Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
-
Ifølge Steinlein kan vi kigge langt efter f.eks. Duelund: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-af-topscorer/
De to unge han nævner til offensiven virker ikke som reelle forstærkninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægIfølge Steinlein kan vi kigge langt efter f.eks. Duelund: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/f...-af-topscorer/
De to unge han nævner til offensiven virker ikke som reelle forstærkninger.
Der er forhåbentlig ingen som havde/har bare 2 % håb om at vi kan hente Duelund ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDer er forhåbentlig ingen som havde/har bare 2 % håb om at vi kan hente Duelund ?
Comment
-
Kender ikke Seejou King. Er han til at gå direkte ind i truppen? Har lige talt op. Ud af 24 mand i førsteholdstruppen, så er der 7 mand, der ikke er førstevalg. Og så har jeg ikke engang talt Thomas Mikkelsen med. Thrane, Welbeck, Eskesen, Buus Yao, Weber og Oliver Christensen. Der skal ikke spildes penge på flere bænk kandidater.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg aner ikke, om nogen havde troet på det eller håbet det; jeg nævnte ham kun, fordi han var nævnt lidt tidligere i tråden. Pointen her er at det er svært at se nogen af de spillere, som Steinlein nævner, i OB.
Tænker at det "bekræftet" med Amphibias fravær på lovet opdatering..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlægKender ikke Seejou King. Er han til at gå direkte ind i truppen? Har lige talt op. Ud af 24 mand i førsteholdstruppen, så er der 7 mand, der ikke er førstevalg. Og så har jeg ikke engang talt Thomas Mikkelsen med. Thrane, Welbeck, Eskesen, Buus Yao, Weber og Oliver Christensen. Der skal ikke spildes penge på flere bænk kandidater.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg aner ikke, om nogen havde troet på det eller håbet det; jeg nævnte ham kun, fordi han var nævnt lidt tidligere i tråden. Pointen her er at det er svært at se nogen af de spillere, som Steinlein nævner, i OB.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment