Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har en som de må få ganske gratis. Vi kan endda forhandle om, at vi skal sende et års løn med. Det vil være givet godt ud.
    https://www.bt.dk/fodbold/superliga-...lser-fra-store

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Vi har en som de må få ganske gratis. Vi kan endda forhandle om, at vi skal sende et års løn med. Det vil være givet godt ud.
      https://www.bt.dk/fodbold/superliga-...lser-fra-store
      Så var det måske det JH og Claus holdt møde om... vel mere nærliggende end at vi skulle hente noget i FcM.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Det kan godt være vi har Jesper Hansen, men Randers har altså Michael fucking Gravgaard. Jeg kan slet ikke snuppe den mand, mage til arrogant røvhul skal man lede længe efter. Han skal nok få kørt Randers i sænk, hvis han ikke allerede har gjort det..

        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...verset/6886760

        Comment


          Tja, der er da i det mindste noget passion og kommunikation i det Gravgaard foretager sig. Jeg kan ikke udstå Jesper Hansens kræmmermentalitet og mangel på kommunikative evner.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Tja, der er da i det mindste noget passion og kommunikation i det Gravgaard foretager sig. Jeg kan ikke udstå Jesper Hansens kræmmermentalitet og mangel på kommunikative evner.
            Det sidste gør jo bare alt det andet meget værre og er for mig personligt én af hovedgrundene til ja... you know.

            Hvad Gravgaard gør i Randers er så deres problem - det ændrer ikke på det problem VI har.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Tænk hvis vi havde haft Matti, Mads Aaquist, Mistrati i stedet for Welbeck, Yao og Thrane....Kent har med godt trænerarbejde fået rimelig styr på defensiven og organisationen, men der mangler så meget i det offensive, præcist som mange påpegede. JH tager for mange dårlige beslutninger, og foregriber ikke udfordringerne, før vi står i mudder til knæene. Det er kendetegnene på en dårlig sportslig leder.

              Comment


                Jesper H skal være med til at kigge disciplinærinstansen efter i sømmene : https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-et-eftersyn/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Jesper H skal være med til at kigge disciplinærinstansen efter i sømmene : https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-et-eftersyn/
                  Mon ikke det er Thomas Christensen der har fået ham derind.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Kunne han ikke bruge sine kræfter på at få nogle bedre spillere til klubben hvis top 6 skal blive en realitet

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Kunne han ikke bruge sine kræfter på at få nogle bedre spillere til klubben hvis top 6 skal blive en realitet
                      Det evner han overhovedet ikke. Sidst i vinduet hvor det lige pludselig bliver muligt at finde guld, der har JH haft mobilen på lydløs i et døgn, men han ser endnu en Morten Korch film.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Det evner han overhovedet ikke. Sidst i vinduet hvor det lige pludselig bliver muligt at finde guld, der har JH haft mobilen på lydløs i et døgn, men han ser endnu en Morten Korch film.
                        Haah så sandt

                        Comment


                          Ved ikke om i ved det, men Jesper har ikke altid været sportsdirektør.
                          På denne dag, for seks år siden, skete dette vidunder:

                          http://www.ob.dk/artikel/nyhed.aspx

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Ved ikke om i ved det, men Jesper har ikke altid været sportsdirektør.
                            På denne dag, for seks år siden, skete dette vidunder:

                            http://www.ob.dk/artikel/nyhed.aspx

                            MvT
                            ja det var efter 1½ års søgen, at man fandt en person. TC sad/sidder jo stadig og trækker i de forkerte tråde i baggrunden, men næpper mere, end at hvis vi havde en stærkere sportsdirektør, så havde vi også et hold. Det udstiller også tydeligt, at Thorborgs største fejl, er valget af TC, og det næststørste er, at vi fik JH. Det tragisk komiske er, at da man valgte PH, der kunne man jo godt have valgt JH i stedet. Personligt gætter jeg på, at fejlen med PH og den lange søgen efter en mand gjorde, at man panisk valgte JH for at undgå samme situation igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              ja det var efter 1½ års søgen, at man fandt en person. TC sad/sidder jo stadig og trækker i de forkerte tråde i baggrunden, men næpper mere, end at hvis vi havde en stærkere sportsdirektør, så havde vi også et hold. Det udstiller også tydeligt, at Thorborgs største fejl, er valget af TC, og det næststørste er, at vi fik JH. Det tragisk komiske er, at da man valgte PH, der kunne man jo godt have valgt JH i stedet. Personligt gætter jeg på, at fejlen med PH og den lange søgen efter en mand gjorde, at man panisk valgte JH for at undgå samme situation igen.
                              Det er nemlig vigtigt at vi husker på at stærke TC stadig har indflydelse. Jeg elsker dette afsnit fra artiklen:
                              - Processen med at finde en ny sportsdirektør i OB har været lang. Den har omfattet en profilbeskrivelse, en bruttoliste over mulige emner, en konkret kandidatliste og naturligvis samtaler med flere af emnerne. Poul Hansen står tilbage som vores stærkeste kandidat, og jo bredere vi har søgt og researchet, jo stærkere har han stået. Som Superligatræner formåede Poul Hansen at få det optimale ud af de trupper, han arbejdede med. Samtidig har han et enormt netværk både indenfor og udenfor de danske grænser, ligesom hans store kendskab til fodboldbranchen indefra og udefra er meget markant, siger administrerende direktør Thomas Christensen
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Jeg synes faktisk, at denne fortjener en plads i JH-tråden:

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaere-tilfreds

                                Jeg har ikke hørt ham være så kritisk i sin tid i OB - det virker på mig som om, at der skal leveres nu i JHs optik:

                                - Det vil jo være oplagt og sige, at det er vi meget tilfredse med, og selvfølgelig synes jeg da også, det er tilfredsstillende, at vi har lukket næstfærrest mål ind i ligaen, men det er også vigtigt at se på nuancerne, selv om bundlinjen er positiv. Skyldes det, at vi har lukket så meget ned, at det har præget vores offensive spil? Er det fordi, vi har en god målmand? Har for mange spillere ikke bidraget nok offensivt? Det hører med i ligningen, for vi skal huske, at samtidig med, at vi har været gode defensivt, har vi slet ikke scoret nok mål, lyder det fra Jesper Hansen.

                                - De få scoringer er noget, vi vender rigtig meget. Der har været kampe med gode takter, men alt i alt synes jeg, at vores spil har været for omstændigt til tider i stedet for at spille direkte. Vi skal være bedre til at sætte angriberne i scene, så det vil være forkert kun at skyde på vores angribere.

                                Efter nogens smag burde JH have luftet denne kritik offentligt for længe siden. Han har åbenbart haft en anden strategi - at beskytte holdet og KN længst muligt. Det kan man synes om eller ikke. Jeg håber også at han har valgt ikke at melde ud offentligt, at vi mangler en kreativ kreatør på midten.....

                                Comment

                                Working...
                                X