Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Der er ingen af os, som ved, hvad Jesper Hansen mener, når han siger video. I min verden er der ingen forskel på, om det video han har set, har ligget på en computer harddisk eller har været up-loadet på youtube, det er kun ordkløveri for mig, men sådan er vi forskellige, nogen er mere bogstavlige end andre.
    Der er stor forskel i min verden. En youtubevideo med "best of", som der refereres til, er klippet sammen af en eller anden ung Dynamo-fan, der har sammensat de bedste redninger el lign.

    Video fra Kovals kampe ville derimod være de hele kampe, han har spillet for klubben, uden cut-out, og hvor man er opmærksom på hvordan keeperen agerer i forskellige situationer. Forhåbentlig med Høgh inde over.

    Hvis JH vitterligt har brugt en "best of" youtube video som grundlag for at man henter Koval, er det klart fyringsgrund. 100% sikkert. Sådan en amatør ville jeg sgu ikke have i min klub. Men det tvivler jeg nu på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Der er stor forskel i min verden. En youtubevideo med "best of", som der refereres til, er klippet sammen af en eller anden ung Dynamo-fan, der har sammensat de bedste redninger el lign.

      Video fra Kovals kampe ville derimod være de hele kampe, han har spillet for klubben, uden cut-out, og hvor man er opmærksom på hvordan keeperen agerer i forskellige situationer. Forhåbentlig med Høgh inde over.

      Hvis JH vitterligt har brugt en "best of" youtube video som grundlag for at man henter Koval, er det klart fyringsgrund. 100% sikkert. Sådan en amatør ville jeg sgu ikke have i min klub. Men det tvivler jeg nu på.
      At man kan tro at det overhovedet kan dreje sig om en Best of video fra youtube gør det hele så grinagtigst at det er umuligt at tage seriøst. At man så heller ikke mener at der er forskel på at se flere hele kampe med koval på video og et youtube klip er jo absurd.

      Comment


        Man kan vel bare tage de fem seneste ChL-kampe med Koval, de fem seneste landskampe og de fem seneste kampe fra den Ukrainske liga. Det er 22,5 timer svarende til knap tre dage. Det bør give et nogenlunde billede. Hvis man har fulgt ham i et længere stykke tid, burde det være overkommeligt.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Man kan vel bare tage de fem seneste ChL-kampe med Koval, de fem seneste landskampe og de fem seneste kampe fra den Ukrainske liga. Det er 22,5 timer svarende til knap tre dage. Det bør give et nogenlunde billede. Hvis man har fulgt ham i et længere stykke tid, burde det være overkommeligt.

          MvT
          Så meget tid tror jeg virkelig ikke jh eller nogen omkring ob kunne finde på at bruge på noget så kedeligt, når man har youtube lige ved hånden på sin smartphone

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Der er stor forskel i min verden. En youtubevideo med "best of", som der refereres til, er klippet sammen af en eller anden ung Dynamo-fan, der har sammensat de bedste redninger el lign.

            Video fra Kovals kampe ville derimod være de hele kampe, han har spillet for klubben, uden cut-out, og hvor man er opmærksom på hvordan keeperen agerer i forskellige situationer. Forhåbentlig med Høgh inde over.

            Hvis JH vitterligt har brugt en "best of" youtube video som grundlag for at man henter Koval, er det klart fyringsgrund. 100% sikkert. Sådan en amatør ville jeg sgu ikke have i min klub. Men det tvivler jeg nu på.
            Bare så jeg forstår dig rigtigt, så mener du det er fin procedure, at hente en spiller man kun har set på video? For mig er det ligegyldigt om man har set youtube klip eller hele kampe, i min verden er det bare ikke nok. Man skal snakke med personen ansigt til ansigt og have set ham i levende live, ellers så er det jo ren gambling...

            Comment


              Jeg er bange for at Koval var en sidste desperathandel efter at en anden og bedre målmand sprang i målet... selvom JH antyder at han har fulgt ham længe, men det vil jo altid være gætteri, for det vil vel aldrig komme frem hvis det er rigtigt.

              Comment


                Når man har en næsten en måned til at få scoutet en spiller, som skal tage en meget vigtig position i klubben, har man da forhåbentlig gjort mere end at se video på ham. Det er altså mange penge der bruges på sådanne spillere, så jeg skulle mene, at man også sagtens kan sætte både tid og penge af til at få snævret sig helt ind på den perfekte profil. Basketballholdet L.A. Clippers Head Coach fortalte i off season, at man havde været i kontakt med 66 forskellige personer for at få styr på, hvorvidt Lance Stevenson havde den rette profil til holdet. Han er vel og mærke ikke hentet ind som en af stjernerne på holdet.

                Jeg håber godt nok også, at OB har gjort et grundigt arbejde i den henseende, for når en spiller der har opnået så meget som helt ung, lige pludselig er mulig at tiltrække for OB, må der være nogle ting der er gået galt for manden, og det ser desværre ud til, at han har taget sine selvtillidsproblemer med til Danmark.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Når man har en næsten en måned til at få scoutet en spiller, som skal tage en meget vigtig position i klubben, har man da forhåbentlig gjort mere end at se video på ham. Det er altså mange penge der bruges på sådanne spillere, så jeg skulle mene, at man også sagtens kan sætte både tid og penge af til at få snævret sig helt ind på den perfekte profil. Basketballholdet L.A. Clippers Head Coach fortalte i off season, at man havde været i kontakt med 66 forskellige personer for at få styr på, hvorvidt Lance Stevenson havde den rette profil til holdet. Han er vel og mærke ikke hentet ind som en af stjernerne på holdet.

