Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Jesper Hansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKB generede helt sikkert mere mecandice, entre mm. Han generede beviseligt også kæmpe underskud på 30-40 mill. på trods af (sandsynligvis flere sponsorer)
2015: - 6,6 mio kr
2014 : - 29 mlo kr
2013: -32,0 mio. kr.
2012: -27,8 mio. kr.
2011: -21,7 mio. kr.
2010: -9,4 mio. kr.
2009: -11,4 mio. kr.
2008: + 479.000 kr.Last edited by Magge; 25-09-2016, 06:04.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer blev ikke spurgt til et gæt , men til din tiltro til ungdomsarbejdet .
Tror du vi kan holde på de bedste talenter hvis vi ikke har et spændende superligahold ?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægHvis du baserer din tro på ønsketænkning så er der ikke noget at sige til dit forsvar af JH .
Nok om det, Vejle og Munkebjergskoven kalder på mig og "geden". Hav en god dag .. det får jeg helt sikkertBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægGør dig selv en tjeneste og gå tilbage og læs hvad Chris skriver, og hvad han egenhændigt tillægger mig på baggrund af noget som jeg ikke kan se er til stede i denne tråd ... det er noget vrøvl og tankespin som er grebet ud af luften.
Nok om det, Vejle og Munkebjergskoven kalder på mig og "geden". Hav en god dag .. det får jeg helt sikkert
Men vil dog lige konstatere at vi er helt enige om at ungdomsarbejdet blev syltet under LO/KB , hvilket også blev kritiseret og efterlyst af flere herinde bla mig selv , så for mig er det glædeligt at der er sket forbedringer .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægGør dig selv en tjeneste og gå tilbage og læs hvad Chris skriver, og hvad han egenhændigt tillægger mig på baggrund af noget som jeg ikke kan se er til stede i denne tråd ... det er noget vrøvl og tankespin som er grebet ud af luften.
Nok om det, Vejle og Munkebjergskoven kalder på mig og "geden". Hav en god dag .. det får jeg helt sikkert
Det jeg faktisk ville frem til var, at jeg fornemmede, som Magge frembragte; at du har en tro på at omstruktureringen af ungdomsarbejdet, det vil bære frugt i "det lange seje træk"; og lige dét synes jeg er et udtryk for den ønsketænkning, som jeg snakkede om tidligere. Netop fordi Superligaholdet bliver udsultet og forsøgt bragt frem til toppen på den mest discount-agtige måde, man overhovedet kunne forestille sig.
Hvad nytte gør en omstrukturering på ungdomsarbejdet, hvis Superligaholdet hverken får de ressourcer og den behandling, som DET egentlig fortjener?
Du og andre har alt for stor tiltro til ledelsen. Alt for stor.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægKB generede helt sikkert mere mecandice, entre mm. Han generede beviseligt også kæmpe underskud på 30-40 mill. på trods af (sandsynligvis flere sponsorer)
Nå, jeg forsøgte mig med lidt humor, men heller ikke det besidder du. Det skulle ellers vise, hvor langt ude din argumention er, så fandt du niveauet lavt, er det jo et spejl på dig selv. Men kan fornemme, du ikke evner at forstå pointen, så jeg er altså nødt til at tage dit vrøvl seriøst?
- at der kun til alle tider har eksisteret en præmis for at være sportsdirektør i OB
- at sportsdirektøren er egenrådig og eneanvarlig for økonomien
- at OBs økonomi er lig med OSEs økonomi.
Hvis du mener disse tre ting, og mener, at du skal tages seriøst, står jeg simpelthen af, det er absurd vrøvl, uden hold i nogen som helst form for virkelighed.
Hyg dig...
Comment
-
EBs 3 grunde til krisen... ingen tvivl om hvem den er henvendt til...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-timer/6312750Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægEBs 3 grunde til krisen... ingen tvivl om hvem den er henvendt til...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...-timer/6312750
Comment
-
Bestemt en anden tone der er kommet på nu...
http://ekstrabladet.dk/sport/kommentarer/allanolsen/ob-stirrer-lige-ned-i-afgrunden/6312830Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHelt vild med punkt nummer 3
Ligesom jeg skrev en mail til Leif Rasmussen i mandags så sendte jeg i dag en lignende til EB med opfordring til at stille skarpt på JH's regeringstid i OB . Ligesom jeg pointerede den afstand OB som klub er ved at skabe til sine fans samt berettede om det seneste skud på sammen med fanpleje lukning af fanshop .
Håber de bringer det på banen , så presset på ledelsen bliver større .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment