Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Tror du faktisk på at det er muligt?
    Man har vel lov og drømme😀 blir lidt deprimeret når jeg læser at folk rent faktisk kan være uenige om, vi kan bruge en horsens spiller som bare er piv ringe. Vil gerne gå forrest når overliggeren skal hæves. Så kan det være vi mødes på midten et sted😉

    Comment


      https://www.premierleague.com/news/414631

      Her er lidt inspiration til Jesper Hansen..😄🙈

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        Man har vel lov og drømme blir lidt deprimeret når jeg læser at folk rent faktisk kan være uenige om, vi kan bruge en horsens spiller som bare er piv ringe. Vil gerne gå forrest når overliggeren skal hæves. Så kan det være vi mødes på midten et sted

        Ser også gerne at vi kommer væk fra at hente de andre bundklubbers affald og middelmådigheder .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
          Man har vel lov og drømme blir lidt deprimeret når jeg læser at folk rent faktisk kan være uenige om, vi kan bruge en horsens spiller som bare er piv ringe. Vil gerne gå forrest når overliggeren skal hæves. Så kan det være vi mødes på midten et sted
          Ja, det er da tilgrin at diskutere, om en 23-årig viceanfører i Horsens, kunne dække os ind defensivt. Så lad os da bare hive noget totalt urealistisk ud af røven i stedet.... Jeebus.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
            https://www.premierleague.com/news/414631

            Her er lidt inspiration til Jesper Hansen..😄🙈
            Hej, John Terry, lad os hente John Terry! Måske lidt "over the hill" men når vi kan få en byttehandel og sende KEP til PL... 😄
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ja, det er da tilgrin at diskutere, om en 23-årig viceanfører i Horsens, kunne dække os ind defensivt. Så lad os da bare hive noget totalt urealistisk ud af røven i stedet.... Jeebus.
              Ja det syntes jeg faktisk det er... medmindre vi bare skal blive i det hul vi har befundet os i de sidste mange sæsoner. Jeg er ikke interesseret i og blive dækket ind. Den politik har ikke fungeret længe. Ku være dejligt og hente lidt kvalitet dette vindue istedet for de sædvanlige 'skralde handler' og hvis du har set hvor dårlig manden er fremad banen så forstår jeg på ingen måde du kan forsvare en evt. Handel. Og tjansen som vice anfører i store mægtige horsens er da ik garanti for noget brugbart. I så fald må der da virkelig sidde nogen sup fans et sted og komme lidt i bukserne over tanken om KEP i deres klub farver.....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                Ja det syntes jeg faktisk det er... medmindre vi bare skal blive i det hul vi har befundet os i de sidste mange sæsoner. Jeg er ikke interesseret i og blive dækket ind. Den politik har ikke fungeret længe. Ku være dejligt og hente lidt kvalitet dette vindue istedet for de sædvanlige 'skralde handler' og hvis du har set hvor dårlig manden er fremad banen så forstår jeg på ingen måde du kan forsvare en evt. Handel. Og tjansen som vice anfører i store mægtige horsens er da ik garanti for noget brugbart. I så fald må der da virkelig sidde nogen sup fans et sted og komme lidt i bukserne over tanken om KEP i deres klub farver.....
                Du er bare nødt til at fatte den virkelighed OB er inde i. Den virkelighed er ikke at hente unge stjerner der lige har scoret 12 sæsonmål, fra hold i Suppen der er bedre end os. Helt konkret så siger Jesper Hansen, at det her bliver et stille vindue, hvor der ikke skal ske meget, og hvor vi er numerisk står som vi gerne vil. Helt konkret ved vi også, at man kigger på en forstærkning til midtbanen, og at det nok er det eneste vi skal regne med, ift. at få spillere med lidt større perspektiver i.

                Så har vi så en situation, hvor vi har mistet Oliver Lund, som var en breddespiller, og vi samtidig har en Pereira der er gået hen og blevet en total marginalspiller, og som kun var på banen i de sidste to kampe i foråret, da vi havde mandefald, som har ytret ønske om mere spilletid og derfor sagtens kunne tænkes at ryge. Derfor er det helt naturligt at kigge i de baner der hedder breddespiller for breddespiller, og lige nu er OB ikke et sted, hvor man kan forvente, at en spiller der som udgangspunkt er tiltænkt bredden i OB, kan hentes på højere hylder end viceanfører i Horsens. Det er måske endda for højt faktisk. Du kan jo bare se på de hylder, vi har hentet breddespillere fra de sidste par år. Det er folk som Thrane, Welbeck, Lund og Tørnes. Det er altså ikke en højere hylde en Møller fra Horsens evt. ville være.

