Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja tja bum bum.....de der korte kontrakter kan også være noget skidt - gør spilleren det gør kan man let stå i en situation allerede efter et år hvor man er nødt til at sælge (hvis ikke de vil forlænge - bare for at få lidt ud af det....) som udgangspunkt er jeg nok mere til 3-4 årige kontrakter, men vi har godt nok bare været uheldige på det sidste; KEP og 5 år til AK - der skød man fandme over målet....desværre
    Det er altid en balancegang. Med kort kontrakt sætter man sig selv i en situation, hvor en succés enten giver umiddelbar sportslig payout og/eller økonomisk gevinst.

    Og vi har netop brændt fingrene alt for mange gange med de alt for lange kontrakter til alt for mange penge - uden at få hverken sportslig eller økonomisk payout.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Kanstrup til AGF på fri. Kunne ellers godt have JH mistænkt for kigge hans vej. Nogen med insiderviden om, at vi var efter ham?
      Havde vi hentet Kanstrup, så havde det været helt fint med mig. Jeg synes han har gjort det rigtigt godt i Sønderjyske. Det havde nok medført en del flere kampe til Tverskov på defensiv midt, hvilket måske nok kun er hans næstbedste plads, men okay.

      Helt optimalt er, hvis vi lykkedes med at hente en ægte "6´er", men lad os nu se..........Jeg kan sagtens stå den 31. august og savne en Kanstrup.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Havde vi hentet Kanstrup, så havde det været helt fint med mig. Jeg synes han har gjort det rigtigt godt i Sønderjyske. Det havde nok medført en del flere kampe til Tverskov på defensiv midt, hvilket måske nok kun er hans næstbedste plads, men okay.

        Helt optimalt er, hvis vi lykkedes med at hente en ægte "6´er", men lad os nu se..........Jeg kan sagtens stå den 31. august og savne en Kanstrup.
        Ingen tvivl om, at Kanstrup er dygtig. Men dybest set, så synes jeg faktisk Tingager og Tverskov er på samme niveau og tilmed en del yngre. Jeg synes det er en skam, hvis vi skal ind og smadre et så godt spillende makkerpar. Vi var jo faktisk rigtig gode, da de spillede sammen og havde Grytebust bag sig. At KEP bare skal spille, må stå for Kents regning. Så helt fint, at Kantstrup smutter til GF. Han passer også bedre på et beton hold, som GF er.

        Det er VB, CM og en hurtig kreativ kant vi skal bruge. + lidt udrensning blandt reserverne (Thrane, Pareira osv) og så måske nogle leje aftaler til Yao, Buus og Weber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Ingen tvivl om, at Kanstrup er dygtig. Men dybest set, så synes jeg faktisk Tingager og Tverskov er på samme niveau og tilmed en del yngre. Jeg synes det er en skam, hvis vi skal ind og smadre et så godt spillende makkerpar. Vi var jo faktisk rigtig gode, da de spillede sammen og havde Grytebust bag sig. At KEP bare skal spille, må stå for Kents regning. Så helt fint, at Kantstrup smutter til GF. Han passer også bedre på et beton hold, som GF er.

          Det er VB, CM og en hurtig kreativ kant vi skal bruge. + lidt udrensning blandt reserverne (Thrane, Pareira osv) og så måske nogle leje aftaler til Yao, Buus og Weber.
          Fuldstændig enig

          Comment


            KEP skal selvfølgelig spille, hvis han har gjort det bedre en Tingager eller Tverskov til træning, men det var der ikke meget der indikerede om i de kampe han fik! Ellers fint nok med mig, hvis vi f.eks. 3-0 foran med Randers giver den sidste af vores 3 midterforsvarere lidt spilletid i form af indhop. For vi kommer i situationen, hvor en af de foretrukne døjer med skade eller karantæne, og så kan man ikke bare forvente at bænkevarmeren kan holde niveau. Alle spillere bliver bedre med spilletid. Men vi skal helt klart have en fortrukken konstellationen, som får det meste af spilletiden, det er klart, og det må i de flestes øjne vel være Tverskov og Tingager:)

            Comment


              Indrømmet, jeg så kun de sidste to kampe i sæsonen med FCH, men Minor gjorde et fint indtryk. Burde vi give det et skud?
              Medmindre vi naturligvis har en god CB upcoming fra U-hold.

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rlader-klubben

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Indrømmet, jeg så kun de sidste to kampe i sæsonen med FCH, men Minor gjorde et fint indtryk. Burde vi give det et skud?
                Medmindre vi naturligvis har en god CB upcoming fra U-hold.

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rlader-klubben

                MvT
                Nok allerede for sent
                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...ingoer-profil/

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                  Indrømmet, jeg så kun de sidste to kampe i sæsonen med FCH, men Minor gjorde et fint indtryk. Burde vi give det et skud?
                  Medmindre vi naturligvis har en god CB upcoming fra U-hold.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rlader-klubben

                  MvT
                  Med den smule jeg kan huske fra den smule Lyngby kampe jeg så, så nej tak. Han er ikke god nok, plain and simple. Han er stor og stærk, men det slutter vist også lige deromkring.

                  Comment


                    Jeg har ladet mig fortælle at vi har forhørt os på den unge polske midtbanespiller Patryk Lipski, som er kontraktfri. Han er vidst med i den polske u21 trup til slutrunden, men jeg aner ikke om han forventes at spille eller ej. Jeg ved heller ikke hvor langt vi evt. skulle være i processen.

                    Ny kilde, men han har sin daglige gang i fordboldmiljøet, så jeg har ingen grund til ikke at tro på ham.

                    Comment


                      Teknik, fart og placeringsevne er helt hen i vejret hos Minor, og jeg ser det som værende en stor udfordring at finde en centerforsvarer, der er længere væk fra en KN type.
                      Last edited by MartinBrandt; 13-06-2017, 09:21.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                        Jeg har ladet mig fortælle at vi har forhørt os på den unge polske midtbanespiller Patryk Lipski, som er kontraktfri. Han er vidst med i den polske u21 trup til slutrunden, men jeg aner ikke om han forventes at spille eller ej. Jeg ved heller ikke hvor langt vi evt. skulle være i processen.

                        Ny kilde, men han har sin daglige gang i fordboldmiljøet, så jeg har ingen grund til ikke at tro på ham.
                        https://www.youtube.com/watch?v=aeSfK9bQ54w

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                          Jeg har ladet mig fortælle at vi har forhørt os på den unge polske midtbanespiller Patryk Lipski, som er kontraktfri. Han er vidst med i den polske u21 trup til slutrunden, men jeg aner ikke om han forventes at spille eller ej. Jeg ved heller ikke hvor langt vi evt. skulle være i processen.

                          Ny kilde, men han har sin daglige gang i fordboldmiljøet, så jeg har ingen grund til ikke at tro på ham.
                          Spændende. Det er nok ikke en, som mange herinde kan sige noget klogt om :)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                            Jeg har ladet mig fortælle at vi har forhørt os på den unge polske midtbanespiller Patryk Lipski, som er kontraktfri. Han er vidst med i den polske u21 trup til slutrunden, men jeg aner ikke om han forventes at spille eller ej. Jeg ved heller ikke hvor langt vi evt. skulle være i processen.

                            Ny kilde, men han har sin daglige gang i fordboldmiljøet, så jeg har ingen grund til ikke at tro på ham.
                            Det lader til, at han allerede har afvist Werder Bremen - håber det er fordi, han får svært ved at få spilletid:

                            http://www.weser-kurier.de/werder/we...d,1612383.html

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Det lader til, at han allerede har afvist Werder Bremen - håber det er fordi, han får svært ved at få spilletid:

                              http://www.weser-kurier.de/werder/we...d,1612383.html
                              Som jeg forstår artiklen, så ville Werder Bremen have lejet ham tilbage til Polen det første års tid. Kan være, at det var den aftale, at han ikke var med på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Som jeg forstår artiklen, så ville Werder Bremen have lejet ham tilbage til Polen det første års tid. Kan være, at det var den aftale, at han ikke var med på.
                                Beklager. Mit tyske er jævnt rustent. Situationen med en lejeaftale tilbage i Polen gør dog heldigvis forbindelsen mellem ham og os mere realistisk.

                                Comment

                                Working...
                                X