Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Jeg er klar over, at jeg sikkert er ret alene med følgende; men jeg synes Jesper Hansen har store, tunge, jyske nosser, og det kan vi godt bruge. Og nej, jeg er hverken i familie med ham, kender ham, eller ved noget om dagligdagen i klubben. Jeg tror bare, der skal mere tid og jysk stædighed til:-) Det er muligt - men faktisk svært at vurdere, når tingene kører så skidt som pt - at Hansen ikke er den bedste scout eller talentspotter i DK, men han har noget sejhed over sig, som jeg sætter pris på.

    Det er ad helvede til lige nu; men jeg ser ikke nogen vej frem i en fyring af hverken Kent eller JH. Håber på bedre tider og må tage lidelserne nu.
    Det lyder som om, du beskriver en politiker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Jeg er klar over, at jeg sikkert er ret alene med følgende; men jeg synes Jesper Hansen har store, tunge, jyske nosser, og det kan vi godt bruge. Og nej, jeg er hverken i familie med ham, kender ham, eller ved noget om dagligdagen i klubben. Jeg tror bare, der skal mere tid og jysk stædighed til:-) Det er muligt - men faktisk svært at vurdere, når tingene kører så skidt som pt - at Hansen ikke er den bedste scout eller talentspotter i DK, men han har noget sejhed over sig, som jeg sætter pris på.

      Det er ad helvede til lige nu; men jeg ser ikke nogen vej frem i en fyring af hverken Kent eller JH. Håber på bedre tider og må tage lidelserne nu.
      Jeg er ikke uenig med dig, fordi selvfølgelig har manden noget vi kan bruge, han har nogle kompetence, men hans mangler vejer bare tungere. Især i den periode vi er inde i.. Jeg er personligt selv vild med hans håndtering af medierne, det gør han lige som han skal, efter min mening og de ting jeg synes er vigtige for en sportsdirektør. (Med medierne mener jeg ikke kommunikation med egne fans - da han behandler os som var vi et medie :-))

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Svaret er: I hvert fald lidt endnu.

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...viser-gaa-selv
        Han får lov til at spille den samme plade igen, og jeg synes ikke hans argument holder på 3.år. Var han lige begyndt, kunne jeg forstå det, men "honeymoon" er ovre, og han har haft rigelig tid til, at udbedre tidligere fejl, problemet er, at han selv har forlænget og skabt problemerne, gennem sin perlerække af fejldispositioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det lyder som om, du beskriver en politiker.
          Jeg er ikke med på din pointe? Sejhed er vel en kvalitet som duer til mange ting, inkl. politik, så tja, jo?

          Hvis du mener, at JH burde melde anderledes ud, så er mine forventninger til kommunikation fra en klub nok ikke ret høje. Mest fordi jeg tror, det er relativt ligegyldigt i forhold til hvordan det daglige arbejde kører. Jeg er med på, at optimisme og positive meldinger betyder noget for os fans; men det hænger jo alle dage sammen med de sportslige resultater. Hvis holdet taber, så er det ret ligegyldigt for mig, om vi har verdens mest åbne og charmerende sprotschef; det er også ligegyldigt for mig om vi har verdens kedeligste tørvetriller, hvis vi vinder. Summa sum: jeg synes 99% af alle sportschef-meldinger er ligegyldige.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Næ han dummer sig ikke i samme grad som tidligere ser , men syntes det bærer præg af tomgang og undvigelse . Savner at journalisterne sætter sig mere ind i sagerne og borer dybere .
            At man måtte hente spillere som var billige og måske ikke kunne bringe os mod toppen er måske forståeligt , men hvorfor spørges der så ikke mere ind til f.eks hvorfor blev Kryger hentet som højre back , kunne man virkelig ikke finde en skolet hb nogle steder i verden til de 800.000 kr han kostede . Da man havde Danmarkshistoriens ringest fungerende centrale midtbane med Ari Skukason som den ene part valgte man at bruge 1,7 mill på at hente Kirkeskov hvilket på ingen måde hjalp på det svageste punkt på daværende tidspunkt , hvilke bevæggrunde havde man for ikke at rykke Ari tilbage på vb og bruge pengene på at styrke den centrale midt der var så skidt kørende at modstanderne ligefrem lagde taktik efter det .
            Hvorfor valgte man at smide Toppel på porten og hente en aflagt reserve i BIF , her kunne man for små penge have beholdt en mand med klubånd og OB kultur , tror ikke på der har været penge at spare på den aktion .
            Hvor meget og hvordan havde man scoutet Koval inden man hentede ham .
            Hvad gør OB aktivt for at nå ud til sine fans i en tid hvor de skuffer , og hvordan tror JH det opfattes blandt fans og hr og fru Fynbo som skal komme på stadion med meldinger om at JH var meget tilfreds med forsvaret da målene strømmede ind , og den store tilfreds der gentagende gange blev meldt ud efter den enormt dårlige og skuffende start på sæsonen . Lige som meldingerne i starten af JH's tid hvor han meldte ud at vores unge skulle støttes af profiler udefra . Syntes han selv de meldinger bør fremkalde troværdighed som kan give tro på tingene og tålmodighed .
            er det ikke bare noget fra den eksisterende strategi han har overtaget?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg er ikke med på din pointe? Sejhed er vel en kvalitet som duer til mange ting, inkl. politik, så tja, jo?

