Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Nu har jeg ikke set Fraugde spille, så det kan sagtens være de har et super hold. Faktum er dog at vi har holdt nullet tre kampe i træk med Jønne på vk og uden en back der kan dække for to.
    Nu havde vi også modstander som har ikke den helt store kvalitet. Men du har ret. Synes Jønsson hjælper langt bedre i defensiven end sidste sæson.
    Min kritik går hen til at ham ødelægger ofte vores offensive spil med langsomhed og mange blodtab i gode situationer. Det lykkes ikke til ham at sætte en mand i 1 mod 1 med tempo. Ham kan føre bolden godt og tæt, dreje sig væk eller tilbage og spille den tilbage eller tværs. Men det tager dynamik og energi ud af vores offensive spil. Modstander organiserer sig og vi ser igen den kønsløse boldskubberi.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Vinduet er ikke lukket i OB ifølge Kent

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...orstaerkninger

      Comment


        Det plejer også først at være kl 18 på sidste dagen at Jesper Hansen lukker det, der hvor han skal hjem og spise.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Det plejer også først at være kl 18 på sidste dagen at Jesper Hansen lukker det, der hvor han skal hjem og spise.
          Lyder til at det bliver lukket tidligere end kl 18 den dag, men han når ikke hjem til aftensmaden..

          http://www.ob.dk/artikel/ob-spillerp...n-2017-18.aspx
          Last edited by fmprOB; 10-08-2017, 10:58.

          Comment


            Spændende hvilke uslebne afrikanske diamanter han hiver op af hatten i år.
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
              Spændende hvilke uslebne afrikanske diamanter han hiver op af hatten i år.
              Lyder bestemt ikke som om det kommer til at ske. Men den høje tro på vores trup og dens kvalitet tvivler jeg på at vi finder nogen desværre..
              Så mon ikke at vi sælger en enkelt og lukker vinduet fortrøstningsfuldt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                Spændende hvilke uslebne afrikanske diamanter han hiver op af hatten i år.
                Jeg for venter noget ala Cubic zirconia -

                Cubic zirconia is a synthetic substance and is one of the most popular diamond substitutes.

                Eller måske Walter Glass.

                Tror ikke JH kan finde noget som er, eller kan udvikle sig til diamant. Måske har han noget i hans kulkælder, men tvivler.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder til at det bliver lukket tidligere end kl 18 den dag, men han når ikke hjem til aftensmaden..

                  http://www.ob.dk/artikel/ob-spillerp...n-2017-18.aspx
                  Siger jo alt om den grå mus og hans ambitionsniveau. JH har hverken evnerne eller netværket til, at have ansvar for indkøb i en ambitiøs superligaklub, og han beviser gang på gang, at han ikke engang prøver. Han stoler blindt på Spion Ole og KN.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Siger jo alt om den grå mus og hans ambitionsniveau. JH har hverken evnerne eller netværket til, at have ansvar for indkøb i en ambitiøs superligaklub, og han beviser gang på gang, at han ikke engang prøver. Han stoler blindt på Spion Ole og KN.
                    Ved at han blev ansat i en historisk stor klub, så blev han "forfremmet" til inkompetence.

                    Comment


                      Jeg ville fandme gerne have Ole Nielsen, eller hvad han hed ham de ikke magtede i Randers.

                      Er sikker på det mere var MG der var problemet i Randers og ikke Ole.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Ved at han blev ansat i en historisk stor klub, så blev han "forfremmet" til inkompetence.
                        Men hvor er det dog en fuldstændig vanvittig måde at kommunikere og signalere til omverdenen på, at man i laaang tid i forvejen fortæller alle, at truppen kan præsenteres før vinduet lukker helt i. JH tror stadigvæk, at han er konge i en lille opkomlingeklub, og det med medier og kommunikation nok ikke betyder det store. Hvad laver kommunikationsafdelingen? der må da være et fornuftigt menneske i den organisation, som kan hviske ham noget indlysende i ørerne...????

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Jeg ville fandme gerne have Ole Nielsen, eller hvad han hed ham de ikke magtede i Randers.

                          Er sikker på det mere var MG der var problemet i Randers og ikke Ole.
                          I forhold til kommunikationen, så tvivler jeg på at det ville være bedre med Ole Nielsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                            I forhold til kommunikationen, så tvivler jeg på at det ville være bedre med Ole Nielsen
                            Ja, men det han har skaffet har i mine øjne været bedre for færre midler end hvad JH har skaffet.

                            Comment


                              Uanset hvem som er sportsdirektør, vil det ikke ændre noget som helst så længe Leasy-tossen sidder på pengepungen.
                              So sad but true - vi er en klub i frit fald

                              Comment


                                Ifølge Stemmer i Ådalen er forhandlingerne med Joan stoppet.

                                Comment

                                Working...
                                X