                  Jeg håber godt nok også, at OB har gjort et grundigt arbejde i den henseende, for når en spiller der har opnået så meget som helt ung, lige pludselig er mulig at tiltrække for OB, må der være nogle ting der er gået galt for manden, og det ser desværre ud til, at han har taget sine selvtillidsproblemer med til Danmark.

                  Det er ikke helt samme niveau i OB , mener JH kun var i kontakt med 65 personer for at finde ud af at Kryger var den rette til at overtage højre back i OB
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Hele min Høgh pointe er, at jeg på ingen måde mener, at Høgh skal ud af vagten ligesom jeg ikke mener JH skal. Min pointe er, at man må være villig til at ofre Lars Høgh også, hvis man tror på, at han rådgiver JH og træneren om signing af målmænd, hvilket jeg næsten ikke kan forestille mig, at han ikke gør. Det var derfor jeg skrev: "kan du se hvor jeg vil hen med dette"-kommentar - det var der så ikke nogen der gjorde. Men alle er så forhippede på, at JH skal slagtes - men dem omkring ham kommer til at betale lige så. Alle dem som ikke har rådgivet ham godt nok.
                    Jeg ved ikke, hvad der er mest tåbeligt. At du har frembragt den "pointe" eller at der er nogen, der diskuteret den.

                    Jesper Hansen har det overordnede ansvar i ALLE handler, færdig arbejde, eod. Lars Høgh skal ikke fyres eller bruges i en søgt pointe, som om den vitterligt hører ind under kategorien "Når man har sagt A må man også sige B" Det hele lugter lettere desperat, no disrespect.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      1-2 vinduer inden holdet er på plads

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ruppen/5807372

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        1-2 vinduer inden holdet er på plads

                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ruppen/5807372
                        Det er jo ikke noget der gør vinterens vindue mindre spændende, eller evt. kontraktforlængelser måske, hvis det er sådan at det vindue alene betragtes som værende indenfor mulighederne... Jeg kan nu ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre, så forventer det bliver 2...
                        Last edited by Kaspernon; 02-11-2015, 22:53.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Lidt off-topic...og dog

                          er der nogen herinde der kan huske om JH i sin ACH-tid har hentet en spiller fra Cambuur til ACH, det drejer sig om et væddemål
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Jeg ved ikke, hvad der er mest tåbeligt. At du har frembragt den "pointe" eller at der er nogen, der diskuteret den.

                            Jesper Hansen har det overordnede ansvar i ALLE handler, færdig arbejde, eod. Lars Høgh skal ikke fyres eller bruges i en søgt pointe, som om den vitterligt hører ind under kategorien "Når man har sagt A må man også sige B" Det hele lugter lettere desperat, no disrespect.

                            MvH ChrisOB
                            Det desperate herinde er, når man i sin evige søgen efter at klandre JH, søgt påstår at Koval er elendig, at man ikke kan bruge hans CV til noget, at JH har signet ham på baggrund af en youtube video og at han ville kunne bringe sikkerhed i Obs firbackkæde, hvis han var god nok, på trods at man i andre tråde skriver, at OB har den ringeste firbackkæde i ligaen. Det udstråler en så stor mangel på fodboldforstand, at man burde holde sig fra at udtale sig som om fodbold. Se det er desperation.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                              Det desperate herinde er, når man i sin evige søgen efter at klandre JH, søgt påstår at Koval er elendig, at man ikke kan bruge hans CV til noget, at JH har signet ham på baggrund af en youtube video og at han ville kunne bringe sikkerhed i Obs firbackkæde, hvis han var god nok, på trods at man i andre tråde skriver, at OB har den ringeste firbackkæde i ligaen. Det udstråler en så stor mangel på fodboldforstand, at man burde holde sig fra at udtale sig som om fodbold. Se det er desperation.
                              👍

                              "JH er dum, rinse repeat. JH er dum, rinse repeat. JH er dum, rinse repeat. JH er dum, rinse repeat."

                              Forum 12 måneder senere.

                              "JH er dum, rinse repeat. JH er dum, rinse repeat. JH er dum, rinse repeat. JH er dum, rinse repeat."

                              https://m.youtube.com/watch?v=5pxG4yd8U3U
                              Last edited by Netsirk; 03-11-2015, 07:07.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det desperate herinde er, når man i sin evige søgen efter at klandre JH, søgt påstår at Koval er elendig, at man ikke kan bruge hans CV til noget, at JH har signet ham på baggrund af en youtube video og at han ville kunne bringe sikkerhed i Obs firbackkæde, hvis han var god nok, på trods at man i andre tråde skriver, at OB har den ringeste firbackkæde i ligaen. Det udstråler en så stor mangel på fodboldforstand, at man burde holde sig fra at udtale sig som om fodbold. Se det er desperation.
                                Koval har spillet elendigt, både generelt og i forhold til forventningerne. Er det det samme som han ER elendig? Næ, ikke nødvendigvis.

                                Jeg synes du af alle personer skulle holde dig fra at bedømme andres "fodboldforstand" og indse at hvis noget er desperat og søgt, så er det din "pointe" - efterfulgt af din lettere ynkelige "Det udstråler en så stor mangel bla bla bla" tirade, der ikke beviser andet, end at du ikke kan tåle, at der er nogen, der taler dig i mod. Trust me, I know. Peace be with you my brother.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X