Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    ÅÅhhhhhhhh MCS man får da lyst til at smækKysse dig en ordentlig tungeslasker.....endeligt en der rettet den kritiske lup mod Krejleren......keep it comming
    Også KEP er ved at opdage vi mangler kvalitet .

    http://www.bt.dk/superligaen/ob-anfo...re-ramt-end-os
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      ved ikke om den har været lagt op herinde

      http://www.bt.dk/blogs/bts-sportsred...u-laengere-vae
      Tak MCS.

      Endnu en der ser lyset og tilslutter hvad vi andre har sagt længe nu..
      JH er ikke skyld i OB's problemer alene. Men han er den der bærer den største skyld og har ikke evnerne til sådan en post..
      Giv ham en økonomi post hvor han ikke repræsenterer OB i pressen.. Der tror jeg at han kan gøre det bedste for OB ift sine spidskompetencer..

      Comment


        Gode spot-on betragtninger fra både Helveg og Morten Crone.

        Byt JH ud med Helveg og giv ham lidt penge at arbejde med. Han kender om nogen vores DNA og ved præcis hvilke typer spillere vi mangler... plus at hans person/CV vil kunne give os noget tiltrængt positiv PR

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Også KEP er ved at opdage vi mangler kvalitet .

          http://www.bt.dk/superligaen/ob-anfo...re-ramt-end-os
          Der mangler den kreative spiller eller 2 på højt niveau for at binde holdet sammen. Mere skulle der nok ikke til for at vi kunne have ramt Top 6 i år..
          Det ville en dygtig sportslig ledelse have spottet og gået benhårdt efter. Får at jagte den sportslige succes.
          Men ikke Jesper Hansen.
          Hvis han ikke kan se hvad mange af vi mandagstrænere kunne se tidligt i forløbet er der jo kun 1 konklusion: Manden er ikke god nok til opgaven

          JH skal væk for at opbygningen kan begynde for alvor sammen med Kent

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
            Gode spot-on betragtninger fra både Helveg og Morten Crone.

            Byt JH ud med Helveg og giv ham lidt penge at arbejde med. Han kender om nogen vores DNA og ved præcis hvilke typer spillere vi mangler... plus at hans person/CV vil kunne give os noget tiltrængt positiv PR
            Ham kunne jeg faktisk godt se som sportschef ja. Kombineret med noget i dagligdagen. Så kan Jesper Hansen trække sig tilbage og kun operere med det økonomiske aspekt i OSE

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Gode spot-on betragtninger fra både Helveg og Morten Crone.

              Byt JH ud med Helveg og giv ham lidt penge at arbejde med. Han kender om nogen vores DNA og ved præcis hvilke typer spillere vi mangler... plus at hans person/CV vil kunne give os noget tiltrængt positiv PR
              Vi kan også ansætte Jim Lyngvild som sportsdirektør?

              Nu må folk sgu lige klappe hesten. Jeg er helt enig i at Jesper Hansen "has gots to go", men lige pt. så virker det som om folk er villige til at tage hvad som helst ind i stedet. Selvfølgelig er en fyr som Helveg, fuldstændig blottet for erfaring med den slags job, ikke løsningen.

              Jeg har den absolut største respekt for Helveg, men han var en del af nedturen i første omgang, selvom der ikke er nogle spillere tilbage fra dengang. Ville elske at have ham i klubben, men så skulle det være i en rolle hvor det gav mening, og hvor han reelt har kompetencer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                Gode spot-on betragtninger fra både Helveg og Morten Crone.

                Byt JH ud med Helveg og giv ham lidt penge at arbejde med. Han kender om nogen vores DNA og ved præcis hvilke typer spillere vi mangler... plus at hans person/CV vil kunne give os noget tiltrængt positiv PR

                Nej nej!
                Helveg var fremragende i udlandet, men i OB var han altså hverken god på banen, eller som træner.
                Det ville være absurd at hente en mand ind til et job som han hverken har erfaring med, eller umiddelbart flair for.
                Helvegs analyser da han var assistent var IKKE prangende.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Nej nej!
                  Helveg var fremragende i udlandet, men i OB var han altså hverken god på banen, eller som træner.
                  Det ville være absurd at hente en mand ind til et job som han hverken har erfaring med, eller umiddelbart flair for.
                  Helvegs analyser da han var assistent var IKKE prangende.
                  Har vi en rigtig klubmand der kunne være bedre evt?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Har vi en rigtig klubmand der kunne være bedre evt?
                    Jeg har svært ved at se nogen. Men det skal vel ikke partout være en klubmand på den post?

                    Comment


                      Det var fantastisk godt at vi fik lært at spille uden Falk i foråret så det ikke rammer os nu.....

                      Det er så ringe ledelse at man kun kan grine og ryste på hovedet.

                      Jeg trøster mig med, at vi er med i toppen næste år....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Jeg har svært ved at se nogen. Men det skal vel ikke partout være en klubmand på den post?
                        Nej selvfølgelig ikke nødvendigvis, men jeg syntes ikke hans tidligere meritter i OB, udelukker han kan være en kanon dygtig sportsdirektør.

                        Han virker meget velovervejet og intelligent både da han var på banen og når han udtaler sig og analyserer.

                        Som tidligere top spiller, kan han måske også havde en bedre tiltrækningskraft på nye spillere. Han kan måske finde det sidste og afgørende argument for at de vil vælge OB som klub.

                        Det vil være dejligt at se ham i stilling i OB.

                        Husker også da jeg overværede træneringerne under LO, ofte var det ham der blev et kvarter ekstra og trænede indlæg m.m. Selvfølgelig ikke ligs så relevant som sportsdirektør, og så alligevel, en kapacitet der vil gå den ekstra mil for OB.

                        Hvis han er til rådighed her og nu ville jeg gerne bytte med JH.
                        Last edited by Ricardo; 24-09-2016, 12:26.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                          Nej selvfølgelig ikke nødvendigvis, men jeg syntes ikke hans tidligere meritter i OB, udelukker han kan være en kanon dygtig sportsdirektør.

                          Han virker meget velovervejet og intelligent både da han var på banen og når han udtaler sig og analyserer.

                          Som tidligere top spiller, kan han måske også havde en bedre tiltrækningskraft på nye spillere. Han kan måske finde det sidste og afgørende argument for at de vil vælge OB som klub.

                          Det vil være dejligt at se ham i stilling i OB.

                          Husker også da jeg overværede træneringerne under LO, ofte var det ham der blev et kvarter ekstra og trænede indlæg m.m. Selvfølgelig ikke ligs så relevant som sportsdirektør, og så alligevel, en kapacitet der vil gå den ekstra mil for OB.

                          Hvis han er til rådighed her og nu ville jeg gerne bytte med JH.
                          Det var der dæleme også mange der sagde om Poul Hansen da han blev ansat. Der er godt nok langt fra at lave den rigtige analyse fra "sidelinien" til at træffe de rigtige beslutninger når man sidder i sædet. Der er ingen tvivl om, at Helveg ville være et kanon navn ift. tiltrækning, men jeg mener ikke vi er i en position til at tage den slags chancer på så afgørende en post.

                          Comment


                            Jeg vil bytte alt med JH, selv Lars Jacobsen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Nej selvfølgelig ikke nødvendigvis, men jeg syntes ikke hans tidligere meritter i OB, udelukker han kan være en kanon dygtig sportsdirektør.

                              Han virker meget velovervejet og intelligent både da han var på banen og når han udtaler sig og analyserer.

                              Som tidligere top spiller, kan han måske også havde en bedre tiltrækningskraft på nye spillere. Han kan måske finde det sidste og afgørende argument for at de vil vælge OB som klub.

                              Det vil være dejligt at se ham i stilling i OB.

                              Husker også da jeg overværede træneringerne under LO, ofte var det ham der blev et kvarter ekstra og trænede indlæg m.m. Selvfølgelig ikke ligs så relevant som sportsdirektør, og så alligevel, en kapacitet der vil gå den ekstra mil for OB.

                              Hvis han er til rådighed her og nu ville jeg gerne bytte med JH.
                              Men Helveg var jo ingen succes som assistent ... hvor smertefuldt det end må være at erkende, så var han pænt meget tættere på at være en fiasko.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                                Det var fantastisk godt at vi fik lært at spille uden Falk i foråret så det ikke rammer os nu.....

                                Det er så ringe ledelse at man kun kan grine og ryste på hovedet.

                                Jeg trøster mig med, at vi er med i toppen næste år....
                                Ja det skal nok blive sjovt i 1.div

                                Comment

                                Working...
                                X