Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Det er godt nok klar tale.

    Han er til tider lykkedes nogenlunde centralt, generelt har det dog været skidt og især de to kampe mod Randers og FCV var legendarisk ringe.

    Af med anførerbindet og ned og kæmp med Kirke og JBL på backen.

    Jeg tror også han er væk fra midtbanen mod Hobro. Ove er ikke blind.
    Mon han er ved at ryge af landsholdet ...? Han spillede jomogsåmdefensiv midt i GIF...

    test nu Diarra på den defensive midt...
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Mon ikke vi skal gå ud fra den er taget med Ove allerede... og han har fået et nej...
      .. Skal vi gå ud fra det, fordi det nu er sagt i offentlighed?
      Last edited by Richard; 29-10-2014, 18:01.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        .. Skal vi gå ud fra det, fordi det nu er sagt i offentlighed?
        Som jeg ser det, så ja... Når man vælger at svare i den retning han gør det her, så forventer jeg situationen omkring hans rolle er taget med den nye træner først, især når en situation er som vores er... Og når han svarer med den attitude, så virker han ikke som en der har fået noget ønske opfyldt...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Måske derfor de holder så lange møder?
          Faktum er at OP nærmest ikke har ændre noget på hvem som spiller. Vi står lidt bedre på banen og det er det. J
          eg havde ikke forestillet mig, at OP ville holde så mange møder. Jeg havde en ide om, at der var mere "venner her er den plan vi spiller efter - ret ind", kombineret med light debat.

          Comment


            #50
            Hvad er det for en anti-anfører, som siger sådan noget pis. en anfører er en leder, en som går forrest og hiver den andre med. Istedet piber knolden over placering og klynker over tingenes tilstand. Der er lidt for meget kogt spaghetti og våd karklud over en sådan en udmelding. Om ikke andet - så hold det for pokker i egne rækker.

            Comment


              #51
              Kan da slet ikke forstå han nogensinde blev anfører.... Han er en viking og hård hund og kæmper 110% men han er ikke anfører. LN har generne til at være anfører! Spørgsmålet er så hvem der har respekten i truppen..

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Kan da slet ikke forstå han nogensinde blev anfører.... Han er en viking og hård hund og kæmper 110% men han er ikke anfører. LN har generne til at være anfører! Spørgsmålet er så hvem der har respekten i truppen..
                100% enig

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Måske derfor de holder så lange møder?
                  Faktum er at OP nærmest ikke har ændre noget på hvem som spiller. Vi står lidt bedre på banen og det er det. J
                  eg havde ikke forestillet mig, at OP ville holde så mange møder. Jeg havde en ide om, at der var mere "venner her er den plan vi spiller efter - ret ind", kombineret med light debat.
                  Det er sjovt, men jeg synes faktisk, at hvis vi sammenligner med Troels Bechs sidste kamp i Farum, og så de 3 kampe, som Ove P har stået i spidsen, så synes jeg faktisk vi stod bedre i Farum end vi har gjort i alle de 3 kampe.

                  Anyways, så står det da meget klart nu, at selv Ari Skulason føler, det ikke kører for ham på central midtbane. Jeg så ham helst sat af; så han ikke skal rende rundt med det aldeles ufortjente anførerbind; men jeg er da villig til at se ham an på venstre back, hvor vi i øjeblikket render rundt med en spiller, der må have ét af DK's laveste bundniveauer i modgang.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #54
                    Azer har også været i medierne og melde sig klar til midtbanen.
                    Det åbner da muligheder for ham.
                    Men skidt at det foregår i medierne og ikke som en taktisk ændring Ove P laver.
                    Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Måske derfor de holder så lange møder?
                      Faktum er at OP nærmest ikke har ændre noget på hvem som spiller. Vi står lidt bedre på banen og det er det. J
                      eg havde ikke forestillet mig, at OP ville holde så mange møder. Jeg havde en ide om, at der var mere "venner her er den plan vi spiller efter - ret ind", kombineret med light debat.
                      Det er jeg også lidt overrasket over, han fortalte selv at der har været så mange møder, at man droppede samtalerne med den mentale træner og sendte ham på ferie i 14 dage... så må der være tryk på så...
                      Last edited by Kaspernon; 29-10-2014, 22:04.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
                        Azer har også været i medierne og melde sig klar til midtbanen.
                        Det åbner da muligheder for ham.
                        Men skidt at det foregår i medierne og ikke som en taktisk ændring Ove P laver.
                        Jeg tror, der er mange ting, du kan sige er "skidt" i øjeblikket. Where there's smoke, there's fire.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Det er sjovt, men jeg synes faktisk, at hvis vi sammenligner med Troels Bechs sidste kamp i Farum, og så de 3 kampe, som Ove P har stået i spidsen, så synes jeg faktisk vi stod bedre i Farum end vi har gjort i alle de 3 kampe.