              Hvis du mener, at JH burde melde anderledes ud, så er mine forventninger til kommunikation fra en klub nok ikke ret høje. Mest fordi jeg tror, det er relativt ligegyldigt i forhold til hvordan det daglige arbejde kører. Jeg er med på, at optimisme og positive meldinger betyder noget for os fans; men det hænger jo alle dage sammen med de sportslige resultater. Hvis holdet taber, så er det ret ligegyldigt for mig, om vi har verdens mest åbne og charmerende sprotschef; det er også ligegyldigt for mig om vi har verdens kedeligste tørvetriller, hvis vi vinder. Summa sum: jeg synes 99% af alle sportschef-meldinger er ligegyldige.
              Jeg tænker på Inger Støjberg eller Morten Bødskov, hvis fremmeste egenskab vel er stå fast, ikke rokke sig en millimeter og aldrig indrømme fejl.
              Hvis det er de mest ønskværdige kvaliteter, så står jeg af.
              Jeg foretrækker en sportschef, som træffer rigtige beslutninger.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                er det ikke bare noget fra den eksisterende strategi han har overtaget?
                Jo det startede i 2010 , men skulle opretholdes under JH .
                http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg er klar over, at jeg sikkert er ret alene med følgende; men jeg synes Jesper Hansen har store, tunge, jyske nosser, og det kan vi godt bruge. Og nej, jeg er hverken i familie med ham, kender ham, eller ved noget om dagligdagen i klubben. Jeg tror bare, der skal mere tid og jysk stædighed til:-) Det er muligt - men faktisk svært at vurdere, når tingene kører så skidt som pt - at Hansen ikke er den bedste scout eller talentspotter i DK, men han har noget sejhed over sig, som jeg sætter pris på.

                  Det er ad helvede til lige nu; men jeg ser ikke nogen vej frem i en fyring af hverken Kent eller JH. Håber på bedre tider og må tage lidelserne nu.
                  Hvis OB kommer igennem det her og pludselig begynder at vinde kampe, så må jeg give dig, at Jesper Hansen så har vist sig at have store, tunge jyske nosser.

                  Men indtil da, er han den værste sportsdirektør i mine 25 år som OB-fan. Værre end Plapre-Poul; da denne i det mindste kunne erkende, at arbejdet steg ham over hovedet.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Hvis OB kommer igennem det her og pludselig begynder at vinde kampe, så må jeg give dig, at Jesper Hansen så har vist sig at have store, tunge jyske nosser.

                    Men indtil da, er han den værste sportsdirektør i mine 25 år som OB-fan. Værre end Plapre-Poul; da denne i det mindste kunne erkende, at arbejdet steg ham over hovedet.

                    MvH ChrisOB
                    Tunge nosser , stædighed og dårlig økonomi er stadig ingen undskyldning for hans indkøb
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Nu sidder jeg så med dagens tipsblad, og endnu engang skal jeg opleve nye rystelser i fortællingen om OB. Først de to forfattere, som bliver ved med at demonstrere total udvidenhed om, hvad kritikken går ud på, ligesom alle dem, der er rendt over til de stribedes facebookside, fordi vi er negative. Dernæst en ræderlig uddybning fra Festersen, der bliver ved med at pive over et forventingspres, som ikke eksisterer, udover det klubben selv har skabt. Han udtaler sig også om budgettet, men der kan tipsbladet jo frejdigt fortælle, at budgettet pt. skulle være ligaens 6. største!!!! altså en plads bedre, end vi hidtil har hørt. Hvis tipsbladet har ret betyder det jo, at OB ikke har sat en målsætning som var lidt over budgettet, men præcist sat en målsætning, som rammer budgettet, men man er altså milevidt fra at nå den.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg tænker på Inger Støjberg eller Morten Bødskov, hvis fremmeste egenskab vel er stå fast, ikke rokke sig en millimeter og aldrig indrømme fejl.
                        Hvis det er de mest ønskværdige kvaliteter, så står jeg af.
                        Jeg foretrækker en sportschef, som træffer rigtige beslutninger.
                        Ah, så forstår jeg. Overordnet set er jeg fortsat tålmodig mht. beslutninger. Det er klart, at det koster dyrt at præstere så dårligt, som det er tilfældet lige nu. Det koster på selvtillid hos spillere og stab og tillid i hele organisationen. Og jo, hvis det bliver ved, så er der en udløbsdato - hvis spillerne helt mister gejsten, så er løbet kørt. Indtil da kan en sportschef jo ikke melde andet ud, end at han tror på projektet. Alt andet ville jo være til grin; hvis sportschefen melder ud, at han har begået fejl med spillere, der er der nu; at der nok skal skiftes træner, spillestil eller lign., så er der gået total lort i det.

                        Og hvor mærkeligt det end kan lyde, så synes jeg ikke - på trods af de dårlige resultater - at der er gået total lort i den endnu. "Total lort" er i min optik, hvis spillerne giver op; og på trods af de helt åbenlyse problemer, så ser jeg ikke det. Men det kan naturligvis hurtigt komme. FCK-kampen er lidt dejlig 'gratis' i den forbindelse; for ingen regner vel med point realistisk set. Men Silkeborg og Lyngby i de næste to kampe: det kan allerede få stor betydning. Ikke at jeg siger, at så skal de to vindes, men hvis de begge også tabes - især imod Silkeborg - så bliver det svært. På et tidspunkt rammer benzinmåleren jo 0, hvis der aldrig bliver fyldt på.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Jeg er klar over, at jeg sikkert er ret alene med følgende; men jeg synes Jesper Hansen har store, tunge, jyske nosser, og det kan vi godt bruge. Og nej, jeg er hverken i familie med ham, kender ham, eller ved noget om dagligdagkonteksten i klubben. Jeg tror bare, der skal mere tid og jysk stædighed til:-) Det er muligt - men faktisk svært at vurdere, når tingene kører så skidt som pt - at Hansen ikke er den bedste scout eller talentspotter i DK, men han har noget sejhed over sig, som jeg sætter pris på.

                          Det er ad helvede til lige nu; men jeg ser ikke nogen vej frem i en fyring af hverken Kent eller JH. Håber på bedre tider og må tage lidelserne nu.
                          Jeg er ikke helt uenig. Og i hensigt til Jesper Hansen har du der måske en pointe. Men på anden side var der også mange katastrofale spillerforpligtelser. Og mener ikke at vi hentede spiller "som var ikke god nok". Denne udtalelse var rivet ud af konteksten og kan forstå når han siger at vi hentede ikke den kvalitet vi ville gerne har på grund af økonomiske problemer. Min kritik går til at hente en Koval, en Bodul, en Lado, etc. som floppede total.
                          Men for mig er det Kent som dumpede absolut. Han har nu de spillere han ville gerne have og der fungerer intet. Ser ingen spiller som udvikler sig positiv under ham, tværtimod, der er flere som bliver dårliger og dårliger. Han virker så hjælpeløs som stædig. Vil langt hellere beholde JH som sportsdirektør end Kent som træner.
                          Og hvis vi vil undgå nedrykning så skulle vi handle snart.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                            Ah, så forstår jeg. Overordnet set er jeg fortsat tålmodig mht. beslutninger. Det er klart, at det koster dyrt at præstere så dårligt, som det er tilfældet lige nu. Det koster på selvtillid hos spillere og stab og tillid i hele organisationen. Og jo, hvis det bliver ved, så er der en udløbsdato - hvis spillerne helt mister gejsten, så er løbet kørt. Indtil da kan en sportschef jo ikke melde andet ud, end at han tror på projektet. Alt andet ville jo være til grin; hvis sportschefen melder ud, at han har begået fejl med spillere, der er der nu; at der nok skal skiftes træner, spillestil eller lign., så er der gået total lort i det.

