Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB's pladsering efter runde 26 i grundspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OB's pladsering efter runde 26 i grundspillet

    Jeg opretter en tråd hvor alle kan skrive deres bud på hvordan vi ender i grundspillet. Så kan vi tage tråden op igen senere på sæsonen og se hvem der var optimistisk,pessimistisk,sortseer osv.
    Der tillades kun at gætte på 2.. Altså 11-12. Plads eller 6-7. Plads

    Jeg starter

    9-10 plads

    #2
    Jeg tænker 7-10, men mit gæt må så blive midt i, så 8-9 er mit bud...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Jeg vil skyde på 9-10, hvis man fortsætter med samme trupsammensætning

      Comment


        #4
        Hvis der ikke kommer væsentlige forstærkninger ind så må jeg desværre toppe den med 10 - 11 pladsen. Kan slet ikke se os i nærheden af top 6. Forventer et turbulent efterår desværre.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Jeg opretter en tråd hvor alle kan skrive deres bud på hvordan vi ender i grundspillet. Så kan vi tage tråden op igen senere på sæsonen og se hvem der var optimistisk,pessimistisk,sortseer osv.
          Der tillades kun at gætte på 2.. Altså 11-12. Plads eller 6-7. Plads

          Jeg starter

          9-10 plads
          1-2 plads :-)

          Comment


            #6
            Jeg tror vi ender på en 7 plads,

            Comment


              #7
              Det er næsten umuligt at sige: som jeg ser det, så ligger 8 hold utrolig tæt efter de første 3. Hvis man giver et lille plus til Randers, Lyngby og FCN og måske AGF efter deres indkøb, så kommer vi efter i en gruppe med AaB, Sønderjyske og Silkeborg. Helsingør tror jeg henover sæsonen vil få slag, Hobro og Horsens bør også ende i den tunge ende.

              Top-6 bliver ret svært med den konkurrence; det virker i hvert fald lidt mere sandsynligt, at vi ender 7-10.

              Comment


                #8
                Jeg tror, det bliver 12-13

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Det er næsten umuligt at sige: som jeg ser det, så ligger 8 hold utrolig tæt efter de første 3. Hvis man giver et lille plus til Randers, Lyngby og FCN og måske AGF efter deres indkøb, så kommer vi efter i en gruppe med AaB, Sønderjyske og Silkeborg. Helsingør tror jeg henover sæsonen vil få slag, Hobro og Horsens bør også ende i den tunge ende.

                  Top-6 bliver ret svært med den konkurrence; det virker i hvert fald lidt mere sandsynligt, at vi ender 7-10.
                  Hvis du skal være med i denne "konkurrence" skal du komme med dit bud på en placering efter grundspillets 26 kampe indenfor 2 placeringer ;)

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    1-2 plads :-)
                    Gætter på at du ikke skal dele din topplacering med nogen hvis du vinder

                    Comment


                      #11
                      Hvis vi køber mindre end 2 top spillere, så er jeg positiv og siger 8-9.

                      Comment


                        #12
                        tvivler på det går helt galt omvendt tror jeg ikke på det går godt - som i top 6.

                        8-9 bliver budet herfra

                        Comment


                          #13
                          Det vil jeg først sige efter de første 4 spillerunder. Hvis vi kommer i gang som i sidste sæson, så er jeg stensikker på, at vi havner nede omkring næstsidstepladsen ved vinter og hiver os op på en 11-12 stykker efter 26.

                          Kommer vi fint i gang - så vil jeg sige en 7-9 stykker..

                          Men vi kommer ikke i nærheden af TOP-6.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hvis du skal være med i denne "konkurrence" skal du komme med dit bud på en placering efter grundspillets 26 kampe indenfor 2 placeringer ;)
                            OK, så siger vi 7-8.

                            Comment


                              #15
                              Jeg tror det bliver omkring 9-10

                              Comment

                              Working...
                              X