Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Beklager da jeg nævner Duelund - nævnte dog i samme sætning, at han nok er uden for rækkevidde. Det var med udgangspunkt i, at der skulle have været et møde mellem Jesper og Steinlein, et eller andet har de jo talt om...............
    100% umuligt :).
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Enig. Tænker bare de har holdt møde og blevet enige om ikke at kunne gøre noget for hinanden i denne omgang..
      Tænker at det "bekræftet" med Amphibias fravær på lovet opdatering..
      Andre Rømer kunne vel være et godt bud.
      http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-roemer-salg/

      Og så vil jeg heller ikke blive overrasket hvis vi henter en kontraktfri Thomas Enevoldsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Jeg tror vi signer Seejou King. Hvor efter JH med selvilfreds mine, lukker de sidste millimeter af vinduet.

        Tror faktisk ikke det er så usansynligt det sker og så med en kommentar ala" vi har fulgt ham gennem længere tid.....osv osv..."
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
          Andre Rømer kunne vel være et godt bud.
          http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...e-roemer-salg/

          Og så vil jeg heller ikke blive overrasket hvis vi henter en kontraktfri Thomas Enevoldsen.
          Havde samme tanke. Men samtidig er han lige blevet skadet og må vel et eller andet sted have ambitioner der er større end OB..
          Vi må se

          Enevoldsen har fået et flot kontrakt tilbud i VB så hvis udlandet svigter er det nok mest sansynligt
          Last edited by fmprOB; 28-08-2017, 08:09.

          Comment


            Andre Rømer er en fin spiller at have i en trup, så er ikke modstander af vi henter ham, men vil hellere en ren central midtbane spiller på lidt højere niveau.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Andre Rømer er en fin spiller at have i en trup, så er ikke modstander af vi henter ham, men vil hellere en ren central midtbane spiller på lidt højere niveau.
              Er han ikke hovedsaglig højre back ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Mener han spiller på venstre back. Mindes hans karusseltur overfor Memphis Depay og der spillede han venstre back.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                  Mener han spiller på venstre back. Mindes hans karusseltur overfor Memphis Depay og der spillede han venstre back.
                  Han kan spille lidt af hvert, som Transfermarkt også har registreret.

                  https://www.transfermarkt.de/andre-r...spieler/218085

                  Henter vi ham, så ser jeg ham mest som en god mand ved skader/karantæner. Her mod Sønderjyske havde han nok spillet i stedet for Thrane.

                  Comment


                    Rømer er nok central midt, hvis vi spørger ham hvor han helst ser sig selv, men har spillet klart mest som højre back i FCM. Lige nu nyder han tilværelsen som det klare 2. valg til Nissen på højre back og de minutter han før i tiden havde på midtbanen er stille og roligt forduftet.

                    Jeg har svært ved at se, hvordan han skulle passe ind i den nuværende trup, og at han skulle tilbyde noget vi specifikt står og mangler. Hans nok mest naturlige plads er en lidt mere defensivt orienteret rolle på midtbanen. Det må betyde, at han i så fald skulle gå ind og overtage for Izunna, med mindre man selvfølgelig vil have ham ind ved siden af Izunna og dermed fjerne al kreativitet der måtte være fra den midtbane.

                    Som højre back kan jeg heller ikke se meget mening. Han er ikke bedre end Ryan, som har klart mere at byde på offensivt, og vi har i forvejen Desler, som vel ikke skal køres totalt ud på et sidespor? Så jeg kan ærligt talt ikke se, hvad vi skal bruge ham til, med mindre vi sælger fra af spillere. Jeg har i hvert fald svært ved at se, hvorfor han skulle være interesseret i at bytte en reservetjans i FCM ud med en i OB.

                    Men det skulle ikke undre mig, om vi hentede ham, hvis han blev tilgængelig. Det ville i hvert fald give ligeså lidt mening, som da vi hentede CN i vinter, som slet ikke bringer det vi stod og manglede og stadigvæk gør, så i den henseende passer det fint ind i vores "strategi".

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Rømer er nok central midt, hvis vi spørger ham hvor han helst ser sig selv, men har spillet klart mest som højre back i FCM. Lige nu nyder han tilværelsen som det klare 2. valg til Nissen på højre back og de minutter han før i tiden havde på midtbanen er stille og roligt forduftet.

                      Jeg har svært ved at se, hvordan han skulle passe ind i den nuværende trup, og at han skulle tilbyde noget vi specifikt står og mangler. Hans nok mest naturlige plads er en lidt mere defensivt orienteret rolle på midtbanen. Det må betyde, at han i så fald skulle gå ind og overtage for Izunna, med mindre man selvfølgelig vil have ham ind ved siden af Izunna og dermed fjerne al kreativitet der måtte være fra den midtbane.

                      Som højre back kan jeg heller ikke se meget mening. Han er ikke bedre end Ryan, som har klart mere at byde på offensivt, og vi har i forvejen Desler, som vel ikke skal køres totalt ud på et sidespor? Så jeg kan ærligt talt ikke se, hvad vi skal bruge ham til, med mindre vi sælger fra af spillere. Jeg har i hvert fald svært ved at se, hvorfor han skulle være interesseret i at bytte en reservetjans i FCM ud med en i OB.

                      Men det skulle ikke undre mig, om vi hentede ham, hvis han blev tilgængelig. Det ville i hvert fald give ligeså lidt mening, som da vi hentede CN i vinter, som slet ikke bringer det vi stod og manglede og stadigvæk gør, så i den henseende passer det fint ind i vores "strategi".
                      Enig hele vejen . Og vil ikke blive overrasket hvis han hentes , mere fyldstof at samme slags som der er nok af i forvejen .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Enig hele vejen . Og vil ikke blive overrasket hvis han hentes , mere fyldstof at samme slags som der er nok af i forvejen .
                        Ser Rømer som bedre end Thrane og Welbeck, så hvis en af dem (evt. begge) smutter giver det mening, men kan ikke se Rømer i en idealopstilling.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Ser Rømer som bedre end Thrane og Welbeck, så hvis en af dem (evt. begge) smutter giver det mening, men kan ikke se Rømer i en idealopstilling.
                          Enig men det kræver en oprydning inden man putter mere fyld på
                          . Kan kun se at det vil være lønkroner vi vil kunne lokke Rømer med lige som vi så det med Joao da vi doblede den løn han fik i Sønderjyske , den store lønpakke vi gav AK , og den næsten fordobling vi tilbød Helenius ift SIF .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Ser Rømer som bedre end Thrane og Welbeck, så hvis en af dem (evt. begge) smutter giver det mening, men kan ikke se Rømer i en idealopstilling.
                            Det er han da indiskutabelt. Men hvorfor skulle Rømer være interesseret i at blive reserve i OB fremfor i FCM? I hans nuværende situation er han backup til Nissen, som sagtens kan risikere at skifte inden for det næste år, og han får allerede en del minutter.

                            Derudover tvivler jeg også på, at OB kommer til at betale en betragtelig transfersum, som der vil skulle til for at få fat i Rømer, til en spiller der er tiltænkt bredden. Det er økonomien næppe til, især ikke hvis det er som afløser for Thrane eller Welbeck som næppe indbringer nogen transfersum.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Det er han da indiskutabelt. Men hvorfor skulle Rømer være interesseret i at blive reserve i OB fremfor i FCM? I hans nuværende situation er han backup til Nissen, som sagtens kan risikere at skifte inden for det næste år, og han får allerede en del minutter.

                              Derudover tvivler jeg også på, at OB kommer til at betale en betragtelig transfersum, som der vil skulle til for at få fat i Rømer, til en spiller der er tiltænkt bredden. Det er økonomien næppe til, især ikke hvis det er som afløser for Thrane eller Welbeck som næppe indbringer nogen transfersum.
                              Enig enig - og er det fordi Izu er på vej videre, så bliver vi svækket imo.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Enig enig - og er det fordi Izu er på vej videre, så bliver vi svækket imo.
                                Tja, det vil jeg ikke være så sikker på. Nu er jeg i forvejen ikke kasserer i Izunnas fanklub, og skulle han smutte, kunne jeg godt se Rømer være en god erstatning. Jeg synes egentlig han har nogle fine egenskaber i spillet med bolden, en god fysik og duelstyrke, samt en rigtigt god attitude, hvilket jeg godt kan efterspørge. Han har længe været kendt som det større talent af de to brødre, og jeg synes da så absolut at Marcel gør en fin figur som kontrollerende midtbane i SønderjyskE, så det tror jeg også på, at André ville kunne.

                                Men igen, det vil nok kræve et salg af Izunna, og det står ikke ligefor umiddelbart.

                                Comment

                                Working...
                                X