Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Mener han spiller på venstre back. Mindes hans karusseltur overfor Memphis Depay og der spillede han venstre back.
    Han var højre back i den kamp...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det er han da indiskutabelt. Men hvorfor skulle Rømer være interesseret i at blive reserve i OB fremfor i FCM? I hans nuværende situation er han backup til Nissen, som sagtens kan risikere at skifte inden for det næste år, og han får allerede en del minutter.

      Derudover tvivler jeg også på, at OB kommer til at betale en betragtelig transfersum, som der vil skulle til for at få fat i Rømer, til en spiller der er tiltænkt bredden. Det er økonomien næppe til, især ikke hvis det er som afløser for Thrane eller Welbeck som næppe indbringer nogen transfersum.
      Fordi han har haft en lang snak med KN om hvilken vigtig rolle han er tiltænkt på OB's centrale midtbane sammen med JJT Transfermæssigt kan jeg også være i tvivl om vi kan være med men hvis spilleren kan overbevises så sker det jo nogle gange at en sælgende klub ser noget fornuft i at frigive nogle lønkroner til andre spillere og fcm har jo meldt ud at de er villige til at give slip på ham da han er langt fra deres idealopstilling.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Han var højre back i den kamp...
        Sådan huskede jeg det også , og har lige fået det bekræftet af at par FCM fans
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Fordi han har haft en lang snak med KN om hvilken vigtig rolle han er tiltænkt på OB's centrale midtbane sammen med JJT Transfermæssigt kan jeg også være i tvivl om vi kan være med men hvis spilleren kan overbevises så sker det jo nogle gange at en sælgende klub ser noget fornuft i at frigive nogle lønkroner til andre spillere og fcm har jo meldt ud at de er villige til at give slip på ham da han er langt fra deres idealopstilling.
          Jo jo, men nu er vi jo stadig i et scenarie, hvor Izunna er i klubben, og jeg ser ikke nogle tegn på, at det skulle ændre sig her i de næste dage. Som skrevet, tror jeg han kunne være en fin afløser, men så længe vi har åbenlyse mangler andre steder, giver det for mig ikke mening at hente Rømer til en plads, hvor vi er udmærket besat i forvejen, og hvor han ikke vil være en klar opgradering.

          Comment


            Det er også rigtigt. Mandag morgen ;-)

            Comment


              http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...endsyssel.aspx

              Yao bliver udlejet til Vendsyssel. Ganske udmærket i min bog. Han kan forhåbentligt få vist sig frem og få noget erfaring og minutter i benene. :-)

              Comment


                Det lyder som et fint step ja. De har jo i forvejen igang i et projekt deroppe med fokus på afrikanske talenter, og Gyllerik har jo dokumenterbart en rigtigt god track record med at udvikle afrikanske spillere, så det kunne godt ende med at være det helt rigtige skridt for Yao. Jeg glæder mig i hvert fald til at følge ham og bliver ikke blæst bagover, hvis han piver 10 kasser ind i den her sæson.

                Comment


                  Lyder som en rigtig fornuftig løsning. Og vel også forventet

                  Comment


                    Spørgsmålet er om det giver plads til en signing inden lukning af vindue?
                    Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæg
                    http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...endsyssel.aspx

                    Yao bliver udlejet til Vendsyssel. Ganske udmærket i min bog. Han kan forhåbentligt få vist sig frem og få noget erfaring og minutter i benene. :-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lyder som en rigtig fornuftig løsning. Og vel også forventet
                      Giver god mening og bliver spændende at følge udviklingen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Flammer Se indlæg
                        Spørgsmålet er om det giver plads til en signing inden lukning af vindue?
                        Tror umiddelbart ikke at denne udlejning gør.. Det kræver nok salg eller leje af noget der er tættere på holdet som Welbeck og Joao. Eller et "profil" salg

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Giver god mening og bliver spændende at følge udviklingen .
                          Kan ligefrem ske at man skal til at følge med i 1. Div nu :)
                          Håber han får stor succes

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Tror umiddelbart ikke at denne udlejning gør.. Det kræver nok salg eller leje af noget der er tættere på holdet som Welbeck og Joao. Eller et "profil" salg
                            der har jo hele tiden været meldt ud der var penge at handle for - så der skulle vel være plads til tilgange - uanset om der kommer en afgang eller ej

                            edit: og er der nogensinde hentet en erstatning for lund der smuttede - der er vel stadig et hul i forsvaret efter ham
                            Last edited by mhbp; 28-08-2017, 18:14.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              der har jo hele tiden været meldt ud der var penge at handle for - så der skulle vel være plads til tilgange - uanset om der kommer en afgang eller ej
                              Der sker aller en ski

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                                Der sker aller en ski
                                DET tror jeg heller ikke.

                                Men det er ikke fordi der ikke er røget nogen ud...midlerne skulle være der - og manglerne burde være tydelige.....så tja - jeg forstår dem ganske simpelthen ikke

                                Comment

                                Working...
                                X