Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæghvad med vores "nye" Bodul 😣
Måske det er nu tiden er inde til et bytte :
http://www.dailystar.co.uk/sport/foo...arko-swap-deal
He he817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMåske det er nu tiden er inde til et bytte :
He heBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMåske det er nu tiden er inde til et bytte :
He he
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægIndtil nu godkendt vindue af JH. Bodul ud, Dalgaard ind, det er win-win for os. Erstatning for Ruud hentet og en def.midt i hallgrimur
Jeg er tilfreds..
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægForlænget med Greve og erstattet Ruud og Bodul med fuldgod erstatning. Forhåbenligt - samtidig fået halgrimur ind også.
Glæder mig til at se årsregnskabet...! Det må jo være fakta for om han er godkendt eller ej.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægForlænget med Greve og erstattet Ruud og Bodul med fuldgod erstatning. Forhåbenligt - samtidig fået halgrimur ind også.
Glæder mig til at se årsregnskabet...! Det må jo være fakta for om han er godkendt eller ej.
Fansene (mig, i hvert fald) er ligeglad med regnskaber, for det er det som ledelsen er ansat til at tage sig af. Og ledelsen har med garanti givet ham nogle økonomiske rammer at arbejde indenfor, og han kommer under ingen omstændigheder til at sprænge de rammer."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Glæder mig til at se årsregnskabet...! Det må jo være fakta for om han er godkendt eller ej.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Nu består JH's job ikke kun i at hente spillere - han har mange jobs der skal gøres.
Hans primære opgave var jo at trimme og lave sorte tal på bundlinjen igen med de midler han har fået stillet til rådighed og de krav der er givet.
Hvis han klarer det, eller kan generere tal der viser vi er på rette vej, jamen så er han godkendt i mine øjne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægNu består JH's job ikke kun i at hente spillere - han har mange jobs der skal gøres.
Hans primære opgave var jo at trimme og lave sorte tal på bundlinjen igen med de midler han har fået stillet til rådighed og de krav der er givet.
Hvis han klarer det, eller kan generere tal der viser vi er på rette vej, jamen så er han godkendt i mine øjne.
Du får det til at lyde sådan
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægNu består JH's job ikke kun i at hente spillere - han har mange jobs der skal gøres.
Comment
-
Vi er da helt sikkert på rette vej, så godkend du ham bare med det samme... Det kan jeg ikke uden også at inddrage hvad han så rent faktisk bruger pengene på...
Den manglende evne til at finde en angriber der var brugbar til start 11´eren, var en af de direkte årsager til endnu en skuffende tv-bonus, det mindste vi har prøvet at få faktisk, og så kan det da godt være han henter de mønter et andet sted, på kakao eller Red Bull, osv, men det ville ikke bare være godkendt i min bog som en selvfølge, for i sidste ende er resultatet dårligere, både sportsligt og økonomisk...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er sportsdirektør. Ikke adm. Direktør
Du får det til at lyde sådan"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment