Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's pladsering efter runde 26 i grundspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg vil gerne gå på en 6-7, i håbet om at JH vågner op og køber/lejer en spiller ala Falk ind, som kan løse vores fastlåste problem. (læs: Kasper Kusk).

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Jeg vil gerne gå på en 6-7, i håbet om at JH vågner op og køber/lejer en spiller ala Falk ind, som kan løse vores fastlåste problem. (læs: Kasper Kusk).
      Tror næppe FCK lader Kusk gå. Han har fået en del spilletid i opstart, og med Falk på vej tilbage - men ikke i form endnu - og Amankwa der virker langt fra tidligere form, så vil Solbakken nok give Kusk chancen, i hvert fald lidt endnu. Ville være meget usædvanligt, hvis Solbakken lader en spiller gå, inden man har set om f.eks. Thomsen også kan levere varen.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Tror næppe FCK lader Kusk gå. Han har fået en del spilletid i opstart, og med Falk på vej tilbage - men ikke i form endnu - og Amankwa der virker langt fra tidligere form, så vil Solbakken nok give Kusk chancen, i hvert fald lidt endnu. Ville være meget usædvanligt, hvis Solbakken lader en spiller gå, inden man har set om f.eks. Thomsen også kan levere varen.
        Ja ja, det ved jeg godt.
        Men mere at det er den slags type vi skal bruge, og da alle har hørt om Kusk interessen i foråret, så var han det bedste eksempel at bruge.

        Comment


          #34
          9-10

          Jeg er ked af at lyde som en grædekone, men:
          Efteråret står stadig knivskapt i min erindring, hvor der var kampe, som slet og ret var rædselsfulde at overvære. Opstarten har ikke givet anledning til nogen form for optimisme, tværtimod har vi nu vigtige spillere skadet. Eneste plus er at KEP er ude og Helenius, men det er sørme lidt at have sin optimisme i.
          Spørgsmålet er, hvor længe vi skal høre på 'forbandet' før målsætningen om top-6 er forduftet? Der gik utroligt længe i efteråret, før Kent og JH slap illusionen og blev 'fuldstændig afklarede'.
          Og hvordan har de tænkt sig at lokke de folk tilbage, som blev skræmt væk i efteråret, uden at ville investere i dygtige spillere med x-faktor?
          Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

          Comment


            #35
            Jeg synes stadig, at den eneste krystalklare fejl pt er, at man som klub ikke bare går ud og sætter forventninger realistisk. Kom jeres fans i møde med ærlighed.

            1) Fortæl fans hvad det har kostet at køre med dyrt betalte spillere i de 'glade år'. Læg lidt af regningen frem. Gør op med den forventning om OB som 'storklub'/'top-6' klub. Vi har jo ikke været det længe, så det vil faktisk kræve en del at komme derop.
            2) Glem de åndssvage tal-målsætninger: der ligger forventeligt 8 klubber i midterfeltet, der er så tæt, at det reelt kan blive hvem som helst, der scorer de sidste 3 pladser i top 6. Og så kan hold fra forventet bund 3 overraske, og forventet top 3 skuffe.

            Comment


              #36
              9-10

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Jeg synes stadig, at den eneste krystalklare fejl pt er, at man som klub ikke bare går ud og sætter forventninger realistisk. Kom jeres fans i møde med ærlighed.

                1) Fortæl fans hvad det har kostet at køre med dyrt betalte spillere i de 'glade år'. Læg lidt af regningen frem. Gør op med den forventning om OB som 'storklub'/'top-6' klub. Vi har jo ikke været det længe, så det vil faktisk kræve en del at komme derop.
                2) Glem de åndssvage tal-målsætninger: der ligger forventeligt 8 klubber i midterfeltet, der er så tæt, at det reelt kan blive hvem som helst, der scorer de sidste 3 pladser i top 6. Og så kan hold fra forventet bund 3 overraske, og forventet top 3 skuffe.
                Enig. Åbenhed, ærlighed og tale i øjnhøjde... Men det ligner ikke at de lærer af deres fejl..
                Troede faktisk at JH havde hørt efter da han fik det penslet ud i podcasten Stemmer fra Ådalen

