Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    At han ikke forventer, at der sker mere, er jo ikke det samme som, at han lukker og slukker butikken.
    31. jan 2017 kl. 19:26 :
    Jesper Hansen lukker vinduet: Vi har truppen til overlevelse

    2016-08-31 21:07 : OB er færdig med at handle: Arbejdede på markant forstærkning


    Jeg er slet ikke med, han siger, han lukker dem flere timer før, og han ikke vil handle mere, så hvorfor er vinduet ikke lukket? Han siger det jo selv.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      At han ikke forventer, at der sker mere, er jo ikke det samme som, at han lukker og slukker butikken.
      Når det er Jesper Hansen, så gør det. Med mindre Real ringede og vi kunne få Sergio Ramos og Benzema for en slik...

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        At han ikke forventer, at der sker mere, er jo ikke det samme som, at han lukker og slukker butikken.
        Men du kan godt følge at signalværdien over for fans havde været bedre hvis man ikke havde lukket butikken aktivt flere timer før når ens mål tydeligvis ikke var nået

        Comment


          Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg


          31. jan 2017 kl. 19:26 :
          Jesper Hansen lukker vinduet: Vi har truppen til overlevelse

          2016-08-31 21:07 : OB er færdig med at handle: Arbejdede på markant forstærkning


          Jeg er slet ikke med, han siger, han lukker dem flere timer før, og han ikke vil handle mere, så hvorfor er vinduet ikke lukket? Han siger det jo selv.
          I år lukkede han det vidst senest ved en 17-18 tiden. Mener at tipsbladet havde en artikel oppe lidt over 18..
          25% af alle handler i et vindue sker vel de sidste 6-8 timer?!

          Comment


            He he, jeg kan godt se, at jeg har bragt mig selv lidt i modvind her. Havde da heller ikke forventet andet. Jeg forstår som sagt godt, at der kunne have været en bedre signalværdi i at vente med at melde ud, at der "formentligt" ikke ville ske mere.

            Jeg holder dog stædigt fast i, at han ikke er kørt hjem, har smækket benene op, slukket telefonen og tænkt "det var så den dag" før vinduet er helt lukket i. I kunne jo selv spørge lidt rundt, hvis I ikke tror på mig.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Problemet er kommunikationen, som jo sejler rundt, og er helt ude af trit med virkelighedsopfattelsen og fans forventninger. Først siger man, at der skal forstærkes, at man vil styrket ud af vinduet. Så står man på sidste dag, med i bedste fald status quo, jeg mener vi er svækket, og siger flere timer før vinduet lukker, at alt er godt og man er tilfreds, og man ikke vil gøre mere. Hvad er det for et signal at sende? man kunne sgu da i det mindste vente til dagen efter, og så sige, at man ikke synes, markedet var godt nok. Men at sige det flere timer før, signalerer at man går væk fra sine udmeldinger, at man har mistet grebet om virkeligheden, at man reelt ikke har gjort noget.

              Det er så skidt, og endnu et søm i den ligkiste, hvor forholdet mellem klub og fans ligger i.
              Fuldstændig enig. Kommunikationen sejler i Odense Boldklub, og det værste ved det hele er, at mange gange kan det gøres med få sætninger, og mange gange er det de små ting som bare skal kommunikeres ud. Så kan de retfærdiggøre det med at pengene ikke er til det, og de kun er halvanden kommunikationsmedarbejder osv. - Men i så stor en forretning, kan man altså ikke ignorere kommunikationen.. Jeg synes det er grotesk. Jeg håber for guds skyld ikke for medarbejderne i Odense Boldklub, at de ledes på samme måde.. Det ville godt nok være frustrerende og demotiverende.

              Et eksempel; Hvad sker der med ham prøvespilleren Vlamir Berisha? Jeg formoder stærkt at han er sendt videre i jagten på en kontrakt, men hvorfor kommunikere man det ikke ud? Jeg tror ikke han er noget for os, og jeg tror bestemt heller ikke han ville kunne gøre noget for vores hold - Men kan man ikke lige nævne at han ikke får kontrakt? Alt bliver gjort halvhjertet! Hvis man selv melder hans ankomst ud på egen hjemmeside, så følger man fandeme også op med en konklusion..

              http://www.ob.dk/artikel/svensk-angr...aa-besoeg.aspx

              Måske jeg har overset noget? Men synes nu jeg følger med hvor jeg kan.. Hjemmeside, forum, twitter, instagram, facebook, snapchat, bold.dk, tipsbladet.dk og fyens.dk. Men har ikke set noget til det endnu.. Det ville tage nøjagtig 1 minut at skrive det på facebook, eller oprette en artikel som ovenstående, på hjemmesiden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                He he, jeg kan godt se, at jeg har bragt mig selv lidt i modvind her. Havde da heller ikke forventet andet. Jeg forstår som sagt godt, at der kunne have været en bedre signalværdi i at vente med at melde ud, at der "formentligt" ikke ville ske mere.

                Jeg holder dog stædigt fast i, at han ikke er kørt hjem, har smækket benene op, slukket telefonen og tænkt "det var så den dag" før vinduet er helt lukket i. I kunne jo selv spørge lidt rundt, hvis I ikke tror på mig.
                Du må ikke misforstå mig. Jeg beskylder dig hverken for at lyve eller komme med halve sandheder. Min hjerne kan bare ikke forstå, at manden går ud i pressen og siger, at vinduet er lukket og de ikke vil handle mere, hvis det ikke passer? Det er da i hvert fald deres egen skyld, at jeg får den opfattelse af, at de så holder fri. For hvis vinduet er lukket, og de ikke vil handle mere, hvorfor skulle de så være på arbejde sent om aftenen? Jeg er da godt klar over, at ringer Dortmund til Jesper Hansen kl 23 og byder 50 mio for Gryte, at han så er i stand til at tage telefonen og sige ja. Men altså, ja - jeg forstår det slet ikke..

                Comment


                  Klogt at Jesper lukker kl 18, og putter Richard Ragnvald i øerne. Manden er jo ikke helt dum- kun inkompetent. Han ved jo godt at han ikke har en plan B, så hvis der kom et bud på en af de mange meget attraktiv spillere som han siger vi har, så ville det jo se dumt ud, hvis vi igen f.eks. igen står med en målmand som jeg kunne slå af- fordi han ikke kan hans job med at finde en afløser for Makrini og en angriber, samt VB og VK.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    He he, jeg kan godt se, at jeg har bragt mig selv lidt i modvind her. Havde da heller ikke forventet andet. Jeg forstår som sagt godt, at der kunne have været en bedre signalværdi i at vente med at melde ud, at der "formentligt" ikke ville ske mere.

                    Jeg holder dog stædigt fast i, at han ikke er kørt hjem, har smækket benene op, slukket telefonen og tænkt "det var så den dag" før vinduet er helt lukket i. I kunne jo selv spørge lidt rundt, hvis I ikke tror på mig.
                    Med hans evner udi at få styrket holdet in mente, så kunne han jo lige så godt lave ingenting hele vinduet. Så får man samme resultat... ;-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Du må ikke misforstå mig. Jeg beskylder dig hverken for at lyve eller komme med halve sandheder. Min hjerne kan bare ikke forstå, at manden går ud i pressen og siger, at vinduet er lukket og de ikke vil handle mere, hvis det ikke passer? Det er da i hvert fald deres egen skyld, at jeg får den opfattelse af, at de så holder fri. For hvis vinduet er lukket, og de ikke vil handle mere, hvorfor skulle de så være på arbejde sent om aftenen? Jeg er da godt klar over, at ringer Dortmund til Jesper Hansen kl 23 og byder 50 mio for Gryte, at han så er i stand til at tage telefonen og sige ja. Men altså, ja - jeg forstår det slet ikke..
                      Allan Gaarde var ude før JH og sige nøjagtigt det samme. Det er jo bare et udtryk for at det der er arbejdet på ikke bliver til noget. Det virker indlysende på mig at hvis den rigtige spiller til den rigtige pris pludselig er der kan hele apparatet startes hurtigt igen .. men at der sandsynligvis ikke bliver mere denne gang
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Allan Gaarde var ude før JH og sige nøjagtigt det samme. Det er jo bare et udtryk for at det der er arbejdet på ikke bliver til noget. Det virker indlysende på mig at hvis den rigtige spiller til den rigtige pris pludselig er der kan hele apparatet startes hurtigt igen .. men at der sandsynligvis ikke bliver mere denne gang
                        Forskellen er så bare, at AaB havde gjort det, som klubben havde meldt ud på forhånd. OB har gjort det stik modsatte. Men den slags hænger du dig vel ikke i, du har vel gjort det til dit livs mission, at være totalt lalleglad og ukritisk ift. JH.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Forskellen er så bare, at AaB havde gjort det, som klubben havde meldt ud på forhånd. OB har gjort det stik modsatte. Men den slags hænger du dig vel ikke i, du har vel gjort det til dit livs mission, at være totalt lalleglad og ukritisk ift. JH.
                          + 1
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Allan Gaarde var ude før JH og sige nøjagtigt det samme. Det er jo bare et udtryk for at det der er arbejdet på ikke bliver til noget. Det virker indlysende på mig at hvis den rigtige spiller til den rigtige pris pludselig er der kan hele apparatet startes hurtigt igen .. men at der sandsynligvis ikke bliver mere denne gang
                            Jo jo. Men de er jo også 25 i truppen nu(vi er 23) og havde nået deres mål med ny målmand og ny angriber. Så er det jo fint nok at lukke lortet..
                            Så det er ikke rigtig sammenlignligt

