Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det synes jeg er god stil...alt for mange hænger fast i "fortidens synder". Jeg er sikker på at JH viser sig fra sin bedste side vokser med opgaven de næste år, og jeg blot konstatere "pudsigheden" i at de gode indkøb kommer nu...efter at den økonomiske hestekur er ved at være tilendebragt.
    Den med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Den med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .
      JH rydder forhåbentligt endnu mere op efter sig selv, end han har gjort hidtil :-)
      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...os-kontrakter/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Den med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .
        mener heller ikke man kan undskylde sig udelukkende med økonomi. Der blev taget nogle tåbelige beslutninger - nogle af dem kan måske tilskrives tidligere trænere, her tænker jeg på TB der da vidst havde en ret så stor finger med i spillet da det kom til kryger og back pladsen. Så det kan jo tænkes at en del af problemet har ligget i samspillet mellem JH og tidligere trænere - at det simpelthen ikke har fungeret optimalt. Det virker ihvertfald til at det kører bedre siden Kent er kommet til

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Den med dårlig økonomi som undskyldning køber jeg ikke , for det er netop der man skal købe med omhu det syntes jeg ikke JH gjorde . Men som skrevet så ser det ud til JH endelig er på rette vej ( efter min smag ) så jeg ser fremtiden i møde med større optimisme .
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          mener heller ikke man kan undskylde sig udelukkende med økonomi. Der blev taget nogle tåbelige beslutninger - nogle af dem kan måske tilskrives tidligere trænere, her tænker jeg på TB der da vidst havde en ret så stor finger med i spillet da det kom til kryger og back pladsen. Så det kan jo tænkes at en del af problemet har ligget i samspillet mellem JH og tidligere trænere - at det simpelthen ikke har fungeret optimalt. Det virker ihvertfald til at det kører bedre siden Kent er kommet til
          hvordan vil i så forklare med de gode indkøb der er foretaget de seneste vinduer, og det kommende med de indkøb der er gjort til det...det er næppe "lucky punches" vi har set.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            JH rydder forhåbentligt endnu mere op efter sig selv, end han har gjort hidtil :-)
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...os-kontrakter/
            Haddi og Ari har da været nogle af JHs bedre handler i spare-tiden? Hvis du tænker value-for-money i form af spilletid, så har de begge været glimrende handler. Vi kan sikkert hurtigt blive enige om, at ingen af dem har en oplagt plads på et top-5 hold; men OB har jo heller ikke været noget top-5 hold. Jeg håber da, at der er råd til noget bedre og mere fremsynet, nu hvor der er andre erfarne spillere i truppen, og der måske er lidt mere at rutte med.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              hvordan vil i så forklare med de gode indkøb der er foretaget de seneste vinduer, og det kommende med de indkøb der er gjort til det...det er næppe "lucky punches" vi har set.
              Jamen det har intet med at de seneste spillere er lucky punches .
              Et dårligt indkøb er feks Kirkeskov til vb , i min verden tåbeligt når vi havde Ari løbende rundt på en midtbane som var så dårlig at modstanderne lagde taktik efter det og oven i købet åbent sagde det på tv . Ari selv ville helst spille vb . Der kunne de 1,7 mill være brugt bedre ( evt sammen med de 800.000 der blev smidt ud på Kryger )
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                JH rydder forhåbentligt endnu mere op efter sig selv, end han har gjort hidtil :-)
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...os-kontrakter/
                Utroligt fornuftigt af JH

                Comment


                  Der er iøvrigt mulighed for at vurdere vores nye spillere Tverskov og KEP lige nu .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Utroligt fornuftigt af JH
                    Ja ingen grund til at haste noget igennem .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Der er iøvrigt mulighed for at vurdere vores nye spillere Tverskov og KEP lige nu .

                      Comment


                        S
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Der er iøvrigt mulighed for at vurdere vores nye spillere Tverskov og KEP lige nu .
                        Der er spillet 19 min Tverskov virker rolig og sikker, dirigere meget og virker påpasselig i sit spil.KEP tændt rolig påpasselig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          hvordan vil i så forklare med de gode indkøb der er foretaget de seneste vinduer, og det kommende med de indkøb der er gjort til det...det er næppe "lucky punches" vi har set.
                          Generelt har der været noget flere fejlskud eller pletskud.
                          Foreløbig aner vi heller ikke om de indkøb der er gjort til sommervinduet er gode ...
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ja ingen grund til at haste noget igennem .
                            Nej lad os se hvad der er af muligheder først på markedet. Kan det gøres bedre til samme pris.. Når de så at skrive kontrakt til anden side tja... Så er der ingen skade sket. Deres pladser er fint dækket ind..
                            Dialogen med Lasse må næsten betyde at han er færdig i OB

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Generelt har der været noget flere fejlskud eller pletskud.
                              Foreløbig aner vi heller ikke om de indkøb der er gjort til sommervinduet er gode ...
                              Nej sådan er gamet jo. Man ved aldrig. Det klinger bare bedre end Thomas Mikkelse, Kryger osv

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Nej sådan er gamet jo. Man ved aldrig. Det klinger bare bedre end Thomas Mikkelse, Kryger osv
                                Præcis. Det er ingen garanti. Men både KEP, Tverskov og Perreira ville nok ikke have de store problemer med at finde en anden superligaklub. Der kunne både Thomas Mikkelsen, Kryger, Diarra og Kirkeskov nok få det lidt sværere. At det er en lidt højere hylde garanterer så ikke kanon succés.

                                Comment

                                Working...
                                X