                Men det er faktisk foruroligende lidt vi har hørt fra JH denne sommer men med lidt held kommer der måske et eller andet i løbet af ugen

                Comment


                  #38
                  8-9 - man har vel stadig lov at håber der kommer noget ind - har godt nok også svært ved at se hvordan "de" vil sælge projektet til "os" - der mangler ganske enkelt for meget af til at det er realistisk (endnu ihvertfald).

                  Comment


                    #39
                    Plads 10-11

                    Jeg ser kun Helsingør som dårligere, OB må kæmpe med Horsens, Hobro og silkeborg om at være næst dårligst

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      9-10

                      Jeg er ked af at lyde som en grædekone, men:
                      Efteråret står stadig knivskapt i min erindring, hvor der var kampe, som slet og ret var rædselsfulde at overvære. Opstarten har ikke givet anledning til nogen form for optimisme, tværtimod har vi nu vigtige spillere skadet. Eneste plus er at KEP er ude og Helenius, men det er sørme lidt at have sin optimisme i.
                      Spørgsmålet er, hvor længe vi skal høre på 'forbandet' før målsætningen om top-6 er forduftet? Der gik utroligt længe i efteråret, før Kent og JH slap illusionen og blev 'fuldstændig afklarede'.
                      Og hvordan har de tænkt sig at lokke de folk tilbage, som blev skræmt væk i efteråret, uden at ville investere i dygtige spillere med x-faktor?
                      Bare rolig. Jesper Hansen har en plan for, hvordan han 'dealer' med det her. PS. vi ligger nok nummer 8 til den tid.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Bare rolig. Jesper Hansen har en plan for, hvordan han 'dealer' med det her. PS. vi ligger nok nummer 8 til den tid.
                        Hmm, måske er spørgsmålet ja mere om JH kender den plan ham har overhovedet ...
                        Derudover: en plan uden handling er ikke mere end en fantastisk designet racebil uden motor. Du har noget at tale om men slutter racen på sidste plads
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #42
                          Gætter på vi ligger nr 9 med 31 point og en negativ målscore , og at vores topscorer har laver 5 mål .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #43
                            http://www.tipsbladet.dk/blog/olehof...haler-broendby
                            OB som nr. 5 hvad fanden har han drukket?

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                              http://www.tipsbladet.dk/blog/olehof...haler-broendby
                              OB som nr. 5 hvad fanden har han drukket?
                              Det kunne da være meget sjovt. :-D Det er så 2 placeringer under, hvad de mente vi skulle komme til at slutte som i sidste sæson. De hygger sig.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                http://www.tipsbladet.dk/blog/olehof...haler-broendby
                                OB som nr. 5 hvad fanden har han drukket?
                                OB som nr 5?? Wow, det er lidt som sidste år. Der er åbenbart en enorm tiltro til Kent og "projekt kontinuitet" i sportspressen. Og AGF som nr. 4 - ligesom de fleste sportsjournalister havde dem i top-6 sidste år. Det lugter lidt mere af en vurdering ud fra økonomi - og måske noget ønsketænkning om at få de store provinsbyer i gang fodboldmæssigt.

                                Og manglen på tillid til Sønderjyske, som sædvanlig, til at føle på. Overraskende at Randers er vurderet så lavt i mine øjne. Og Silkeborg ser jeg, trods deres udfordringer med ekstremt smal trup, som havende en stort set lige så stærk start-11er som os. Spillere som Gammelby, Moro, Skytte og Simon Jacobsen mener jeg ville forstærke et hold som vores umiddelbart. Og Skov ville forstærke alle hold i superligaen, inkl. FCK.

                                Comment

                                Working...
                                X