det tror jeg ikke. Aab spillede også en del på kontra da de vandt mesterskabet sidst.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Det tror jeg ikke. Aab spillede også en del på kontra da de vandt mesterskabet sidst.
                Njaa...
                AAB havde den tredjemest.
                Deres statistik var klart bedst hjemme, samtidig med at de havde bolden mere, end på udebane ... så man kan i hvert fald ikke konkludere at kontra virkede bedre for dem.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Njaa...
                  AAB havde den tredjemest.
                  Deres statistik var klart bedst hjemme, samtidig med at de havde bolden mere, end på udebane ... så man kan i hvert fald ikke konkludere at kontra virkede bedre for dem.
                  ok, mindes bare at man kunne komme i kontrakniven hos dem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    ok, mindes bare at man kunne komme i kontrakniven hos dem.
                    Fordelingen af de 60 mål de lavede i Superligaen den sæson var:

                    Etableret angrebspil: 31 mål
                    Omstillinger: 17 mål
                    Dødbolde: 12 mål (heraf 3 på straffespark)

                    Comment


                      Nu skal L'easy sælges... hvad mon det kommer til at betyde for klubben

                      Comment

                      Working...
                      X