Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lorenzen_ Se indlæg
    Hej OB forum.

    Jeg så engang en liste her på forummet omkring alle JH’s handler, hvor der var tilføjet om det havde været en god eller dårlig handel.
    Er der nogen der stadig har den?

    Mvh Lorenzen :-)
    Kan huske listen, men ikke hvem der lavede den.

    Men jeg synes, at sådan nogle lister er fine nok; de har bare den mangel, at man som regel måler spillerens individuelle præstationer og ikke ser på den samlede kvalitet af de hold, der er blevet samlet. En halvgod spiller kan være super på det rigtige hold, en god spiller se skidt ud på det forkerte.

    Når man ser på den samlede kvalitet af de hold, der er samlet; så har jeg det fortsat sådan, at økonomien har sat nogle snævre rammer. Jesper Hansen har nok ikke - uanset hans evner - haft gode muligheder for at samle et oplagt top6-hold. Mangel på kapacitet i klubben, træningsfaciliteter og økonomi har gjort det svært. Men selv med det forbehold har resultaterne været skuffende - så konklusionen at Jesper Hansen ikke har været god nok til at samle et godt hold er efterhånden svær at undgå.

    Comment


      Vi var en hel del der lavede lister på et tidspunkt, ud fra vores mening hver især. Det er dog noget tid siden, og ved ikke om der findes opdaterede transferlister.

      Jeg vil dog godt sætte en 5'er på at Plum sikkert har noget liggende :-)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lorenzen_ Se indlæg
        Hej OB forum.

        Jeg så engang en liste her på forummet omkring alle JH’s handler, hvor der var tilføjet om det havde været en god eller dårlig handel.
        Er der nogen der stadig har den?

        Mvh Lorenzen :-)
        Vil også gætte på Plum. Prøv evt at smide ham en pm

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vil også gætte på Plum. Prøv evt at smide ham en pm
          Smid en mailadresse så kan jeg sende et excelark med handler siden oprykningen (ca.)
          Har vist markeret hvad jeg mener om JH’s handler men er enig med Nixcha i at det er de enkelte spillere og i øvrigt meget individuelt ...

          Men lavede en optælling her den anden dag .. vær opmærksom på at alle talenter og reservekeepere er kommet med som “ok” uagtet begrænset spilletid...

          Ringe:
          Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, JeppeH, O´Brien, Djuric, LucasJ, Mikkelsen, Dvalishvili, Skogseid, Dalsgaard, OliverL, Koval, Yao, Joao, Jønsson, Thrane, Welbeck, Helenius, Rømer, Marco, Fellah.

          OK:
          Radza, Ari, Spelmann, Abdellaoue, Azer, EMP, A. Thomsen, Ousager, Kryger, Kirkeskov, Jonasson, Falkesgaard, Tørnæs, Joan, Izu, KEP, Buus, Weber, CasperN, T.Mikkelsen, Kløve, Ludwig, Frøkjær, Harboe

          Gode:
          JBL, Desler, Greve, L.Nielsen, Ruud, Zohore, Festersen, Makrini, AK, Tingager, Grytebust, Tverskov, Ryan, Eskesen, Drachmann, M. Jørgensen.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Smid en mailadresse så kan jeg sende et excelark med handler siden oprykningen (ca.)
            Har vist markeret hvad jeg mener om JH’s handler men er enig med Nixcha i at det er de enkelte spillere og i øvrigt meget individuelt ...

            Men lavede en optælling her den anden dag .. vær opmærksom på at alle talenter og reservekeepere er kommet med som “ok” uagtet begrænset spilletid...

            Ringe:
            Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, JeppeH, O´Brien, Djuric, LucasJ, Mikkelsen, Dvalishvili, Skogseid, Dalsgaard, OliverL, Koval, Yao, Joao, Jønsson, Thrane, Welbeck, Helenius, Rømer, Marco, Fellah.

            OK:
            Radza, Ari, Spelmann, Abdellaoue, Azer, EMP, A. Thomsen, Ousager, Kryger, Kirkeskov, Jonasson, Falkesgaard, Tørnæs, Joan, Izu, KEP, Buus, Weber, CasperN, T.Mikkelsen, Kløve, Ludwig, Frøkjær, Harboe

            Gode:
            JBL, Desler, Greve, L.Nielsen, Ruud, Zohore, Festersen, Makrini, AK, Tingager, Grytebust, Tverskov, Ryan, Eskesen, Drachmann, M. Jørgensen.
            Man kan diskutere om talenter er en handel? Dem ville jeg pille ud sammen med de helt frisk ankomne, og så ser min liste således ud:

            Ringe:
            Løffe, Bodul, JeppeH, O´Brien, Djuric, Lucas J, Mikkelsen, Dvalishvili, Skogseid, Dalsgaard, Koval, Yao, Joao, Jønsson, Thrane, Welbeck, Helenius, Rømer, Fellah, Kryger, Kirkeskov,Tørnæs

            OK:
            Radza, Ari, Spelmann, Abdellaoue, Azer, Ousager, Jonasson, Falkesgaard, , Joan, Izu, KEP, CasperN, T.Mikkelsen, Kløve, L.Nielsen, Ruud (fik ham jo bare et halvt år mere, fordi han ikke kunne finde en erstatning), JBL, Festersen, AK, Ryan

            Gode:
            Zohore, Makrini, Tingager, Grytebust, Tverskov

            Jeg er ikke imponeret....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Man kan diskutere om talenter er en handel? Dem ville jeg pille ud sammen med de helt frisk ankomne, og så ser min liste således ud:

              Ringe:
              Løffe, Bodul, JeppeH, O´Brien, Djuric, Lucas J, Mikkelsen, Dvalishvili, Skogseid, Dalsgaard, Koval, Yao, Joao, Jønsson, Thrane, Welbeck, Helenius, Rømer, Fellah, Kryger, Kirkeskov,Tørnæs

              OK:
              Radza, Ari, Spelmann, Abdellaoue, Azer, Ousager, Jonasson, Falkesgaard, , Joan, Izu, KEP, CasperN, T.Mikkelsen, Kløve, L.Nielsen, Ruud (fik ham jo bare et halvt år mere, fordi han ikke kunne finde en erstatning), JBL, Festersen, AK, Ryan

              Gode:
              Zohore, Makrini, Tingager, Grytebust, Tverskov

              Jeg er ikke imponeret....
              Som sagt meget subjektivt og kan sagtens være enig men talenterne er der også skrevet kontrakt med..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lorenzen_ Se indlæg
                Hej OB forum.

                Jeg så engang en liste her på forummet omkring alle JH’s handler, hvor der var tilføjet om det havde været en god eller dårlig handel.
                Er der nogen der stadig har den?

                Mvh Lorenzen :-)
                Jeg lavede denne liste for knap to år siden og fandt Jesper Hansens citater om de enkelte spillere. Der er så kommet mange flere til siden, men se link her: http://forum.ob.dk/showthread.php?12...tyve-transfers

                P.S. Jesper Hansen er altså ligaens dårligste sportsdirektør, men jeg har en enorm respekt for, at han har kunne holde på sit vanvittigt attraktive job i over 5 år, når han på intet andet parameter end besparelser er dygtig nok til at være i OB.
                Last edited by StateTrooper; 14-08-2018, 10:16.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  "Markedet er også et svært marked, og der er stor rift om spillerne" siger Jesper Hansen i SFÅ-livevideo: https://www.facebook.com/obstemmer/videos/236277527215586/

                  Hvis det er så svært, så burde han overlade tøjlerne til andre der har evnerne til at løfte opgaven.
                  OB: Danske mestre i 2075/6

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    "Markedet er også et svært marked, og der er stor rift om spillerne" siger Jesper Hansen i SFÅ-livevideo: https://www.facebook.com/obstemmer/videos/236277527215586/

                    Hvis det er så svært, så burde han overlade tøjlerne til andre der har evnerne til at løfte opgaven.
                    Præcis ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      "Markedet er også et svært marked, og der er stor rift om spillerne" siger Jesper Hansen i SFÅ-livevideo: https://www.facebook.com/obstemmer/videos/236277527215586/

                      Hvis det er så svært, så burde han overlade tøjlerne til andre der har evnerne til at løfte opgaven.
                      Og med "markedet" mener JH "Dansk fodbold", da han øjensynligt hverken har evnerne eller nosserne til at prøve sine rekruttering af uden for landets grænser.

