Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's pladsering efter runde 26 i grundspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/blog/olehof...haler-broendby
    OB som nr. 5 hvad fanden har han drukket?
    Jammen så har han givet sit bud til konkurrencen....
    Vi må se om han har ret eller om han ikke bare burde overlade det til os når OB skal bedømmes

    Comment


      #47
      Jeg siger 9 - 10. Så vil nogen måske tale om en lille forbedring. Men i givet fald har vi igen misset medaljeslutspillet, og nok ændret målsætningen et par gange undervejs. Uden forstærkninger er holdet ikke til mere.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #48
        KEP mener at vi er gode nok til Top 6

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-nok-til-top-6

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          http://www.tipsbladet.dk/blog/olehof...haler-broendby
          OB som nr. 5 hvad fanden har han drukket?
          Selvfølgelig, trænere og spillere har heller ikke gjort andet end at give udtryk for, at vi da skal ende lige der omkring.

          Endnu en sæson, hvor vi næsten kun kan skuffe, og hvor der vil blive raslet med krisesablerne, hvis vi ligger 9-10 stykker efter 8 runder... Perfekt.

          Jeg tror virkeligt ikke, vi gør os selv en tjeneste ved at gå ud og opføre os som nogen fandens karle, der mener at vi er meget bedre, end det vi faktisk havde leveret. Jeg er godt klar over, at det sikkert sælger flere sæsonkort at melde skråsikkert ud, at vi selvfølgelig er gode nok til top 6, men jeg tror også, at de risikerer at endnu flere ender med at give pokker i holdet og blive væk, når vi står efter 3 runder og ligner nogle idioter, fordi at vi ikke har kunne slå Helsingør og Horsens.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Selvfølgelig, trænere og spillere har heller ikke gjort andet end at give udtryk for, at vi da skal ende lige der omkring.

            Endnu en sæson, hvor vi næsten kun kan skuffe, og hvor der vil blive raslet med krisesablerne, hvis vi ligger 9-10 stykker efter 8 runder... Perfekt.

            Jeg tror virkeligt ikke, vi gør os selv en tjeneste ved at gå ud og opføre os som nogen fandens karle, der mener at vi er meget bedre, end det vi faktisk havde leveret. Jeg er godt klar over, at det sikkert sælger flere sæsonkort at melde skråsikkert ud, at vi selvfølgelig er gode nok til top 6, men jeg tror også, at de risikerer at endnu flere ender med at give pokker i holdet og blive væk, når vi står efter 3 runder og ligner nogle idioter, fordi at vi ikke har kunne slå Helsingør og Horsens.
            Jeg er enig i at der ikke skal meget til før at vi skuffer. En dårlig start og så er den på plads. Men jeg mener også at det er ok at de går ud og siger det. De skal tro på det og de skal præsterer bedre end sidste efterår. Jeg mener ikke at det hjælper noget bare at sige at vi skal overleve eller lignende, og det mener jeg at vi gør hvis vi siger at vi bliver eksempelvis nummer 9. Det holder ikke.

            Jeg har selv meldt top 6, hvis vi kæmper for det, fordi så tror jeg på at vi er gode nok. Er det så nok bare at være gode nok når klubben hedder OB. Ikke hvis vi kigger på vores overordnede historik. Jeg er, som flertallet herinde - vurdere jeg - klar til at blive skuffet, og det bliver satme hårdt at komme igennem endnu en lorte sæson hvis det sker. Men jeg vælger også at tro på at det bliver bedre. Jeg synes selv at der er lidt at have det i pga kontinuiteten, men der er ærligt også en masse der taler imod. Vi må se hvad der sker.

            Vi må møde op og gøre vores til at bære spillerne frem. Det er det vi kan gøre. Jeg skal nok være der.
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              #51
              5-6, kan sgu ikke lade være med at være optimistisk før en sæsonstart..

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                http://www.tipsbladet.dk/blog/olehof...haler-broendby
                OB som nr. 5 hvad fanden har han drukket?
                han skriver jo så også det kan være det bare er ham der er naiv.

                - det tror jeg det er.....

                Comment


                  #53
                  Danske spil har også odds på OB som 5. Bedst.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    5-6, kan sgu ikke lade være med at være optimistisk før en sæsonstart..
                    Samme her. Jeg gætter 4-5.
                    Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                    Kristian Morre

                    Comment


                      #55
                      5-6 er ikke umuligt , men så skal alt lykkedes. Det tvivler jeg På, så jeg ender nok på en 8-9 plads

                      Comment

                      Working...
                      X