Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kontinuitet min bare......Køb kvalitet nu eller drop strategien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    @ Tåhyler / ChrisOB.

    Vi har oplevet lag og pixelering på opfattelsesevnen. Fejlen burde være rettet.
    Vi beklager evt. gener, det har måttet medføre.

    Mvh.
    MvT Technical Support
    Hej Marco.

    Det er et meget tekniskt indforstået svar. Jeg forstår det ikke. Beklager.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Uden tvivl
      Klart det også er vores situation. Vi er flere, der i årevis har brugt dette argument til at få klubben til at fingrene ud når det gjaldt at sikre gode spillere fordi hvis det fortsætte ville publikum forsvinde og mulighederne for gode betalbare indkøb forsvinde. Men også at faciliteterne skulle forbedres så hurtigt som muligt. Hellere i går end i morgen. Og der er tilsyneladende stadig langt endnu. En topkvalitet (opvarmet) kunstgræsbane og en udvidelse/forbedring af klubhuset med langt bedre forhold for spillerne skal være på plads senest om et år. - men helst længe før.
      Det nytter ikke at skylde på kommunen.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Tror du har ret. De fleste af vores nye spillere er nogle som er skiftet dels på grund af bedre løn og også meget pga. af de tidligere har spillet i Aab med KN som træner. Dem er der så ikke så mange tilbage af de fleste har vi jo plukket.

        At vi så også i flere sæsoner har været i risiko for nedrykning spiller også ind.

        Så det ser ikke nemt ud, derfor er det ekstra vigtigt med en dygtig og handlekraftig sportsdirektør,
        Ja det er det. Altså BIF har nok større tiltrækningskraft end vi har men at TB har købt Fisker for 1,8, Tibbling for 3,75 og Vigen for 2,5(rygte) er altså godt købmandsskab og burde være beløb hvor vi kan være med hvis det kun drejer sig om 1 transfer i et vindue..
        Bare en af disse 3 havde være en kæmpe forstærkning for os. Det har måske ikke været muligt for os med disse 3 men har man overhovedet prøvet????

        Prøv dog at byd 2-2,5 mill på Sammy Skytte eller Moro eller lign. Bare som eksempel. Vis at vi er på markedet og er seriøse i vores higen efter succes..
        Nej nej. Vi er efter sigende ikke proaktive og ser bare om noget ikke skulle falde ned i vores skød.. Så fucking uambitiøst af en "storklub"

        Men mon ikke at blusset på proaktivskomfuret bliver skruet op på 1 tirsdag morgen når vi ligger sidst i Superligaen

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Klart det også er vores situation. Vi er flere, der i årevis har brugt dette argument til at få klubben til at fingrene ud når det gjaldt at sikre gode spillere fordi hvis det fortsætte ville publikum forsvinde og mulighederne for gode betalbare indkøb forsvinde. Men også at faciliteterne skulle forbedres så hurtigt som muligt. Hellere i går end i morgen. Og der er tilsyneladende stadig langt endnu. En topkvalitet (opvarmet) kunstgræsbane og en udvidelse/forbedring af klubhuset med langt bedre forhold for spillerne skal være på plads senest om et år. - men helst længe før.
          Det nytter ikke at skylde på kommunen.
          Bedre faciliteter vil uden tvivl hjælpe på JH's muligheder for at tiltrække spillere og man kan kun håbe at en løsning findes her sidst i Aug. Men tvivler desværre og frygter det endnu engang bliver udsat.. Vi har brug for det du nævner for at bedre spillere kan se fordelen i den samlede pakke.

          Comment


            #95
            Tja - nyt Horsens hold. Nye folk som kæmper røv... nu 6 points. Det er sku godt arbejde, selvom jeg stadig ser vores hold som værende på niveau, eller lidt over

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Tja - nyt Horsens hold. Nye folk som kæmper røv... nu 6 points. Det er sku godt arbejde, selvom jeg stadig ser vores hold som værende på niveau, eller lidt over
              Vildt Horsens start på sæsonen, gejst kan altså noget, når kvaliteten ikke lige er der....

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Vildt Horsens start på sæsonen, gejst kan altså noget, når kvaliteten ikke lige er der....
                Gejst og en passende taktik kommer man langt med

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Hej Marco.

                  Det er et meget tekniskt indforstået svar. Jeg forstår det ikke. Beklager.
                  Forklaring:
                  Jeg er sløv i knolden og elendig til at lave jokes

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Forklaring:
                    Jeg er sløv i knolden og elendig til at lave jokes

                    MvT
                    Eller også har Tåhyler blot lidt flere år på bagen, hvorfor han har svært ved at forstå unges humor? (Jeg grinte...lidt)

                    ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Eller også har Tåhyler blot lidt flere år på bagen, hvorfor han har svært ved at forstå unges humor? (Jeg grinte...lidt)

                      ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Du kaldte mig ung [fniser rødmende stolt, som en teentøs]

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Jeg så FCN - BIF i TV.