                            Comment


                              Allerførst vil jeg gerne anføre, at jeg hverken er i familie med eller ven med JH eller KN.
                              Jeg er meget enig i, at OSE og NT`s kapitalindsprøjtninger i fortiden formentlig har reddet OB. Jeg skriver også, at tanken om de 10 mio. og dækningen af "hullet" et andet sted i koncernen helt er mine egne spekulationer. Jeg har selv arbejdet i store selskabers koncernledelse, og det er ganske almindeligt, at et forventeligt skuffende resultat i selskab 1 udlignes ved besparelser = øget indtjening i selskab 2 således, at koncernens bundlinie kommer tættere på det budgetterede resultat. Da OB`s regnskab er konsolideret sammen med de øvrige enkeltselskabers resultater i OSE`s koncernregnskab, har vi ingen mulighed for at se, om jeg har ret i min antagelse. Jeg har bare vanskeligt ved at forstå og acceptere, at et 10 mio. salg af Zohore efter transfervinduets lukning i januar 2016 ikke skulle kompenseres med købet af en stor angriber i sommervinduet 2016. Eller at salget af et andet stort aktiv - Makrini - på næstsidste dag i seneste vindue ikke engang gjorde det muligt at betale en ringe erstatning som Fellah fra FCN. Jeg frygter vi af besparelseshensyn er på vej til at spare os til nedrykning.
                              Mvh
                              pnl
                              Last edited by pnl; 03-02-2017, 17:19.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Allerførst vil jeg gerne anføre, at jeg hverken er i familie med eller ven med JH eller KN.
                                Jeg er meget enig i, at OSE og NT`s kapitalindsprøjtninger i fortiden formentlig har reddet OB. Jeg skriver også, at tanken om de 10 mio. og dækningen af "hullet" et andet sted i koncernen helt er mine egne spekulationer. Jeg har selv arbejdet i store selskabers koncernledelse, og det er ganske almindeligt, at et forventeligt skuffende resultat i selskab 1 udlignes ved besparelser = øget indtjening i selskab 2 således, at koncernens bundlinie kommer tættere på det budgetterede resultat. Da OB`s regnskab er konsolideret sammen med de øvrige enkeltselskabers resultater i OCE`s koncernregnskab, har vi ingen mulighed for at se, om jeg har ret i min antagelse. Jeg har bare vanskeligt ved at forstå og acceptere, at et 10 mio. salg af Zohore efter transfervinduets lukning i januar 2016 ikke skulle kompenseres med købet af en stor angriber i sommervinduet 2016. Eller at salget af et andet stort aktiv - Makrini - på næstsidste dag i seneste vindue ikke engang gjorde det muligt at betale en ringe erstatning som Fellah fra FCN. Jeg frygter vi af besparelseshensyn er på vej til at spare os til nedrykning.
                                Mvh
                                pnl
                                Vi andre frygter det samme. Og JH og KN kan sige det gør vi ikke 1000 gange mere.. Det klinger stadig lige hult

                                Comment

                                Working...
                                X