Oprindeligt indsendt af John Doe
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er han da indiskutabelt. Men hvorfor skulle Rømer være interesseret i at blive reserve i OB fremfor i FCM? I hans nuværende situation er han backup til Nissen, som sagtens kan risikere at skifte inden for det næste år, og han får allerede en del minutter.
Derudover tvivler jeg også på, at OB kommer til at betale en betragtelig transfersum, som der vil skulle til for at få fat i Rømer, til en spiller der er tiltænkt bredden. Det er økonomien næppe til, især ikke hvis det er som afløser for Thrane eller Welbeck som næppe indbringer nogen transfersum.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægFordi han har haft en lang snak med KN om hvilken vigtig rolle han er tiltænkt på OB's centrale midtbane sammen med JJT Transfermæssigt kan jeg også være i tvivl om vi kan være med men hvis spilleren kan overbevises så sker det jo nogle gange at en sælgende klub ser noget fornuft i at frigive nogle lønkroner til andre spillere og fcm har jo meldt ud at de er villige til at give slip på ham da han er langt fra deres idealopstilling.
Comment
-
http://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...endsyssel.aspx
Yao bliver udlejet til Vendsyssel. Ganske udmærket i min bog. Han kan forhåbentligt få vist sig frem og få noget erfaring og minutter i benene. :-)
Comment
-
Det lyder som et fint step ja. De har jo i forvejen igang i et projekt deroppe med fokus på afrikanske talenter, og Gyllerik har jo dokumenterbart en rigtigt god track record med at udvikle afrikanske spillere, så det kunne godt ende med at være det helt rigtige skridt for Yao. Jeg glæder mig i hvert fald til at følge ham og bliver ikke blæst bagover, hvis han piver 10 kasser ind i den her sæson.
Comment
-
Spørgsmålet er om det giver plads til en signing inden lukning af vindue?
Oprindeligt indsendt af PMAOB Se indlæghttp://www.ob.dk/artikel/ob-udlejer-...endsyssel.aspx
Yao bliver udlejet til Vendsyssel. Ganske udmærket i min bog. Han kan forhåbentligt få vist sig frem og få noget erfaring og minutter i benene. :-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror umiddelbart ikke at denne udlejning gør.. Det kræver nok salg eller leje af noget der er tættere på holdet som Welbeck og Joao. Eller et "profil" salg
edit: og er der nogensinde hentet en erstatning for lund der smuttede - der er vel stadig et hul i forsvaret efter hamLast edited by mhbp; 28-08-2017, 18:14.
Comment
Comment