Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Hvor er det tankevækkende, at der ikke er et mange, der skriver kommentarer på Facebook, der omhandler selve træningslejren. Folk er ligeglade med om vejret er godt, og hvor kort/lang tid, der er til sæsonstart - der er ikke ret mange der synes at glæde sig til den sæsonstart!

    Få fingrene ud af ørerne og kom ind i kampen. Jeres fans er utilfredse - deal with it! Anerkend at vi eksisterer - anerkend vores bekymringer.

    Få vokset jer nogle nosser!

    MvH ChrisOB
    Der er heller ikke meget at kommentere på, hvis man kan sige det sådan... For bare lidt år siden lavede folk som DH og Falk osv. video dagbøger og interviews med hinanden osv... Det trækker nok lidt mere opmærksomhed end en flok billeder som ser ud som de altid har gjort...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Jeg har slettet mit indlæg, fordi det gik over stregen. Undskyld.
      Last edited by StateTrooper; 02-02-2017, 11:25.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Definitionen på en psykopat

        Trods uenigheder i definitionen på en psykopat er fagfolk dog langt hen ad vejen enige om en række karakteristika for den dyssociale personlighedsstruktur:
        • Psykopaten er charmerende, kan tale med alle mennesker, gestikulerer ofte og virker meget målrettet. Men han eller hun er blottet for empati – evnen til at leve sig ind i, hvad andre tænker og føler.
        • Psykopater overvurderer sig selv, udnytter andre mennesker, manipulerer med dem og føler absolut ingen skyld, når nogen lider på grund af dem. De er ofte upålidelige og løgnagtige.
        • En psykopat kan ikke overskue konsekvenserne af egne handlinger. Psykopater forlader rask væk uddannelse eller job, hvis noget eller nogen går dem imod, stifter gæld – også på andres vegne – og er ikke sjældent at finde i rækken af voldelige ægtemænd.
        • Psykopater kan tilmed ikke erkende, at de har et problem, hvilket gør det meget vanskeligt at behandle dem.

        Kilde: http://illvid.dk/mennesket/hjernen/p...er-en-psykopat

        Ordet psykopat opfattes langt mere negativt, end det reelt skal. Jeg synes da, at noget af ovennævnte passer meget godt på Jesper Hansen.

        Men hvis det er for voldsomt, skal jeg da være den første til at beklage og undskylde.
        Det at anklage nogen for at lide af en psykisk sygdom, uden anden begrundelse end at man ikke kan lide den måde de forvalter deres job, er ikke pænt... og jeg har meget svært ved at se at Jesper Hansens skulle være hverken blottet for empati eller at udnytte andre mennesker. Vi kan godt blive enige om at han spinner den lige rigeligt til den solrige side i pressen, men det gør ham altså ikke nødvendigvis løgnagtigt... men mere dårlig til at håndtere skuffede fans, og tale os med, i stedet for imod sig...

        Mvh

        MaxHH

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Jeg har slettet mit indlæg, fordi det gik over stregen. Undskyld.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
            Jeg har slettet mit indlæg, fordi det gik over stregen. Undskyld.
            Tommel op for at erkende det, når man lige krydser grænser for det "acceptable" :-)
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jeg har slettet mit indlæg, fordi det gik over stregen. Undskyld.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                Det at anklage nogen for at lide af en psykisk sygdom, uden anden begrundelse end at man ikke kan lide den måde de forvalter deres job, er ikke pænt... og jeg har meget svært ved at se at Jesper Hansens skulle være hverken blottet for empati eller at udnytte andre mennesker. Vi kan godt blive enige om at han spinner den lige rigeligt til den solrige side i pressen, men det gør ham altså ikke nødvendigvis løgnagtigt... men mere dårlig til at håndtere skuffede fans, og tale os med, i stedet for imod sig...

                Mvh

                MaxHH
                Jeg vil nu mere sige, at hans spin, til tider, nærmest tangerer "vrangforestillinger", hvis man skal bevæge sig henad mod "stregen", men jeg vil nu stadig holde mig fra at diagnosticere mennesker, jeg ikke kender.

                Så kan det godt være, at han ikke prøver på at være "løgnagtig", men det han siger kommer altså alligevel til at føles som en løgn.

                Så kan han være nok så flink og empatisk. Jeg er stadig møghamrende vred på ham, for det helt igennem mislykkede arbejde, han lægger for dagen, når det handler om kommunikation og sportslig udvikling.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Psykopat er da ikke ualmindeligt som skældsord. Ligesom Du er sindssyg. Det ser bare rigtig dårligt ud på skrift.

