Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's pladsering efter runde 26 i grundspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg må så byde ind med det optimistiske islæt, og siger at ligger på 5-6 pladsen:) Som jeg ser det har vi ikke sagt farvel nogen bærende spiller og det må Falk jo i den grad betegnes som, hvis vi sammenligner med sæsonstart/halvsæson sidste år. Det var vel forventeligt med et vakuum efter hans skifte! Jo der var 'træthedstegn' at spore mod slutningen af sæsonen, pga. en smal trup. Holdet kunne ikke bære at både Gryte, Joan og Tingager var ude pga. skader og karantæner, og det forplantede sig i andres præstationer, bl.a Thomasens. Helhedsindtrykket af forårssæsonen var dog godt, og dertil spillede vi stadigvæk ikke på alle cylindre. Både AK og Fester bidrog med for lidt! De to kan revanchere sig, plus at Helenius kan blive et boost til angrebet. Skulle alle 3 spille væsentligt under potentielt niveau, så er der stadigvæk Joan og Jønne at trække på, men hvis bare 1-2 af 3 giver den gas på tidligere tiders niveau, som ville frigive Joan til kreativ kant. Det som bliver afgørende er at undgå skader, for truppen er smal.

    Comment


      #17
      At vi har tabt et par træningskampe her i opstarten efter en 'usædvanlig' fysisk hård opstart, bekymrer mig egentligt ikke. Og mon ikke flere af spillerne i dagens kamp mod Køge ubevidst har 'trukket' sig lidt i nærkampene med sæsonstart kommende weekend in mente? Det gælder om at 'peake' på det rigtige tidspunkt, og der bliver så et stort spørgsmål med den fysiske opstart, om den giver pote. For holdet tåler næppe at komme forkert fra land med sidste års miserable start in mente. Der kommer nøglen til at ligge. Får vi rystet de 'tunge' ben til kommende weekend. Vinder vi, så tror jeg på at vi finder pladerillen frem igen fra foråret:)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        Jeg må så byde ind med det optimistiske islæt, og siger at ligger på 5-6 pladsen:) Som jeg ser det har vi ikke sagt farvel nogen bærende spiller og det må Falk jo i den grad betegnes som, hvis vi sammenligner med sæsonstart/halvsæson sidste år. Det var vel forventeligt med et vakuum efter hans skifte! Jo der var 'træthedstegn' at spore mod slutningen af sæsonen, pga. en smal trup. Holdet kunne ikke bære at både Gryte, Joan og Tingager var ude pga. skader og karantæner, og det forplantede sig i andres præstationer, bl.a Thomasens. Helhedsindtrykket af forårssæsonen var dog godt, og dertil spillede vi stadigvæk ikke på alle cylindre. Både AK og Fester bidrog med for lidt! De to kan revanchere sig, plus at Helenius kan blive et boost til angrebet. Skulle alle 3 spille væsentligt under potentielt niveau, så er der stadigvæk Joan og Jønne at trække på, men hvis bare 1-2 af 3 giver den gas på tidligere tiders niveau, som ville frigive Joan til kreativ kant. Det som bliver afgørende er at undgå skader, for truppen er smal.
        Det vakuum Falk efterlod eksisterer stadigvæk og er ikke blevet løst. Vi mangler en katalysator. Vi mangler en Grytebust (Hvad han har betydet for målmandsposten og defensiven i overført betydning ) i alle kæder, eller én eller flere spillere, der med hans eller deres blotte tilstedeværelse løfter bundniveauet, så vi kan vinde mere end én kamp ad gangen. Vi mangler én, der kan tage pulsen på kampen - én der tackler modgang ikke ved at blive lige så dårlig som resten (Hej KEP), men ved at blive en samlet figur. En katalysator der starter en kædereaktion, der gør hver enkelt bedre og mere stabil i modgang, og som derigennem også gør holdet bedre.

        Indtil den eller de spillere er fundet eller viser sig på vores hold, så kommer vi ikke til at vinde mere end én kamp ad gangen, og så får vi altså svært ved at kravle op ad i tabellen.

        Vi har brug for dygtighed igennem skarphed.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #19
          I min optik kan vi også blive alt imellem 4-11. Der er 3 hold som helt sikkert er bedre end os og 3 hold som er dårligere. Er også lidt mere optimistisk end de fleste herinde og tror vi kommer til at spille om top 6 til det sidste. 6-7 pladsen er mit bud. Alt andet lige skal det jo blive bedre i år. Vi har et hold, som nu har haft en sæson, og som stort set er intakt. Det skal udmønte sig i mere stabile præstationer.