                        Tre ting jeg blev misundelig på

                        1. Pausen. FCN var spillet ud af brættet af BIF i 1. halvleg. Var Pukki mere skarp, havde BIF været foran 3-0. Aner ikke hvad der skete i FCN's omklædningsrum i pausen, men de kom totalt forvandlet ud. Energimæssigt, hastighedsmæssigt i tanke og med bolden, bedre pres. At være i stand til ændre sig så radikalt i positiv retning på 15 min. er stærkt. Gad jeg virkelig godt vi kunne.

                        2. Da FCN kæmper sig tilbage i kampen med en scoring kalder Benedikt Röcker helt holdet til sig og med en blanding af ro, vrede, bestemthed og autoritet uddelte en skærpende skideballe til hele holdet. Da Lasse Vigen udlignende til 2-2 var der yderst kort fejring og Vigen stormede ned mod midtercirklen med ild i øjnene, for at få spillet hurtig i gang igen. Vi har ikke tid til at sovse rundt i uafgjort. Vi skal vinde den her. Den attitude - gad jeg virkelig godt vi havde.

                        3. Postmatchinterview med Hjulmand og Zorninger. Direkte, præcis og kritisk evaluering der bare er milevidt fra den vævende 'vi følte', 'lidt skarpere', 'bedre momentum i perioder' suppe der bliver hældt ud fra Kent, når vi har spillet håbløst uden fart, løb, gejst eller vilje. Den slags skarp efterkritik - gad jeg virkelig godt vi hørte fra vores coach.

                        Vi I ikke så postmatch med AZ/KH vil jeg anbefale I finder det - hvis det kan opdrives.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Jeg så FCN - BIF i TV.

                          Tre ting jeg blev misundelig på

                          1. Pausen. FCN var spillet ud af brættet af BIF i 1. halvleg. Var Pukki mere skarp, havde BIF været foran 3-0. Aner ikke hvad der skete i FCN's omklædningsrum i pausen, men de kom totalt forvandlet ud. Energimæssigt, hastighedsmæssigt i tanke og med bolden, bedre pres. At være i stand til ændre sig så radikalt i positiv retning på 15 min. er stærkt. Gad jeg virkelig godt vi kunne.

                          2. Da FCN kæmper sig tilbage i kampen med en scoring kalder Benedikt Röcker helt holdet til sig og med en blanding af ro, vrede, bestemthed og autoritet uddelte en skærpende skideballe til hele holdet. Da Lasse Vigen udlignende til 2-2 var der yderst kort fejring og Vigen stormede ned mod midtercirklen med ild i øjnene, for at få spillet hurtig i gang igen. Vi har ikke tid til at sovse rundt i uafgjort. Vi skal vinde den her. Den attitude - gad jeg virkelig godt vi havde.

                          3. Postmatchinterview med Hjulmand og Zorninger. Direkte, præcis og kritisk evaluering der bare er milevidt fra den vævende 'vi følte', 'lidt skarpere', 'bedre momentum i perioder' suppe der bliver hældt ud fra Kent, når vi har spillet håbløst uden fart, løb, gejst eller vilje. Den slags skarp efterkritik - gad jeg virkelig godt vi hørte fra vores coach.

                          Vi I ikke så postmatch med AZ/KH vil jeg anbefale I finder det - hvis det kan opdrives.

                          MvT
                          Fuldstændig enig. Lagde mærke til de samme ting. Også det jeg gerne vil se i OB

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Du kaldte mig ung [fniser rødmende stolt, som en teentøs]

                            MvT
                            Det kan selvfølgelig være yderst relativt, hvem man kalder ung - jeg er f.eks ung sammenlignet med på min faster på 70, mens der er sikkert nogle, der vil mene, at jeg er oldgammel efter at spottet de første små grå i tindingen.

                            Jeg går ud fra, at du så er kommet skridtet videre fra at ha opdaget de første grå? Mine er pudsigt nok kommet indenfor de sidste par år... I et hyppigere tempo. Coincidence? ;-)

                            MvH ChrisOB, der dog stadig ser og føler sig yngre, end han er. Med undtagelse af, når han står op af sengen om morgenen. ;-)
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Jeg så FCN - BIF i TV.

                              Tre ting jeg blev misundelig på

                              1. Pausen. FCN var spillet ud af brættet af BIF i 1. halvleg. Var Pukki mere skarp, havde BIF været foran 3-0. Aner ikke hvad der skete i FCN's omklædningsrum i pausen, men de kom totalt forvandlet ud. Energimæssigt, hastighedsmæssigt i tanke og med bolden, bedre pres. At være i stand til ændre sig så radikalt i positiv retning på 15 min. er stærkt. Gad jeg virkelig godt vi kunne.

                              2. Da FCN kæmper sig tilbage i kampen med en scoring kalder Benedikt Röcker helt holdet til sig og med en blanding af ro, vrede, bestemthed og autoritet uddelte en skærpende skideballe til hele holdet. Da Lasse Vigen udlignende til 2-2 var der yderst kort fejring og Vigen stormede ned mod midtercirklen med ild i øjnene, for at få spillet hurtig i gang igen. Vi har ikke tid til at sovse rundt i uafgjort. Vi skal vinde den her. Den attitude - gad jeg virkelig godt vi havde.

                              3. Postmatchinterview med Hjulmand og Zorninger. Direkte, præcis og kritisk evaluering der bare er milevidt fra den vævende 'vi følte', 'lidt skarpere', 'bedre momentum i perioder' suppe der bliver hældt ud fra Kent, når vi har spillet håbløst uden fart, løb, gejst eller vilje. Den slags skarp efterkritik - gad jeg virkelig godt vi hørte fra vores coach.

                              Vi I ikke så postmatch med AZ/KH vil jeg anbefale I finder det - hvis det kan opdrives.

                              MvT
                              Igen, leden mod ledelsen er tredelt:

                              1. Kultur/spillestil.
                              2. Rekruttering
                              3. Kommunikation.

                              Alle hver for sig en knast, der for mit vedkommende burde give anledning til yderst kritisk evaluering, med dertilhørende uundgåelig konklusion(er), da ingen af delene i øjeblikket hverken giver eller kommer sandsynligvis til at skabe:

                              1. Resultater.
                              2. Begejstring.
                              3. Identitet.

                              Imens bliver OB fans' sammenhold udfordret og vores rekrutteringsgrundlag mindre, og sandsynligheden for, at vi bare bliver mindre og mindre attraktive og dermed gør det fremtidige arbejde for en anden sportslig ledelse sværee for ikke at sige umuligt. En fremtidig ledelse med mandat fra en bestyrelse, der tilsyneladende udelukkende vil tage discountruten til toppen eller grovere sagt bruger OB som et sted at networke i L'easy Loungen.

                              Og imens skal jeg så sidde og beundre en fucking Bundbæ træner og én af Morten Olsens disciple og se to klubber, der begge har markant mindre budgetter end os henholdsvis slå et forholdsvist stærkt slovakisk hold ud af Europa (med to sejre) ét år efter de spillede i 1. Division og se et andet hold vinde de to første kampe i sæsonen - med et nærmest halvt nyt hold, mens jeg skal høre ordet "kontinuitet" til mine ører bløder. I skyggen af skader til markante støttespillere sidder jeg så nu og gruer for, hvad det vil betyde i en kamp imod en fucking Superligadebutant, der ydermere har solgt to af deres bedste spillere til Hobro. Det er bare for meget. Det kan man sgu da ikke byde et menneske.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Igen, leden mod ledelsen er tredelt:

                                1. Kultur/spillestil.
                                2. Rekruttering
                                3. Kommunikation.

                                Alle hver for sig en knast, der for mit vedkommende burde give anledning til yderst kritisk evaluering, med dertilhørende uundgåelig konklusion(er), da ingen af delene i øjeblikket hverken giver eller kommer sandsynligvis til at skabe:

                                1. Resultater.
                                2. Begejstring.
                                3. Identitet.

                                Imens bliver OB fans' sammenhold udfordret og vores rekrutteringsgrundlag mindre, og sandsynligheden for, at vi bare bliver mindre og mindre attraktive og dermed gør det fremtidige arbejde for en anden sportslig ledelse sværee for ikke at sige umuligt. En fremtidig ledelse med mandat fra en bestyrelse, der tilsyneladende udelukkende vil tage discountruten til toppen eller grovere sagt bruger OB som et sted at networke i L'easy Loungen.

                                Og imens skal jeg så sidde og beundre en fucking Bundbæ træner og én af Morten Olsens disciple og se to klubber, der begge har markant mindre budgetter end os henholdsvis slå et forholdsvist stærkt slovakisk hold ud af Europa (med to sejre) ét år efter de spillede i 1. Division og se et andet hold vinde de to første kampe i sæsonen - med et nærmest halvt nyt hold, mens jeg skal høre ordet "kontinuitet" til mine ører bløder. I skyggen af skader til markante støttespillere sidder jeg så nu og gruer for, hvad det vil betyde i en kamp imod en fucking Superligadebutant, der ydermere har solgt to af deres bedste spillere til Hobro. Det er bare for meget. Det kan man sgu da ikke byde et menneske.

                                MvH ChrisOB
                                Ja.
                                Og uanset skal kampen mod Helsingør vindes. Eller som et minimum blive en ok spillet kamp. Ellers trækker det alvorligt op til stormvejr - så jo, der er kontinuitet.

                                PS: Har ikke grå hår - men burde have det.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X