Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tak JH, Esbjerg foran - vi ligger nu sidst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Tak JH, Esbjerg foran - vi ligger nu sidst.
      Damn.. Nåede ikke at tage et screenshot. 1-1

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        jønne er kun en 2 årig så ikke en vi hænger så længe på.

        Omvendt kan fester og aks kontrakter blive møgdyre hvis ikke de finder målnæsen igen. Da de signede dem for henholdsvis 4 og 5 år virkede det som en ret god ide - så var en stor del af angrebet på plads....men lige nu ser det kanp så godt ud.

        - men de er jo altså ikke blevet dårligere fodboldspillere henover sommeren, så mon ikke de kan finde det frem igen (minus den indflydelse som falk naturligvis havde på deres spil)
        Sommeren 18 har aldrig føltes længere væk...

        Ja vi er lige dumpet ned som det hold med færrest scoringer i ligaen, efter at EfB nu scorede mod FcM... man må sige det pt. er dyre penge pr. mål vi smider til offensiven...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Der er ingen hemmelighed, at jeg aldrig har set AK og RF som andet end 2-3. Angribere. Det blev jeg hånet for inden sæson start. Det var så en af de gange hvor jeg ville ønske at jeg tog fejl

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Der er ingen hemmelighed, at jeg aldrig har set AK og RF som andet end 2-3. Angribere. Det blev jeg hånet for inden sæson start. Det var så en af de gange hvor jeg ville ønske at jeg tog fejl
            Kommer vel an på, hvilket niveau vi snakker? Til et hold der kæmper for at undgå at rykke ud af Superligaen, skulle jeg mene, at de burde være gode nok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Sommeren 18 har aldrig føltes længere væk...

              Ja vi er lige dumpet ned som det hold med færrest scoringer i ligaen, efter at EfB nu scorede mod FcM... man må sige det pt. er dyre penge pr. mål vi smider til offensiven...
              Plus vi i 2 minutter lå sidst i ligaen.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Superliga XL om OB's fans "forhold" til Jesper Hansen - på TV3 Sport 1 HD

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                  Superliga XL om OB's fans "forhold" til Jesper Hansen - på TV3 Sport 1 HD
                  Kan du skrive lidt noter herinde, hvis der er noget interessant?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Kan du skrive lidt noter herinde, hvis der er noget interessant?
                    Jo skal nok skrive hvis de kommer med noget nyt

                    Comment


                      Der blev OB' fans lige slagtet af Per Frimann.

                      Comment


                        Utroligt, at Skovl Hansen skal agere ekspert om OB, når han har sin del af ansvaret for, at klubben har været hæmmet økonomisk, pga. hans vanvidskontrakter. At han så samtidigt skal kritisere kritikken, som han slet slet ikke har forstået eller sat sig ind i, så bliver niveauet for lavt. Intet nyt eller konstruktivt at hente der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Utroligt, at Skovl Hansen skal agere ekspert om OB, når han har sin del af ansvaret for, at klubben har været hæmmet økonomisk, pga. hans vanvidskontrakter. At han så samtidigt skal kritisere kritikken, som han slet slet ikke har forstået eller sat sig ind i, så bliver niveauet for lavt. Intet nyt eller konstruktivt at hente der.
                          Tænkte præcis det samme, det er til at kaste op over når han kloger sig.

                          Comment


                            Tarveligt med alle de teasere om et stort emne, og så levere sådan en fesen omgang... Poul forstår overhovedet ingenting af JH kritikken, Frimann heller ikke den store forståelse for det...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Utroligt, at Skovl Hansen skal agere ekspert om OB, når han har sin del af ansvaret for, at klubben har været hæmmet økonomisk, pga. hans vanvidskontrakter. At han så samtidigt skal kritisere kritikken, som han slet slet ikke har forstået eller sat sig ind i, så bliver niveauet for lavt. Intet nyt eller konstruktivt at hente der.
                              Utroligt at man kan tjene på penge på gøre sit job så dårligt..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Tarveligt med alle de teasere om et stort emne, og så levere sådan en fesen omgang... Poul forstår overhovedet ingenting af JH kritikken, Frimann heller ikke den store forståelse for det...
                                De to er vel sjovt nok også de to mest inkompetente sportsdirektører i Superligaens historie.

                                Comment

                                Working...
                                X