          Comment


            #20
            Vi kommer til at ligge lige på nippet til at komme med i den gode halvdel. Det vil være få point der vil skille det, enten den ene eller den anden vej. Men jeg tror at der vil komme til at være en del hold i det felt, så det kan blive alt fra 5 til 8, men qua konkurrencens regler gætter jeg på 6-7

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              Jeg må så byde ind med det optimistiske islæt, og siger at ligger på 5-6 pladsen:) Som jeg ser det har vi ikke sagt farvel nogen bærende spiller og det må Falk jo i den grad betegnes som, hvis vi sammenligner med sæsonstart/halvsæson sidste år. Det var vel forventeligt med et vakuum efter hans skifte! Jo der var 'træthedstegn' at spore mod slutningen af sæsonen, pga. en smal trup. Holdet kunne ikke bære at både Gryte, Joan og Tingager var ude pga. skader og karantæner, og det forplantede sig i andres præstationer, bl.a Thomasens. Helhedsindtrykket af forårssæsonen var dog godt, og dertil spillede vi stadigvæk ikke på alle cylindre. Både AK og Fester bidrog med for lidt! De to kan revanchere sig, plus at Helenius kan blive et boost til angrebet. Skulle alle 3 spille væsentligt under potentielt niveau, så er der stadigvæk Joan og Jønne at trække på, men hvis bare 1-2 af 3 giver den gas på tidligere tiders niveau, som ville frigive Joan til kreativ kant. Det som bliver afgørende er at undgå skader, for truppen er smal.
              Forårssæson var ikke god, men bedre. Sejre give selvtillid, og da vi mødte de dårlige hold tankede vi lidt selvtillid. Hvad sker der i grundspillet hvor vi næppe kommer til at vinde flere i træk. Skal vi udløse det optimale, så skal FCN besejres og så kan selvtilliden forhåbentlig ses i de næste overkommelige kampe. Kommer vi ikke flyvende fra start, så bliver det en gentagelse af sidste sæson.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg opretter en tråd hvor alle kan skrive deres bud på hvordan vi ender i grundspillet. Så kan vi tage tråden op igen senere på sæsonen og se hvem der var optimistisk,pessimistisk,sortseer osv.
                Der tillades kun at gætte på 2.. Altså 11-12. Plads eller 6-7. Plads

                Jeg starter

                9-10 plads
                10-11.
                Helt uden skader ... der er virkelig ikke meget at komme efter i bredden.

                Målmanden er mere end godkendt,
                Forsvaret er tvivlsomt, på en god dag er det centrale forsvar godt nok (der er vist ingen der er i tvivl om udsvingene).
                Midtbanen er ikke god nok ... Joan har præsteret relativt stabilt, resten har været meget svingende/har ikke vist et tilstrækkeligt højt niveau over sæsonen.
                Angrebet er over the hill+ Helenius som KAN vise sig at blive god, men også svinger meget.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  10-11 og lad mig så blive positivt overrasket, tak.

                  Comment


                    #24
                    såfremt vi ikke får nye spillere ind 8-9.....suk...
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #25
                      6-7

                      Comment


                        #26
                        Med truppen, som i skrivende stund er til rådighed, så tror jeg ikke på højere placering end 8-10 efter de 26 runder. Truppen mangler klasse, der kan bringe holdet op i top 6.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Med truppen, som i skrivende stund er til rådighed, så tror jeg ikke på højere placering end 8-10 efter de 26 runder. Truppen mangler klasse, der kan bringe holdet op i top 6.
                          Du skal holde dig inden for 2 pladser hvis du skal være med i "spillet" :)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det vil jeg først sige efter de første 4 spillerunder. Hvis vi kommer i gang som i sidste sæson, så er jeg stensikker på, at vi havner nede omkring næstsidstepladsen ved vinter og hiver os op på en 11-12 stykker efter 26.

                            Kommer vi fint i gang - så vil jeg sige en 7-9 stykker..

                            Men vi kommer ikke i nærheden af TOP-6.

                            MvH ChrisOB
                            Så hvad er dit gæt Chris? 11-12?

                            Comment


                              #29
                              6-7
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                Ønsketænkning før realitetssans: så giver en 6-7.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X