                  I øvrigt vurderes ca 10 pct af landets chefer/ledere til at have psykopatiske træk. Det viste en undersøgelse. Det gælder også min udlejer.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Psykopat er da ikke ualmindeligt som skældsord. Ligesom Du er sindssyg. Det ser bare rigtig dårligt ud på skrift.

                    I øvrigt vurderes ca 10 pct af landets chefer/ledere til at have psykopatiske træk. Det viste en undersøgelse. Det gælder også min udlejer.
                    Der er stadig lang vej fra "psykopatiske træk" til at diagnosticere en person som værende "psykopat", som eftertrykkeligt som Trooperen gjorde.

                    Jeg selv kom i sin tid til at kalde David Nielsen for "stjernepsykopat", hvilket til dato, er det jeg fortryder allermest af alt, hvad jeg har skrevet her på forum. (En uheldig sammenligning imellem en OB-præstation og 11. September som en tæt 2'er)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Tak for ærlig selvkritik.
                      Jeg har desværre for dårlig hukommelse til at huske hvornår også jeg gik over stregen, men ved, det er sket. Tror dog det er længe siden. Dårligere er hukommelsen heller ikke.
                      Og nej, ingen grund til at andre benytter anledningen til at rippe op i det, tak.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Nu hvor vi er i gang med selvransagelsen og måske tænker lidt mere rationelt om fremtiden, har jeg lyst til at dele et par informationer fra efterårets sæsonkortholdermøde på Ewii. Efter den officielle og helt uskyldige dagsorden var overstået, var der en walk around session, hvor man kunne tale med de enkelte indlægsholdere. Jeg udsøgte mig en slidt og meget træt Jesper H og havde sammen med 2-3 andre en 30-40 minutters snak om forskellige OB emner. Jeg fik blandt andet at vide, at OB betaler langt mere i leje end andre superligaklubber i DK for vort gamle stadion, ligesom vi drøftede forholdene i Ådalen, som er langt ringere end omegnsklubbernes. Da Gryte skulle se forholdene i forbindelse med kontraktforhandlingerne, havde han seriøst troet, at det var en stor joke - heldigvis kom han jo alligevel. Jeg udtrykte også min skuffelse over, at vi ikke i sommervinduet havde brugt en del af salgssummen på 10 mio.fra Zohore til en ny stor midterangriber. Hertil svarede JH, at der desværre havde været et hul i økonomien, som skulle lukkes. Jeg spurgte så, hvem der egentlig var involveret i køb og salg af spillere. Svaret var ham selv, KN og sportsudvalget, som sammen traf beslutningerne. For egen regning skal jeg herved oplyse, at Thomas C vores tidligere sportschef er medlem af sportsudvalget. Med hensyn til de 10 mio. gætter jeg på de er gået til manglende indtjening andre steder i OSE - koncernen. At JH og KN arbejder under vanskelige økonomiske rammer ses tydeligt i det netop afsluttede vindue, hvor vi ikke var i stand til at hente Fellah i FCN til trods for salg af Makrini.
                        Dette indlæg blot for bedre at forstå vanskeligheden i at tilfredsstille vi fans store forventninger.
                        God dag.
                        Mvh
                        PNL
                        Last edited by pnl; 02-02-2017, 16:19. Årsag: tilføjelse

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                          Nu hvor vi er i gang med selvransagelsen og måske tænker lidt mere rationelt om fremtiden, har jeg lyst til at dele et par informationer fra efterårets sæsonkortholdermøde på Ewii. Efter den officielle og helt uskyldige dagsorden var overstået, var der en walk around session, hvor man kunne tale med de enkelte indlægsholdere. Jeg udsøgte mig Jesper H og havde sammen med 2-3 andre en 30-40 minutters snak om forskellige OB emner. jeg fik blandt andet at vide,at OB betaler langt mere i leje end andre superligaklubber i DK for vort gamle stadion, ligesom vi drøftede forholdene i Ådalen, som er langt ringere end omegnsklubbernes. Da Gryte skulle se forholdene i forbindelse med kontraktforhandlingerne, havde han seriøst troet, at det var en stor joke - heldigvis kom
                          Tænker også at vi har mistet nogle spillere på det grundlag alene.

                          Tak

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                            Nu hvor vi er i gang med selvransagelsen og måske tænker lidt mere rationelt om fremtiden, har jeg lyst til at dele et par informationer fra efterårets sæsonkortholdermøde på Ewii. Efter den officielle og helt uskyldige dagsorden var overstået, var der en walk around session, hvor man kunne tale med de enkelte indlægsholdere. Jeg udsøgte mig Jesper H og havde sammen med 2-3 andre en 30-40 minutters snak om forskellige OB emner. jeg fik blandt andet at vide,at OB betaler langt mere i leje end andre superligaklubber i DK for vort gamle stadion, ligesom vi drøftede forholdene i Ådalen, som er langt ringere end omegnsklubbernes. Da Gryte skulle se forholdene i forbindelse med kontraktforhandlingerne, havde han seriøst troet, at det var en stor joke - heldigvis kom
                            Gode informationer. Og det bekræfter jo kun at det kun kan gå for langsomt med at få bedre forhold.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Gode informationer. Og det bekræfter jo kun at det kun kan gå for langsomt med at få bedre forhold.
                              Bliver nok ikke nemmere med en håndboldspiller fra Spjald som Borgmester...Det er tilbage til Røde Ruth tiden :(

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Nu hvor vi er i gang med selvransagelsen og måske tænker lidt mere rationelt om fremtiden, har jeg lyst til at dele et par informationer fra efterårets sæsonkortholdermøde på Ewii. Efter den officielle og helt uskyldige dagsorden var overstået, var der en walk around session, hvor man kunne tale med de enkelte indlægsholdere. Jeg udsøgte mig en slidt og meget træt Jesper H og havde sammen med 2-3 andre en 30-40 minutters snak om forskellige OB emner. Jeg fik blandt andet at vide, at OB betaler langt mere i leje end andre superligaklubber i DK for vort gamle stadion, ligesom vi drøftede forholdene i Ådalen, som er langt ringere end omegnsklubbernes. Da Gryte skulle se forholdene i forbindelse med kontraktforhandlingerne, havde han seriøst troet, at det var en stor joke - heldigvis kom han jo alligevel. Jeg udtrykte også min skuffelse over, at vi ikke i sommervinduet havde brugt en del af salgssummen på 10 mio.fra Zohore til en ny stor midterangriber. Hertil svarede JH, at der desværre havde været et hul i økonomien, som skulle lukkes. Jeg spurgte så, hvem der egentlig var involveret i køb og salg af spillere. Svaret var ham selv, KN og sportsudvalget, som sammen traf beslutningerne. For egen regning skal jeg herved oplyse, at Thomas C vores tidligere sportschef er medlem af sportsudvalget. Med hensyn til de 10 mio. gætter jeg på de er gået til manglende indtjening andre steder i OSE - koncernen. At JH og KN arbejder under vanskelige økonomiske rammer ses tydeligt i det netop afsluttede vindue, hvor vi ikke var i stand til at hente Fellah i FCN til trods for salg af Makrini.
                                Dette indlæg blot for bedre at forstå vanskeligheden i at tilfredsstille vi fans store forventninger.
                                God dag.
                                Mvh
                                PNL
                                Hvis de er så stramme, så er det da underligt, at de melder en TOP-6 målsætning ud... Hvis man alligevel stopper penge ind, hvor der stoppes kan, så skal man være ærlig omkring det og ikke melde urealistiske top-6 målsætninger ud. Det er jo faktisk dét, du med dit indlæg argumenterer for. Men de meldte den ud. Fordi de godt ved, at de har midlerne til det, og at de f.eks er større end mindst 3 hold, der i øjeblikket både ligger højere i tabellen OG som har gode muligheder for at komme i den TOP-6.

                                Så det med økonomien er og bliver en dårlig undskyldning. Og hvis det ikke er en undskyldning - så er det amatøragtigt at melde en TOP-6 målsætning ud. Når man ved at faciliteterne er dårlige, så skal man være mere realistiske med hensyn til målsætninger.

                                Jeg havde ikke haft et problem med, at de var åbne og ærlige om, at målet var at etablere os i ligaen og krøbe fremad i tabellen; men det er altså ikke det, der blev meldt ud - og derfor bliver de bedømt på den skala - og én mere, hvor vi er blevet så dårlige, at vi er i fare for at rykke ned. Så - de ligger, som de har redt. Vi ligger dér, hvor vi gør - ikke p.g.a den stramme økonomi; men p.g.a dem, der har forvaltet den økonomi i form af elendig scouting, elendig holdsammensætning og elendige anbefalinger.

                                Jeg forstår udmærket vanskellighederne - men en stor del af dem er selvskabte, p.g.a den manglende sportslige succés/fremgang, som skyldes dårlig brug af de sparsomme penge.

                                Jeg og andre har kun brug for selvransagelse, når det gælder tonen; ikke for indholdet, der stadig holder - og endda får ekstra backing af de tanker, du har gjort dig.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X