Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg er sikker på, at han er fornuftig fyr. Og det er et slagkraftigt hold de har samlet i Randers. Men skulle vi nok ikke bevare noget kontinuitet omkring klubben? Ser nødigt, at vi skal til at starte forfra med en ny sportsdirektør igen.
Vi kommer aldrig i medalje slutspillet, såfremt JH fortsætter.
Ud af 10 handler laver jh 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægPC skal hentes ind og JH skal på porten.
Vi kommer aldrig i medalje slutspillet, såfremt JH fortsætter.
Ud af 10 handler laver jh 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægTænker ikke at JH er interesseret at hente ham ... (fordi han er tilfreds med det vi har) ;-)
Jeg kender ikke så meget til PC, men han har gjort et godt stykke arbejde i Randers, sportsdirektør-posten er vores største svaghed, vi kan forbedre klubben markant med den helt rigtige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægJeg er sikker på, at han er fornuftig fyr. Og det er et slagkraftigt hold de har samlet i Randers. Men skulle vi nok ikke bevare noget kontinuitet omkring klubben? Ser nødigt, at vi skal til at starte forfra med en ny sportsdirektør igen.
Men en underlig opsigelse tænker jeg. Der er endnu ikke sket et ejerskifte, de nye planer er ikke lagt frem eller tanker omkring organisationen eller andet, så der kan enten ikke være tiltro til egne evner eller så har han fået et tilbud fra andet sted og jeg håber at det er Thorborg der for en gang skyld er proaktiv .. JH har formentligt reddet OB ved at ride stormen af og tilpasse omkostningerne men det er sjældent den type der også er aktiv når der skal ses fremad .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægLige præcis på den post ofre jeg gerne noget kontinuitet ...
Men en underlig opsigelse tænker jeg. Der er endnu ikke sket et ejerskifte, de nye planer er ikke lagt frem eller tanker omkring organisationen eller andet, så der kan enten ikke være tiltro til egne evner eller så har han fået et tilbud fra andet sted og jeg håber at det er Thorborg der for en gang skyld er proaktiv .. JH har formentligt reddet OB ved at ride stormen af og tilpasse omkostningerne men det er sjældent den type der også er aktiv når der skal ses fremad ..
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDu får 7 på 2 pladser. - VB og målmand, lk., lado, TM osv osv.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæger det et svar til mig? Hvisder er, så er det svært forståeligt for mig. 8 dårlige, 1 åbenlys og 1 ok, tror jeg du skrev.
Det med de 10 er måske lidt populistisk men i % passer det nok meget godt.
De første 7 er:
4 målmænd
3 VB'er
Hertil kan man så tage Kryger, Mikkelsen, Lado osv osv.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægYES den var til dig.
De første 7 er:
4 målmænd
3 VB'er
Hertil kan man så tage Kryger, Mikkelsen, Lado osv osv.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægYES den var til dig.
De første 7 er:
1) 4 målmænd
2) 3 VB'er
3) Hertil kan man så tage Kryger, Mikkelsen, Lado osv osv.
2) Den ene ud af JBL og Kirke er overflødig, men vi skal jo have en venstreback, og det er vel fint at have en backup her også. Her har du ret, den ene af de 3 VB er en dårlig handel.
3) Kryger, TM, Lado = 3 dårlige handler. Dem får du.
Så ud af disse handler er der 5 decideret dårlige, hvoraf du stadig tærsker langhalm på gamle handler foretaget under tidligere trænere. Hvis man så inddrager de gode handler - Makrini, Lund, AK, Fester, Zohore, Spelmann - og de ok handler, som Jonasson og Ari, synes jeg billedet ændres lidt.
Det er i hvert fald ikke 8 dårlige for hver 1 ok, det er imo enormt unuanceret.
Comment
Comment