                      Comment


                        Den der udmelding han kommer med om, at OB ikke naturligt holder til top-seks af dansk fodbold, kan jeg heller ikke udstå. Ambitionen må på sigt være at være en fast del af toppen, selvom alle ved det ikke sker i morgen. Holdet fra Danmarks tredjestørste by skal ikke ligge og ralle i bunden for engang imellem at snige sig med hvor det er sjovt. Fedtspillermentaliteten hører altså ikke til i Odense.
                        Last edited by fynsland_85; 14-08-2018, 13:54.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Og med "markedet" mener JH "Dansk fodbold", da han øjensynligt hverken har evnerne eller nosserne til at prøve sine rekruttering af uden for landets grænser.
                          Det må være priserne i det midt, syd og østjyske han taler om

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                            Den der udmelding han kommer med om, at OB ikke naturligt holder til top-seks af dansk fodbold, kan jeg heller ikke udstå. Ambitionen må på sigt være at være en fast del af toppen, selvom alle ved det ikke sker i morgen. Holdet fra Danmarks tredjestørste by skal ikke ligge og ralle i bunden for engang imellem at snige sig med hvor det er sjovt. Fedtspillermentaliteten hører altså ikke til i Odense.
                            Hvor har han sagt det? Det må da være direkte fyringsgrund ... både da strategien efter fyringerne blev etableret og i de seneste regnskaber står der at målet er top6 og med OB’s historie og bagland hvad skulle så være undskyldningen for ikke at være i top6

                            Hvem skulle være mere naturlig i top6?
                            BIF
                            FCK
                            FCM
                            AAB
                            AGF

                            Er det mere naturligt at FCN, ACH, Lyngby, Sønderjyske eller Randers er i top6?

                            For det har de prøvet indenfor de sidste tre sæsoner hvor OB er endt udenfor...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Og med "markedet" mener JH "Dansk fodbold", da han øjensynligt hverken har evnerne eller nosserne til at prøve sine rekruttering af uden for landets grænser.
                              Sakset fra andet indlæg/tråd:

                              At få styr på økonomien ved at drosle ned er en en defensiv (og i sidste ende destruktiv) tilgang til drift .. det ligger godt til ham og det er fint nok ... det kan der være behov for, for at skabe et nyt grundlag..
                              Men nu skal vi fremad og det skal man have en proaktiv, agressiv og offensiv personlighed til .. det er i mine øjne ikke JH ...
                              men nogen evner at få to og to til at give fem fordi de tager en kalkuleret risiko ... derfor kan man godt have ambitioner og overgå forventningerne .. det er bare ikke JH...
                              Derfor vil det heller ikke hjælpe at give ham mange penge .. han vil konsekvent tænke på hvordan han kan fastholde værdien af sit indskud frem for at øge den ...
                              Og så tror jeg bare ikke at han har netværket til at finde spillere med tiden foran der ikke har peaket
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Hvor har han sagt det? Det må da være direkte fyringsgrund ... både da strategien efter fyringerne blev etableret og i de seneste regnskaber står der at målet er top6 og med OB’s historie og bagland hvad skulle så være undskyldningen for ikke at være i top6

                                Hvem skulle være mere naturlig i top6?
                                BIF
                                FCK
                                FCM
                                AAB
                                AGF

                                Er det mere naturligt at FCN, ACH, Lyngby, Sønderjyske eller Randers er i top6?

                                For det har de prøvet indenfor de sidste tre sæsoner hvor OB er endt udenfor...
                                Han siger i interviewet omkring 9:25: "Og så er det jo ikke nogen selvfølge, som jeg også har sagt tidligere, at OB er et top-seks-hold".
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X