Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.youtube.com/watch?v=98RbeUllar4

    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Hvor er det tankevækkende, at der ikke er et mange, der skriver kommentarer på Facebook, der omhandler selve træningslejren. Folk er ligeglade med om vejret er godt, og hvor kort/lang tid, der er til sæsonstart - der er ikke ret mange der synes at glæde sig til den sæsonstart!

      Få fingrene ud af ørerne og kom ind i kampen. Jeres fans er utilfredse - deal with it! Anerkend at vi eksisterer - anerkend vores bekymringer.

      Få vokset jer nogle nosser!

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det nytter ikke noget at være gal på Martin Davidsen over, at han ikke er en anden, end den han er.

        Vær i stedet gal på de danske medier over, at de ikke ved nok om OB til at komme med en kvalificeret kritik. Det gælder især vores egen lokalpresse, der er topmålet af fadøllet middelmådighed...
        Jeg er klar over det, har også stor respekt for Martin Davidsens oprigtige interesse for OB. Bare det at han er eneste sportsjournalist der skriver noget kvalificeret om OB bør give ham høj agtelse blandt os fans. Hans diplomatiske vendinger i går var bare mere end hvad mit blodtryk kunne tåle.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Det er jo samme snak, som da vi sagde farvel til Falk. Så var der pludselig flere spillere i gruppen, som på nogle parametre var bedre end ham. Kan ikke huske om det var Kent ell Jespers udtalelser.
          Det var JH's udtalelse

          http://www.bt.dk/superligaen/skuffende-saesonstart-i-aadalen-hvor-blev-obturen-af
          Last edited by Magge; 01-02-2017, 20:17.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
            Nu er Jesper Hansen jo kun en del af problemet. Der sidder nogle megarige ejere der ikke vil bruge de penge det koster at lave en topklub - det er både på spillermaterialet, træningsfaciliteter og bygninger, herunder stadion. På den måde er fodbolden i Odense langt væk fra succes. Ejerne må ud.

            Samtidig synes jeg at Kent Nielsen HAR underpræsteret med truppen - han er ikke god nok. Og sådan er dét bare.
            De megarige mennesker har allerede postet +100 mio i OS&E .. det er forvaltningen af pengene den er gal med ...
            Hvordan vil du helt præcis få ejerne ud?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Det er jo også en af grundende til at vi hentede den stab ind vi har... JH fordi man vurderede at han havde evnerne til at manøvrere med mindre budgetter end hvad vi tidligere havde i OB, og KN fordi man vurderede han havde evnerne til at få mere ud af en trup end hvad den egentlig kunne præstere, og mere end hvad andre kunne få ud af den...

              Der var tegning til noget af det rigtige i sidste sæson, men det er jo bare gået fuldstændig galt, og de kan ikke bære det...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Slettet. Bare fyr Jesper Hansen.
                Last edited by StateTrooper; 02-02-2017, 11:25.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Slettet. Bare fyr Jesper Hansen
                  Nok er jeg vred på ham, men jeg synes immervæk, det er langt over stregen at kalde manden for "psykopat". Også selv om hvis du siger det med "glimt i øjet" og des lige.

                  Det er en psykisk betegnelse du ikke har ret til at smække på personen Jesper Hansen.

                  Jeg er helt på det rene med, at jeg bevæger mig på grænsen med f.eks "uduelige umulius", men imo så er "psykopat" over stregen, og det afsporer altså den ellers retfærdige harme.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Nok er jeg vred på ham, men jeg synes immervæk, det er langt over stregen at kalde manden for "psykopat". Også selv om hvis du siger det med "glimt i øjet" og des lige.

                    Det er en psykisk betegnelse du ikke har ret til at smække på personen Jesper Hansen.

                    Jeg er helt på det rene med, at jeg bevæger mig på grænsen med f.eks "uduelige umulius", men imo så er "psykopat" over stregen, og det afsporer altså den ellers retfærdige harme.

                    MvH ChrisOB
                    Enig. Syntes også at det er at gå over grænsen. Vi skal prøve at holde det så sagligt som muligt selvom det godt nok er svært i disse dage..
                    Jeg prøver at holde mig til mere faktuelle betegnelse som løgner og inkompetent..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Enig. Syntes også at det er at gå over grænsen. Vi skal prøve at holde det så sagligt som muligt selvom det godt nok er svært i disse dage..
                      Jeg prøver at holde mig til mere faktuelle betegnelse som løgner og inkompetent..
                      Enig, det er over stregen og ude af kontekst.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Nok er jeg vred på ham, men jeg synes immervæk, det er langt over stregen at kalde manden for "psykopat". Også selv om hvis du siger det med "glimt i øjet" og des lige.

                        Det er en psykisk betegnelse du ikke har ret til at smække på personen Jesper Hansen.

                        Jeg er helt på det rene med, at jeg bevæger mig på grænsen med f.eks "uduelige umulius", men imo så er "psykopat" over stregen, og det afsporer altså den ellers retfærdige harme.

                        MvH ChrisOB
                        Fuldstændig enig! Den er over grænsen!
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Fuldstændig enig! Den er over grænsen!
                          Og, efter min mening, faktuel forkert. Jesper Hansen virker som en sympatisk og empatisk fyr, der lader sig gå på af den nuværende situation. Det ville en psykopat ikke gøre. Jeg tror grundlæggende Jesper Hansen er et ganske rart menneske, der er endt på en position han ikke har værktøj i kassen til at ændre på...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Og, efter min mening, faktuel forkert. Jesper Hansen virker som en sympatisk og empatisk fyr, der lader sig gå på af den nuværende situation. Det ville en psykopat ikke gøre. Jeg tror grundlæggende Jesper Hansen er et ganske rart menneske, der er endt på en position han ikke har værktøj i kassen til at ændre på...

                            Mvh

                            MaxHH
                            Jesper Hansen ER en rar fyr.
                            At han så ikke altid gør os fodboldfans tilfredse, er jo en helt anden sag.

                            Du og jeg er jo heller ikke altid enige om alt, men det ændrer da ikke på, at jeg også til tider finder, at du er en rar fyr :D
                            Mvh Kent

                            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Jesper Hansen ER en rar fyr.
                              At han så ikke altid gør os fodboldfans tilfredse, er jo en helt anden sag.

                              Du og jeg er jo heller ikke altid enige om alt, men det ændrer da ikke på, at jeg også til tider finder, at du er en rar fyr :D
                              Det går over når jeg er færdig på uni engang.. ,o)

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Og, efter min mening, faktuel forkert. Jesper Hansen virker som en sympatisk og empatisk fyr, der lader sig gå på af den nuværende situation. Det ville en psykopat ikke gøre. Jeg tror grundlæggende Jesper Hansen er et ganske rart menneske, der er endt på en position han ikke har værktøj i kassen til at ændre på...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Bryder mig nu stadig ikke om den måde han "leger" med sandheden overfor os fans.. Jeg er overhovedet ikke på bølgelængde med den mand. Hvis overhovedet på samme planet.. Men ellers virker han som et rart menneske.. Bare med et forkert job

                                Comment

                                Working...
                                X