Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Må tilslutte mig at jeg synes der er lige rigeligt med sortseere.
    Vi var et af forårets bedste hold, og ja vi mødte også de 8 nederste i de fleste af kampene, men synes trods alt vi var bedre end alle dem, på nær med undtagelse af Randers. At vi ikke er i nærheden af top 6, synes jeg også er lige negativt nok.
    Hold som Sje og Lyngby var i top 6 sidste sæson, og også FCN. Ingen af de tre hold synes jeg det er umuligt for os at slå.
    Der er FCK og BIF, og tildels FCM som er langt foran de andre klubber. Men fra 4-14, synes jeg det er meget tæt og dagsformen der kan afgøre meget af det. Jeg siger ikke vi ender i top 6, men at sige at det er utopi at tro vi kan gøre, synes jeg er useriøst.
    Kontinuitet er så vigtigt og at vi har stort set samme trup som i foråret ser jeg som et kæmpe plus. Det vil dog også sige at der er pres på KN, for præstere han ikke nu, med det aftryk han har fået lov at sætte, ja så skal vi nok finde en anden. Fra min side er det denne sæson der skal være fremgang, ellers er jeg enig, så er det svært at tro på dette projekt. Men lige nu synes jeg holdet skal have en chance, føler de bliver gjort dårligere end de egentlig er.
    Træningskampene vil jeg ikke ligge så meget i, da tændingen, motivationen og alle udskiftningerne ofte ødelægger kampene.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
      Ja, det er det der er skræmmende at man nu på andet år ikke har en løsning til det, det så vi jo fint mod HB Køge.

      Vi har så meget brug for en plan 2. F.eks. løsse høje bolde op på Helenius, Få nogle kanter der løber sidelinjen tynd eller en kreativ spiller der kan suge lidt modstandere til sig - men alligevel spille bolden videre uden at miste den.
      Helenius er ikke god med hovedet ... han er god retvendt.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Helenius er ikke god med hovedet ... han er god retvendt.
        Super, så er det nok et andet hold jeg tænker.

        Hovedet kører ikke så hurtigt i dag, min fejl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
          Må tilslutte mig at jeg synes der er lige rigeligt med sortseere.
          Vi var et af forårets bedste hold, og ja vi mødte også de 8 nederste i de fleste af kampene, men synes trods alt vi var bedre end alle dem, på nær med undtagelse af Randers. At vi ikke er i nærheden af top 6, synes jeg også er lige negativt nok.
          Hold som Sje og Lyngby var i top 6 sidste sæson, og også FCN. Ingen af de tre hold synes jeg det er umuligt for os at slå.
          Der er FCK og BIF, og tildels FCM som er langt foran de andre klubber. Men fra 4-14, synes jeg det er meget tæt og dagsformen der kan afgøre meget af det. Jeg siger ikke vi ender i top 6, men at sige at det er utopi at tro vi kan gøre, synes jeg er useriøst.
          Kontinuitet er så vigtigt og at vi har stort set samme trup som i foråret ser jeg som et kæmpe plus. Det vil dog også sige at der er pres på KN, for præstere han ikke nu, med det aftryk han har fået lov at sætte, ja så skal vi nok finde en anden. Fra min side er det denne sæson der skal være fremgang, ellers er jeg enig, så er det svært at tro på dette projekt. Men lige nu synes jeg holdet skal have en chance, føler de bliver gjort dårligere end de egentlig er.
          Træningskampene vil jeg ikke ligge så meget i, da tændingen, motivationen og alle udskiftningerne ofte ødelægger kampene.
          I fodbold er det kun resultater der tæller i sidste ende. Og første resultat kommer om 1 uge.. Så ser vi hvem der har "ret"... Jeg håber selvfølgelig at du har men tror det ikke..
          Selvfølgelig er 4-14 tæt men set over 26 runder er det de sidste marginaler der tæller og tabellen lyver aldrig..

          Kan simpelthen ikke se at kontinuitet skal gøres os så meget bedre på få måneder at det skal få os fra et bundhold til et subtophold. De andre holds ageren skal også tages i betragtning her og da må vi bare sige at flere af vores konkurrenter har oprustet kraftigt samtidig med at få ryddet ud i skrammelkassen. Randers er vel den eneste der har mistet en profil

          Er det umuligt at OB ender i Top 6?
          Nej.. Mærkligere ting er sket.. Men chancen er minimal

          Fatter simpelthen ikke hvorfor at man ikke forstærker sig når behovet er der og man har pengene.. Kan da umuligt ødelægge den utrolig vigtige kontinuitet..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Helenius er ikke god med hovedet ... han er god retvendt.
            Korrekt. Men han er bedre at spille op på end AK og Festersen.
            Hvis Joan og ham søger ud i højre siden og der spilles op på dem mens bla Izu og Casper jagter 2. Bolden er det lige så godt som så meget andet hvis man ikke kan få bolden ført frem på anden måde

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
              Kunne vi evt. være en af de andre danske bejlere som der står i artiklen?. Fanol Perdedaj skulle være en teknisk stærk offensiv midtbanespiller som bl.a. har været i Lyngby inden han vendte tilbage til 1860 München.
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...fter-perdedaj/
              Kender ham ikke, men han lyder interessant. Er vi i konkurrence med Brøndby, så må vi håbe han vægter spilletid meget højt.........

              Edit: http://lyngby-boldklub.dk/index.php/...eret-i-lyngby/
              Last edited by Polle; 10-07-2017, 15:18.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                Må tilslutte mig at jeg synes der er lige rigeligt med sortseere.
                Vi var et af forårets bedste hold, og ja vi mødte også de 8 nederste i de fleste af kampene, men synes trods alt vi var bedre end alle dem, på nær med undtagelse af Randers. At vi ikke er i nærheden af top 6, synes jeg også er lige negativt nok.
                Hold som Sje og Lyngby var i top 6 sidste sæson, og også FCN. Ingen af de tre hold synes jeg det er umuligt for os at slå.
                Der er FCK og BIF, og tildels FCM som er langt foran de andre klubber. Men fra 4-14, synes jeg det er meget tæt og dagsformen der kan afgøre meget af det. Jeg siger ikke vi ender i top 6, men at sige at det er utopi at tro vi kan gøre, synes jeg er useriøst.
                Kontinuitet er så vigtigt og at vi har stort set samme trup som i foråret ser jeg som et kæmpe plus. Det vil dog også sige at der er pres på KN, for præstere han ikke nu, med det aftryk han har fået lov at sætte, ja så skal vi nok finde en anden. Fra min side er det denne sæson der skal være fremgang, ellers er jeg enig, så er det svært at tro på dette projekt. Men lige nu synes jeg holdet skal have en chance, føler de bliver gjort dårligere end de egentlig er.
                Træningskampene vil jeg ikke ligge så meget i, da tændingen, motivationen og alle udskiftningerne ofte ødelægger kampene.
                Realisme er ikke (nødvendigvis) "sortseeri". Kontinuitet er ikke en bønne værd, hvis ikke vi har den rigtige kombination af spillere og træner. Så er det jo bare kontinuitet af middelmådighed.

                Har du nogensinde tænkt at de kampe mod de andre 6 (og bedre hold) fra TOP-6 kommer til at tærre på både selvtillid og ressourcer, så vi også får svært ved at edge os forbi de hold vi er "jævnbyrdige" med?

                Og så er det stadig pudsigt, at man ikke skal "ligge så meget i træningskampene", bare fordi vi ikke vandt en eneste. Hvad hvis vi havde vundet alle 3, havde du så sagt: Se hvor klar vi er til sæsonen?

                MvH ChrisOB
                Last edited by ChrisOB; 10-07-2017, 16:01.
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Realisme er ikke (nødvendigvis) "sortseeri". Kontinuitet er ikke en bønne værd, hvis ikke vi har den rigtige kombination af spillere og træner. Så er det jo bare kontinuitet af middelmådighed.

