Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    En Kadrii i topform vil kunne løse lidt op for vores angribere, da han har det der skal til for at kunne skabe noget alene.

    Lidt ala Falk havde.

    EDIT: Men tvivler på at vi har øjnene der, eller nogen steder generelt.

    Comment


      Tager han gerne til venstrekanten igen .. ja selv til vb selvom det ville være ærgerligt for ham ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        En Kadrii i topform vil kunne løse lidt op for vores angribere, da han har det der skal til for at kunne skabe noget alene.

        Lidt ala Falk havde.

        EDIT: Men tvivler på at vi har øjnene der, eller nogen steder generelt.
        Vores 3 angribere er ok. Selvfølgelig kan man ønske sig en forstærkning, men de får ikke en reel chance før der kommer mere kreativitet og dygtighed på midtbanen. Og bedre indlæg fra kanterne. Især er vores venstre side for dårlig.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Vores 3 angribere er ok. Selvfølgelig kan man ønske sig en forstærkning, men de får ikke en reel chance før der kommer mere kreativitet og dygtighed på midtbanen. Og bedre indlæg fra kanterne. Især er vores venstre side for dårlig.
          Det er også det jeg mener.

          At han vil have mere kreativitet. Og havde set ham spille venstre fløj for os :)

          Og der kunne han godt hjælpe os tror jeg, men kun i topform, og det er han ikke pt. og nok også dyr at købe.

          Comment


            Øv

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...aar-i-randers/

            Vi nægter bare at forstærke os når muligheden ligger foran vores fødder

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Øv

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...aar-i-randers/

              Vi nægter bare at forstærke os når muligheden ligger foran vores fødder
              Højst sandsynligt en forstærkning, men vel også lidt af en lottokupon?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Højst sandsynligt en forstærkning, men vel også lidt af en lottokupon?
                Han er blevet opereret i knæet og er nok først 100% om 6-8 uger. Det er selvfølgelig et minus
                Men som jeg husker hans niveau er han langt bedre end de 2 vi har pt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Øv

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...aar-i-randers/

                  Vi nægter bare at forstærke os når muligheden ligger foran vores fødder
                  Sådan kan man tit tænke. Men det er også urealistisk at vi bare kan hente alle de spillere vi vil, og som ryger gratis til andre klubber. Vi aner intet om, om vi har været på banen. Sikkert ikke, men hvem siger han ville til OB?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Sådan kan man tit tænke. Men det er også urealistisk at vi bare kan hente alle de spillere vi vil, og som ryger gratis til andre klubber. Vi aner intet om, om vi har været på banen. Sikkert ikke, men hvem siger han ville til OB?
                    Dette er jo netop en plads vi er svage på og OB har meldt ud at Joao er velkommen til at søge nye græsgange.. OB har desuden meldt ud at vi søger den gardering i forsvaret. Han spiller både cf og vb. Han er i sin bedste fodbold alder som forsvarsspiller og har også været udtaget til landsholdet tidligere.... Så hvis man ikke har været ude efter ham er man jo bare inkompetente ift hvad man nok ellers kan finde på markedet..

                    Men nej vi aner ikke om vi har været på banen eller om han har sagt nej. Så dine gisninger er lige så gode som mine..
                    Men facts er at Randers ikke har nogen særlig god økonomi pt og de ligger væsentligt dårligere placeret. Vi har da haft alle muligheder for at være med

                    Comment


                      Conboy som jeg husker ham er defensivt en klippe, men han er ikke en typisk Kent Nielsen back. Hvis han skulle være interessant havde det været til midterforsvaret

                      Comment


                        Jeg vil også 100 gange hellere have en venstrebenet Ryan/Desler end en Conboy, som var en defensivt stærk back i Randers og i Holland har spillet en del i midten. Han er helt sikkert bedre end det vi har, men skal vi rykke os, så synes jeg det er nødvendigt at vi får en med forcerne i det offensive, da jeg på den måde også tror vi får mere ud af jønnen. Vi finder det sikkert ikke, og så ville Conboy jo være fin, men det er ikke en jeg som udgangspunkt ønsker, ud fra præmissen om at vi død og pine skal finde en VB, så må der findes typer der vil styrke os mere. Hvor er den nye Derveld, når man har brug for ham?

                        Comment


                          Derveld åh ja. Han var en spiller der kunne skabe begejstring. Glemmer aldrig da han løb Zuma op .. for helved hvor var han hurtig.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Jeg vil også 100 gange hellere have en venstrebenet Ryan/Desler end en Conboy, som var en defensivt stærk back i Randers og i Holland har spillet en del i midten. Han er helt sikkert bedre end det vi har, men skal vi rykke os, så synes jeg det er nødvendigt at vi får en med forcerne i det offensive, da jeg på den måde også tror vi får mere ud af jønnen. Vi finder det sikkert ikke, og så ville Conboy jo være fin, men det er ikke en jeg som udgangspunkt ønsker, ud fra præmissen om at vi død og pine skal finde en VB, så må der findes typer der vil styrke os mere. Hvor er den nye Derveld, når man har brug for ham?
                            Vi får mindre ud af Jønne hvis vi ikke får en back som kan dække op for 2. Hvis vi får en offensiv back uden store defensive kvaliteter så vil vi kunne tabe til Fraugde. Alle ville dræbe os med angreb i venstre. Jeg vil hellere beholde de middel mådige vb'er vi har nu hvis vi kan få en god VK. KN kunne jo også løse det ved at bænke Jønne, men historien viser, at svenskeren ikke blive sat af selvom han gang på gang er dårligste mand.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Vi får mindre ud af Jønne hvis vi ikke får en back som kan dække op for 2. Hvis vi får en offensiv back uden store defensive kvaliteter så vil vi kunne tabe til Fraugde. Alle ville dræbe os med angreb i venstre. Jeg vil hellere beholde de middel mådige vb'er vi har nu hvis vi kan få en god VK. KN kunne jo også løse det ved at bænke Jønne, men historien viser, at svenskeren ikke blive sat af selvom han gang på gang er dårligste mand.
                              Ved ikke om det ville ændre noget med at hente en vk. Under Kent ville det ja endda for Leroy Sane eller Julian Draxler være svært at få spilletid i stedet af Jønsson... 😦
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Vi får mindre ud af Jønne hvis vi ikke får en back som kan dække op for 2. Hvis vi får en offensiv back uden store defensive kvaliteter så vil vi kunne tabe til Fraugde. Alle ville dræbe os med angreb i venstre. Jeg vil hellere beholde de middel mådige vb'er vi har nu hvis vi kan få en god VK. KN kunne jo også løse det ved at bænke Jønne, men historien viser, at svenskeren ikke blive sat af selvom han gang på gang er dårligste mand.
                                Nu har jeg ikke set Fraugde spille, så det kan sagtens være de har et super hold. Faktum er dog at vi har holdt nullet tre kampe i træk med Jønne på vk og uden en back der kan dække for to.

                                Comment

                                Working...
                                X