                          Anyways, så står det da meget klart nu, at selv Ari Skulason føler, det ikke kører for ham på central midtbane. Jeg så ham helst sat af; så han ikke skal rende rundt med det aldeles ufortjente anførerbind; men jeg er da villig til at se ham an på venstre back, hvor vi i øjeblikket render rundt med en spiller, der må have ét af DK's laveste bundniveauer i modgang.

                          MvH ChrisOB
                          Helt enig, vi fik også mere ud af den kamp, bare se på afslutninger indenfor målrammen(7 stk), det skulle vi sammenlagt bruge alle de 3 efterfølgende kampe her til at overgå...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Ari er ude og selv sige, at han ikke fungerer på midtbanen, og helst ville spille back. Det er da klare ord!

                            http://www.bold.dk/nyt/ob-kaptajn-vi...le-venstreback
                            Ja, så er lorten kommet på banen: vi har ikke noget spilkoncept.

                            For mig at se handler det ikke om at bruge spillere på 'forkerte' pladser. Det er ikke sikkert, at Ari er bedst på backen - det synes jeg i hvert fald ikke han overbeviste om, da han spillede pladsen. Vi har en skolet venstre back i Kirkeskov, som ikke ligefrem brillierer på 'sin' plads, en skolet angriber som Mikkelsen, det heller ikke just kører for, osv. Jeg opfatter lidt Aris melding som 'græsset er grønnere på den anden side' (hvis bare jeg var back, så gik alt godt)

                            Men det handler meget om spillernes usikkerhed mht spilkoncept og spillestil. Hvis man er usikker på, hvordan man i det hele taget skal spille, så kører intet for nogen, uanset plads.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Det er godt nok klar tale.

                              Han er til tider lykkedes nogenlunde centralt, generelt har det dog været skidt og især de to kampe mod Randers og FCV var legendarisk ringe.

                              Af med anførerbindet og ned og kæmp med Kirke og JBL på backen.

                              Jeg tror også han er væk fra midtbanen mod Hobro. Ove er ikke blind.
                              Nu skal vi også huske på at det ikke er første gang Ari melder ud at han kom til OB for at spille venstre back , samt at han føler sig bedst derude . Det meldte han klart ud efter få kampe som nødløsning på midten . Igen bunder problemerne i hovedløse handler , for dengang hentede man COB fra FCN i stedet for at hente en def midt . Havde man hentet en def midt dengang havde Ari muligvis været spillet helt ind som vb og vi havde undgået at hente Kirkeskov .
                              Det kan vel blot konstateres at den ene fejl ikke bliver udlignet ved at lave en ny fejl .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ja, så er lorten kommet på banen: vi har ikke noget spilkoncept.

                                For mig at se handler det ikke om at bruge spillere på 'forkerte' pladser. Det er ikke sikkert, at Ari er bedst på backen - det synes jeg i hvert fald ikke han overbeviste om, da han spillede pladsen. Vi har en skolet venstre back i Kirkeskov, som ikke ligefrem brillierer på 'sin' plads, en skolet angriber som Mikkelsen, det heller ikke just kører for, osv. Jeg opfatter lidt Aris melding som 'græsset er grønnere på den anden side' (hvis bare jeg var back, så gik alt godt)

                                Men det handler meget om spillernes usikkerhed mht spilkoncept og spillestil. Hvis man er usikker på, hvordan man i det hele taget skal spille, så kører intet for nogen, uanset plads.
                                Som Ove har udtalt, så mangler vores hold identitet. Jeg er ret enig. Det er naturligvis ikke et problem det løses over en nat, men når nu ledelsen har valgt at satse på en rutineret træner som Ove, så håber jeg virkelig man er villig til nu at gå "all in" på Oves idéer omkring opbygning af et HOLD og give ham midler til at sammensætte det rigtige hold med de rigtige personligheder/typer strategisk placeret på nøglepositionerne rundt på banen. Ove har bevist at han ved hvad han taler om og OB har bevist de seneste sæsoner at problemerne omkring hele vores spillemæssige koncept stikker DYBT.

                                Jeg håber virkelig at Thorborg og co. nu er villige til at give Ove tid og midler til at lave den udrensning som han vurderer skal til for igen at gøre os til et ordentligt superligahold.

                                Comment

                                Working...
                                X