                  MvH ChrisOB
                  True shit

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                    Må tilslutte mig at jeg synes der er lige rigeligt med sortseere.
                    Vi var et af forårets bedste hold, og ja vi mødte også de 8 nederste i de fleste af kampene, men synes trods alt vi var bedre end alle dem, på nær med undtagelse af Randers. At vi ikke er i nærheden af top 6, synes jeg også er lige negativt nok.
                    Hold som Sje og Lyngby var i top 6 sidste sæson, og også FCN. Ingen af de tre hold synes jeg det er umuligt for os at slå.
                    Der er FCK og BIF, og tildels FCM som er langt foran de andre klubber. Men fra 4-14, synes jeg det er meget tæt og dagsformen der kan afgøre meget af det. Jeg siger ikke vi ender i top 6, men at sige at det er utopi at tro vi kan gøre, synes jeg er useriøst.
                    Kontinuitet er så vigtigt og at vi har stort set samme trup som i foråret ser jeg som et kæmpe plus. Det vil dog også sige at der er pres på KN, for præstere han ikke nu, med det aftryk han har fået lov at sætte, ja så skal vi nok finde en anden. Fra min side er det denne sæson der skal være fremgang, ellers er jeg enig, så er det svært at tro på dette projekt. Men lige nu synes jeg holdet skal have en chance, føler de bliver gjort dårligere end de egentlig er.
                    Træningskampene vil jeg ikke ligge så meget i, da tændingen, motivationen og alle udskiftningerne ofte ødelægger kampene.
                    vi spillede 13 kampe i foråret vandt 7, 4 uafgjorte og 4 nederlag - flot men så er det jo altså ikke mere imponerende. De sidste 5 blev det kun til en enkelt sejr - så ikke ligefrem en opadgående formkurve der blev sluttet af på.

                    Ja vi kan ende i top 6 - lyngby gjorde det sidste sæson - det havde ingen set komme. Randers som alle havde regnet for sikker glippede, det samme gjorde sig gældende for AAb mens fcn sneg sig med i den sjove halvdel.

                    Så ja det kan lade sig gøre - og holder man snittet fra foråret så kommer vi ihvertfald tæt på over de 26 runder.

                    Men holdet er for ustabilt og vi er meget sårbare overfor skader/karantæner....nu har jjt åbenbart nogle problemer og hvem skal så lige smides ind på midten?? Thrane? welbeck.....lugter ikke ligefrem af top 6.

                    Og ak og fester? Ser vi dem fra sidste sæson eller fra forrige? Det vil også få stor indflydelse....helenius hvad med ham - personligt er jeg ikke vildt imponeret over det køb men håber da det bedste.

                    Og det var bare vores trups mangler - hvad så med de andre der har oprustet? Gør det på papiret ikke ligefrem lettere for os - men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med at AGF kommer i top 6 fordi de har hentet et par spillere eller 3....

                    Men de gør noget - ser der er mangler i truppen og forsøger at rette op på det - den ageren mangler jeg virkeligt fra OBs side af

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      vi spillede 13 kampe i foråret vandt 7, 4 uafgjorte og 4 nederlag - flot men så er det jo altså ikke mere imponerende. De sidste 5 blev det kun til en enkelt sejr - så ikke ligefrem en opadgående formkurve der blev sluttet af på.

                      Ja vi kan ende i top 6 - lyngby gjorde det sidste sæson - det havde ingen set komme. Randers som alle havde regnet for sikker glippede, det samme gjorde sig gældende for AAb mens fcn sneg sig med i den sjove halvdel.

                      Så ja det kan lade sig gøre - og holder man snittet fra foråret så kommer vi ihvertfald tæt på over de 26 runder.

                      Men holdet er for ustabilt og vi er meget sårbare overfor skader/karantæner....nu har jjt åbenbart nogle problemer og hvem skal så lige smides ind på midten?? Thrane? welbeck.....lugter ikke ligefrem af top 6.

                      Og ak og fester? Ser vi dem fra sidste sæson eller fra forrige? Det vil også få stor indflydelse....helenius hvad med ham - personligt er jeg ikke vildt imponeret over det køb men håber da det bedste.

                      Og det var bare vores trups mangler - hvad så med de andre der har oprustet? Gør det på papiret ikke ligefrem lettere for os - men det er jo selvfølgelig ikke ensbetydende med at AGF kommer i top 6 fordi de har hentet et par spillere eller 3....

                      Men de gør noget - ser der er mangler i truppen og forsøger at rette op på det - den ageren mangler jeg virkeligt fra OBs side af
                      ihvertfald imponerende at man kan vinde 7, spille 4 uafgjort og tabe 4 på 13 kampe

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        vi spillede 13 kampe i foråret vandt 7, 4 uafgjorte og 4 nederlag - flot men så er det jo altså ikke mere imponerende. De sidste 5 blev det kun til en enkelt sejr - så ikke ligefrem en opadgående formkurve der blev sluttet af på.
                        Næ afslutningen var ikke imponerende, men kun 4 nederlag i 13 kampe var ret godt af et OB der ikke har været vant til at vinde længe og det skal også med i beregningen. Brøndby og FCK sluttede hellere ikke specielt godt af og det gør jo ikke at de ikke er med i guldkampen ;) Men gu er det ej betryggende med den afslutning og så de her træningskampe.

                        Jeg er enig i at spillere som Thrane og Welbeck mfl ikke lugter af top 6 og det er et af vores problemer - bare et af dem. Men kontinuitet kan gøre meget. Vi har skiftet vanvittigt meget ud igennem mange sæsonener nu og vi skal bare have fundet den base på holdet. Ikke dermed sagt at vi ikke godt kunne bruge et kanon indkøb eller 2 - eksempelvis en rigtig god 6'er.

                        Jeg vil hellere kontinuitet end at skulle køre et halvt nyt hold sammen som AGF nærmest skal til. Der har vi været nok så mange gange. Der hvor vi skal fremad er i rotationen og brugen af vores spillere. Dem der kan noget skal have chancen og dem der ikke kan skal have færre. Nu ser Kent og jeg ikke helt ens på det, men jeg har fandme svært ved at se hvorfor Greve ikke har spillet mere. Jeg ved godt at der er meldt ud, fra greve selv, at der har skullet bygges noget mere fysik på, men kontra en Jönsson der er som nat og dag - og jeg er nu ellers fan af ham og kan godt se hvad han bringer - eller kontra en Edmunsson, der i mine øjne bliver skreget lidt for meget op. Ja jeg fatter ikke at Greve ikke har spillet mere. Han kan også falde igennem, og ligne en hovedløs høne, men der kommer noget fra hans fødder. Jeg forstår heller ikke brugen af Yao til sidst i sidste sæson. Jeg havde sgu prøvet Weber fordi Yao bringer nada i de minutter han har fået. Det er Kent der skal vise at han kan sætte det rigtige hold nu, når kontinuiteten er der. Det er hans ansvar, sammen med spillerne selvfølgelig.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Næ afslutningen var ikke imponerende, men kun 4 nederlag i 13 kampe var ret godt af et OB der ikke har været vant til at vinde længe og det skal også med i beregningen. Brøndby og FCK sluttede hellere ikke specielt godt af og det gør jo ikke at de ikke er med i guldkampen ;) Men gu er det ej betryggende med den afslutning og så de her træningskampe.

                          Jeg er enig i at spillere som Thrane og Welbeck mfl ikke lugter af top 6 og det er et af vores problemer - bare et af dem. Men kontinuitet kan gøre meget. Vi har skiftet vanvittigt meget ud igennem mange sæsonener nu og vi skal bare have fundet den base på holdet. Ikke dermed sagt at vi ikke godt kunne bruge et kanon indkøb eller 2 - eksempelvis en rigtig god 6'er.

                          Jeg vil hellere kontinuitet end at skulle køre et halvt nyt hold sammen som AGF nærmest skal til. Der har vi været nok så mange gange. Der hvor vi skal fremad er i rotationen og brugen af vores spillere. Dem der kan noget skal have chancen og dem der ikke kan skal have færre. Nu ser Kent og jeg ikke helt ens på det, men jeg har fandme svært ved at se hvorfor Greve ikke har spillet mere. Jeg ved godt at der er meldt ud, fra greve selv, at der har skullet bygges noget mere fysik på, men kontra en Jönsson der er som nat og dag - og jeg er nu ellers fan af ham og kan godt se hvad han bringer - eller kontra en Edmunsson, der i mine øjne bliver skreget lidt for meget op. Ja jeg fatter ikke at Greve ikke har spillet mere. Han kan også falde igennem, og ligne en hovedløs høne, men der kommer noget fra hans fødder. Jeg forstår heller ikke brugen af Yao til sidst i sidste sæson. Jeg havde sgu prøvet Weber fordi Yao bringer nada i de minutter han har fået. Det er Kent der skal vise at han kan sætte det rigtige hold nu, når kontinuiteten er der. Det er hans ansvar, sammen med spillerne selvfølgelig.
                          Jeg vil nu holde på, at det ikke skader holdet at få et par spillere ind som er bedre end den vi har. Det vil også skabe en anden konkurrencesituatuon på holdet. Det bidrager Welbeck og Thrane heller ikke til.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Næ afslutningen var ikke imponerende, men kun 4 nederlag i 13 kampe var ret godt af et OB der ikke har været vant til at vinde længe og det skal også med i beregningen. Brøndby og FCK sluttede hellere ikke specielt godt af og det gør jo ikke at de ikke er med i guldkampen ;) Men gu er det ej betryggende med den afslutning og så de her træningskampe.

