Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg synes faktisk, at denne fortjener en plads i JH-tråden:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaere-tilfreds

    Jeg har ikke hørt ham være så kritisk i sin tid i OB - det virker på mig som om, at der skal leveres nu i JHs optik:

    - Det vil jo være oplagt og sige, at det er vi meget tilfredse med, og selvfølgelig synes jeg da også, det er tilfredsstillende, at vi har lukket næstfærrest mål ind i ligaen, men det er også vigtigt at se på nuancerne, selv om bundlinjen er positiv. Skyldes det, at vi har lukket så meget ned, at det har præget vores offensive spil? Er det fordi, vi har en god målmand? Har for mange spillere ikke bidraget nok offensivt? Det hører med i ligningen, for vi skal huske, at samtidig med, at vi har været gode defensivt, har vi slet ikke scoret nok mål, lyder det fra Jesper Hansen.

    - De få scoringer er noget, vi vender rigtig meget. Der har været kampe med gode takter, men alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte. Vi skal være bedre til at sætte angriberne i scene, så det vil være forkert kun at skyde på vores angribere.

    Efter nogens smag burde JH have luftet denne kritik offentligt for længe siden. Han har åbenbart haft en anden strategi - at beskytte holdet og KN længst muligt. Det kan man synes om eller ikke. Jeg håber også at han har valgt ikke at melde ud offentligt, at vi mangler en kreativ kreatør på midten.....
    Ja det er forfriskende ord fra Jesper Hansen. Men jeg havde nok indskudt:

    Og nu skal vi bruge den næste tid på at vurdere om der skal tilføres lidt nye kræfter udefra

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det er forfriskende ord fra Jesper Hansen. Men jeg havde nok indskudt:

      Og nu skal vi bruge den næste tid på at vurdere om der skal tilføres lidt nye kræfter udefra
      Haha, ja. Men det er nok fordi, du er, ligesom os andre, transferliderlige efter nogle forstærkninger, der rent faktisk kan forstærke os.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Haha, ja. Men det er nok fordi, du er, ligesom os andre, transferliderlige efter nogle forstærkninger, der rent faktisk kan forstærke os.
        Horny as hell

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja det er forfriskende ord fra Jesper Hansen. Men jeg havde nok indskudt:

          Og nu skal vi bruge den næste tid på at vurdere om der skal tilføres lidt nye kræfter udefra
          Måske er manden presset, og vil rede egen uduelige r.. det han siger har vi andre jo sagt i 1,5 år. Han har hoved ansvaret og har ikke vist sig dygtig nok. Hvis NT kan lide manden, så giv ham et job i organisationen, det skal bare være langt væk fra fodbold forretningen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ja det er forfriskende ord fra Jesper Hansen. Men jeg havde nok indskudt:

            Og nu skal vi bruge den næste tid på at vurdere om der skal tilføres lidt nye kræfter udefra
            Med tanke på Jesper Hansens normale retorik omkring det her, så kommer du vel næsten ikke tættere på den ønskede udtalelse end her:

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transfervindue

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
              Med tanke på Jesper Hansens normale retorik omkring det her, så kommer du vel næsten ikke tættere på den ønskede udtalelse end her:

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transfervindue
              Det giver til mindst håb. I forbindelse med den udtalelse om den mangel af direkte spil bliver jeg lidt mere optimistisk at vi måske får en forstærkelse.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Med tanke på Jesper Hansens normale retorik omkring det her, så kommer du vel næsten ikke tættere på den ønskede udtalelse end her:

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transfervindue
                Så er det bare at man igen må stille spørgsmålet om det er klubben der er for usexet eller JH's netværk der er for slapt. Jeg er faktisk ikke i tvivl om at både ham Kent sagtens kan se, at vi mangler kvalitet i næstsidste kæde. Jeg har stadig tiltro til angriberne er de rigtige, men der er simpelthen for lidt individuel kvalitet i næstsidste kæde til at vi bliver uforudsigelige nok til at gøre en forskel i kampe, hvor modstanderen står kompakt. Kunne du dog bare finde ham JH, så er jeg ikke i tvivl om at vi vil være sikre i top 6 hvert år

                Comment


                  JHs analyse er hvad de fleste har kunnet se. Intet modigt i det. Men måske er der noget rigtig nyt i den afsluttende replik:
                  Vi skal gøre os umage fremadrettet, og det er alle i klubben klar over, slutter Jesper Hansen.