                            Og hvor mærkeligt det end kan lyde, så synes jeg ikke - på trods af de dårlige resultater - at der er gået total lort i den endnu. "Total lort" er i min optik, hvis spillerne giver op; og på trods af de helt åbenlyse problemer, så ser jeg ikke det. Men det kan naturligvis hurtigt komme. FCK-kampen er lidt dejlig 'gratis' i den forbindelse; for ingen regner vel med point realistisk set. Men Silkeborg og Lyngby i de næste to kampe: det kan allerede få stor betydning. Ikke at jeg siger, at så skal de to vindes, men hvis de begge også tabes - især imod Silkeborg - så bliver det svært. På et tidspunkt rammer benzinmåleren jo 0, hvis der aldrig bliver fyldt på.
                            Jeg mener faktisk godt, at OB kan være mere offensive rent kommunikativt. Når nu processen og det lange seje træk er så vigtigt, kunne man se på, hvad det er for nogle parametre hvor tingene virkelig rykker sig. F.eks. var David Nielsen ude og fortælle om de processer, som han arbejder med i Lyngby, som var super interessant.

                            Jesper Hansen fremstår jo lidt latterlig, når han siger det samme igen og igen, uden aldrig nogensinde, at gå ned i substansen, eller påpege succeserne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Jeg er ikke helt uenig. Og i hensigt til Jesper Hansen har du der måske en pointe. Men på anden side var der også mange katastrofale spillerforpligtelser. Og mener ikke at vi hentede spiller "som var ikke god nok". Denne udtalelse var rivet ud af konteksten og kan forstå når han siger at vi hentede ikke den kvalitet vi ville gerne har på grund af økonomiske problemer. Min kritik går til at hente en Koval, en Bodul, en Lado, etc. som floppede total.
                              Men for mig er det Kent som dumpede absolut. Han har nu de spillere han ville gerne have og der fungerer intet. Ser ingen spiller som udvikler sig positiv under ham, tværtimod, der er flere som bliver dårliger og dårliger. Han virker så hjælpeløs som stædig. Vil langt hellere beholde JH som sportsdirektør end Kent som træner.
                              Og hvis vi vil undgå nedrykning så skulle vi handle snart.
                              Jeg er meget uenig. KN har næppe fået hvad han ønskede, men som enhver anden ansat er han loyal over for chefen. KN har vist kvalitet. JH har aldrig vist kvalitet, han ødelagde Horsr og nu er han i gang med at ødelægge os. Manden indrømmer egen inkompetence vedr. Indkøb af spillere som ikke var gode nok. I samme periode hentede vores konkurrenter billige gode spillere ind. JH indrømmer dermed. At hans netværk et for dårligt, og St han ikke har evnerne. Dermed er vi blevet bellemert med dyre fejlskud fordi JH var nød til at købe dyre spillere som agenter lovpriste. Min påstand er at JH såkaldte økonomiske oprydning ikke eksistere. Ingen tvivl om at udgifterne er faldet, med det er indtægterne også. Vi kan ikke spare os til succes.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Jeg er meget uenig. KN har næppe fået hvad han ønskede, men som enhver anden ansat er han loyal over for chefen. KN har vist kvalitet. JH har aldrig vist kvalitet, han ødelagde Horsr og nu er han i gang med at ødelægge os. Manden indrømmer egen inkompetence vedr. Indkøb af spillere som ikke var gode nok. I samme periode hentede vores konkurrenter billige gode spillere ind. JH indrømmer dermed. At hans netværk et for dårligt, og St han ikke har evnerne. Dermed er vi blevet bellemert med dyre fejlskud fordi JH var nød til at købe dyre spillere som agenter lovpriste. Min påstand er at JH såkaldte økonomiske oprydning ikke eksistere. Ingen tvivl om at udgifterne er faldet, med det er indtægterne også. Vi kan ikke spare os til succes.
                                Vil absolut ikke græde hvis JH forlader klubben.
                                Men synes det større problem er for mig aktuel træneren. Det er helt klart for mig at vi hentede spillere Kent påpegede. Og han får ingen succes med sit hold.
                                Og ser ingen spiller som udvikler sig god og blev bedreunder ham, desværre. Gryte og El Makrini havde kvalitet da de kom og holder det. Tverskov var god fra første øjeblik i OB. Eller kender du en spiller som blomster op under Kent?
                                Men tværtimod stepper mange ned: angribere f.eks. (naturlig mangler de en spiller som Falk som skaber noget overraskende i oggensiven, men de er ja også uskarp hvis de har en chance at score og virker langsomt og træt). Desler var langt bedre før Kent.
                                Vi har anden gang i træk en anfører valgt af Kent som er en af dårligste i holdet.
                                Forstår ikke hvad der sker men for mig betyder det at træneren handterer det dårlig og skuffende.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X