                            Jeg er enig i at spillere som Thrane og Welbeck mfl ikke lugter af top 6 og det er et af vores problemer - bare et af dem. Men kontinuitet kan gøre meget. Vi har skiftet vanvittigt meget ud igennem mange sæsonener nu og vi skal bare have fundet den base på holdet. Ikke dermed sagt at vi ikke godt kunne bruge et kanon indkøb eller 2 - eksempelvis en rigtig god 6'er.

                            Jeg vil hellere kontinuitet end at skulle køre et halvt nyt hold sammen som AGF nærmest skal til. Der har vi været nok så mange gange. Der hvor vi skal fremad er i rotationen og brugen af vores spillere. Dem der kan noget skal have chancen og dem der ikke kan skal have færre. Nu ser Kent og jeg ikke helt ens på det, men jeg har fandme svært ved at se hvorfor Greve ikke har spillet mere. Jeg ved godt at der er meldt ud, fra greve selv, at der har skullet bygges noget mere fysik på, men kontra en Jönsson der er som nat og dag - og jeg er nu ellers fan af ham og kan godt se hvad han bringer - eller kontra en Edmunsson, der i mine øjne bliver skreget lidt for meget op. Ja jeg fatter ikke at Greve ikke har spillet mere. Han kan også falde igennem, og ligne en hovedløs høne, men der kommer noget fra hans fødder. Jeg forstår heller ikke brugen af Yao til sidst i sidste sæson. Jeg havde sgu prøvet Weber fordi Yao bringer nada i de minutter han har fået. Det er Kent der skal vise at han kan sætte det rigtige hold nu, når kontinuiteten er der. Det er hans ansvar, sammen med spillerne selvfølgelig.
                            Tror ikke at der er uenighed om her på forum at kontinuitet og ro er noget af det vi har brug for..
                            Men indtil nu har vi ikke mistet én eneste spiller fra de 15 bedste i truppen.. Vi kan stille med de nøjagtig samme 11 som sidste sæson.. Så det burde ikke forstyrre kontinuiteten at skifte 2-3 af de dårligste ud der alligevel sjældent spiller med 2-3 der burde være meget bedre. Det burde man gøre næsten hvert vindue..

                            Og når selv en blind høne kan se at vi har problemer på midtbanen bliver folk pisse sure over manglende handling og tomme ord samt statistikker fra træneren og sportschefen. Så får man tyndskid af at høre ordet kontinuitet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                              Jeg vil nu holde på, at det ikke skader holdet at få et par spillere ind som er bedre end den vi har. Det vil også skabe en anden konkurrencesituatuon på holdet. Det bidrager Welbeck og Thrane heller ikke til.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Måske. Men kan simpelthen ikke se hvad der skulle gøres os bedre end 3 klubber i superligaen nemlig Hobro,Helsingør og Horsens.
                                Alle andre ser bedre ud end os eller på niveau

                                Dem her når vi ikke 100%
                                FCK,FCM,BIF

                                Hold der har oprustet og/eller fået bedre resultater i opstarten samt var bedre end os sidste sæson
                                AGF,AaB,FCN,SdJ,Randers,Lyngby

                                Dem her kan vi måle os med
                                SIF

                                Dem her burde vi være bedre end
                                Helsingør,Hobro,Horsens

                                Set på denne måde bliver vi måske 8-10 stykker hvis vi er skarpe i nedrykningsspillet..

                                Hvad er der sket der er så positivt for os at dette ikke er tæt på facts??
                                AGF, AaB og FCN var vi bedre end i indbyrdes opgør. Randers slog vi klart og blev slået af klart. SdJ og Lyngby tabte vi mod, knebent i alle kampe så vidt jeg husker.. Hvorfor skulle alle disse hold være os overlegne??

                                Comment

                                Working...
                                X