                  Med den afslutning læser jeg hans udtalelser som at det nu er sidste udkald for Kent. Kent skal op med noget nyt for at han også sidder der når næste sæson begynder. Det vil et par spillerhandler ikke ændre.
                  Last edited by Tåhyler; 13-12-2017, 14:29.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Jeg synes faktisk, at denne fortjener en plads i JH-tråden:

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaere-tilfreds

                    Jeg har ikke hørt ham være så kritisk i sin tid i OB - det virker på mig som om, at der skal leveres nu i JHs optik:

                    - Det vil jo være oplagt og sige, at det er vi meget tilfredse med, og selvfølgelig synes jeg da også, det er tilfredsstillende, at vi har lukket næstfærrest mål ind i ligaen, men det er også vigtigt at se på nuancerne, selv om bundlinjen er positiv. Skyldes det, at vi har lukket så meget ned, at det har præget vores offensive spil? Er det fordi, vi har en god målmand? Har for mange spillere ikke bidraget nok offensivt? Det hører med i ligningen, for vi skal huske, at samtidig med, at vi har været gode defensivt, har vi slet ikke scoret nok mål, lyder det fra Jesper Hansen.

                    - De få scoringer er noget, vi vender rigtig meget. Der har været kampe med gode takter, men alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte. Vi skal være bedre til at sætte angriberne i scene, så det vil være forkert kun at skyde på vores angribere.

                    Efter nogens smag burde JH have luftet denne kritik offentligt for længe siden. Han har åbenbart haft en anden strategi - at beskytte holdet og KN længst muligt. Det kan man synes om eller ikke. Jeg håber også at han har valgt ikke at melde ud offentligt, at vi mangler en kreativ kreatør på midten.....
                    Det var sgu heller ikke for tidligt at han melder nogenlunde virkelighedstro ud .
                    Selvom det er længe for sent , så skal han da have ros for ikke at optræde som komiske Ali .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      JHs analyse er hvad de fleste har kunnet se. Intet modigt i det. Men måske er der noget rigtig nyt i den afsluttende replik:
                      Vi skal gøre os umage fremadrettet, og det er alle i klubben klar over, slutter Jesper Hansen.

                      Med den afslutning læser jeg hans udtalelser som at det nu er sidste udkald for Kent. Kent skal op med noget nyt for at han også sidder der når næste sæson begynder. Det vil et par spillerhandler ikke ændre.
                      Det tror jeg du har ret i. JH er nødt til at ofre KN. Men JH bliver ikke pludselig en top 6 sportsdirektør fordi han ofre en som vel på sit felt er mere kompetente end JH er på hans. Det kloge nu ville være, at NT takker JH for arbejdet og fritstiller ham. Så kan den nye tage vintervinduet og finde Kents afløser hvis troen på Kent er væk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Måske er manden presset, og vil rede egen uduelige r.. det han siger har vi andre jo sagt i 1,5 år. Han har hoved ansvaret og har ikke vist sig dygtig nok. Hvis NT kan lide manden, så giv ham et job i organisationen, det skal bare være langt væk fra fodbold forretningen
                        Tror han ville være en glimrende økonomi direktør hvis OSE virkelig vokser sig store og har brug for at uddelegere OBN`s opgaver lidt

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Med tanke på Jesper Hansens normale retorik omkring det her, så kommer du vel næsten ikke tættere på den ønskede udtalelse end her:

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...transfervindue
                          Nej det bliver nok ikke mere offensivt fra Jesper Hansen end det her...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det tror jeg du har ret i. JH er nødt til at ofre KN. Men JH bliver ikke pludselig en top 6 sportsdirektør fordi han ofre en som vel på sit felt er mere kompetente end JH er på hans. Det kloge nu ville være, at NT takker JH for arbejdet og fritstiller ham. Så kan den nye tage vintervinduet og finde Kents afløser hvis troen på Kent er væk.
                            For sent at finde en ny til dette vindue med mindre vi kan snuppe en fra en anden klub på niveau med OB og har et par spillere i sigtekornet. Men der er vel en opsigrlsesperiode der går ud over vinduet.
                            Kan selvfølgelig være heldig at finde et guldkorn i form af en fritstillet sportschef der er super ajour med potentielle spillere til en liga som den danske men ...

                            Bedtyrelsen burde dog sætte sig ned og se på alternativer såfremt OB for anden sæson ikke kvalificerer sig i forhold til målsætningen ... men det har vi jo ønsket længe ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nej det bliver nok ikke mere offensivt fra Jesper Hansen end det her...
                              Gud forbyde at man skulle gøre en indsats selv ...

                              "hvis vi falder over en spiller, der kan gøre en forskel, er vi selvfølgelig klar til at handle"
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Gud forbyde at man skulle gøre en indsats selv ...

                                "hvis vi falder over en spiller, der kan gøre en forskel, er vi selvfølgelig klar til at handle"
                                Samme ordlyd som de sidste 2 vinduer. Lyder ikke særligt proaktivt desværre..

                                Comment

                                Working...
                                X