                Det er ikke hvad os fans diskutere på et debatforum der afgør, hvilke hylder vi handler fra. Det gør vores økonomiske formåen og vores sportslige resultater i de seneste år, og hvis du tror, at de parametre er til bare at være i nærheden af at kunne hente en spiller som Marcondes, så må du have været frosset ned en 7 års tid og lige tøet op igen.

                Comment


                  Skrev jeg ikke også jeg havde hævet overliggeren en del? Jeg er med på det er noget nær umuligt. Endda et drømme scenarie som jeg nævnte. Men derfor skal vi da ik synke så lavt at vi bare fortsætter med og hente spillere de andre bundklubber ikke ønsker og beholde. Det udvikler sig jo til en taberkultur. Desværre sidder der bare en sportsdirektør som er tilfreds med breddespillere. Det fint nok du blir glad over de handler, det får desværre bare ikke mig op af stolen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                    Skrev jeg ikke også jeg havde hævet overliggeren en del? Jeg er med på det er noget nær umuligt. Endda et drømme scenarie som jeg nævnte. Men derfor skal vi da ik synke så lavt at vi bare fortsætter med og hente spillere de andre bundklubber ikke ønsker og beholde. Det udvikler sig jo til en taberkultur. Desværre sidder der bare en sportsdirektør som er tilfreds med breddespillere. Det fint nok du blir glad over de handler, det får desværre bare ikke mig op af stolen.
                    Jeg bliver ikke glad for de handler, det er ikke dem der får mig op af stolen. Det er dog heller ikke det jeg stejler over, eller ser som definerende for klubben. Det der er allervigtigst for mig, er hvordan man administrerer størstedelen af midlerne og de store kontrakter, og her tillader jeg mig at stille et stort spørgsmål ved visionerne og fornuften bag, at man potentielt kaster top 5 lønninger efter spillere som Austin og Palsson.

                    Det er muligt, at sådan nogle spillere ringer en større klokke, og at de er bedre spillere i en generel betragtning, men det er ikke det afgørende, det afgørende er, hvordan du fordeler de lønkroner der er til rådighed, og der er ikke nogle ved deres fulde fem der kan mene, at de er fordelt særligt fornuftigt lige nu, med AK, Jönsson, KEP og Izunna som truppens bedst betalte spillere.

                    Faktum er desværre bare, at vi nu slæber rundt på de kontrakter, og at de er svære at blive fri af, derfor er OBs handlemuligheder bare også hæmmet. Selvom jeg på ingen måde kan bakke op om den måde der drives sportslig ledelse på nuværende tidspunkt, er det største parameter vi skal måle dem på i dette vindue, hvordan de får fordelt de største midler ift. hvem den forventede midtbaneforstærkning bliver, og ikke om den evt. gardering til forsvaret bliver en spiller fra Horsens, Fredericia eller Roskilde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Du er bare nødt til at fatte den virkelighed OB er inde i. Den virkelighed er ikke at hente unge stjerner der lige har scoret 12 sæsonmål, fra hold i Suppen der er bedre end os. Helt konkret så siger Jesper Hansen, at det her bliver et stille vindue, hvor der ikke skal ske meget, og hvor vi er numerisk står som vi gerne vil. Helt konkret ved vi også, at man kigger på en forstærkning til midtbanen, og at det nok er det eneste vi skal regne med, ift. at få spillere med lidt større perspektiver i.

                      Så har vi så en situation, hvor vi har mistet Oliver Lund, som var en breddespiller, og vi samtidig har en Pereira der er gået hen og blevet en total marginalspiller, og som kun var på banen i de sidste to kampe i foråret, da vi havde mandefald, som har ytret ønske om mere spilletid og derfor sagtens kunne tænkes at ryge. Derfor er det helt naturligt at kigge i de baner der hedder breddespiller for breddespiller, og lige nu er OB ikke et sted, hvor man kan forvente, at en spiller der som udgangspunkt er tiltænkt bredden i OB, kan hentes på højere hylder end viceanfører i Horsens. Det er måske endda for højt faktisk. Du kan jo bare se på de hylder, vi har hentet breddespillere fra de sidste par år. Det er folk som Thrane, Welbeck, Lund og Tørnes. Det er altså ikke en højere hylde en Møller fra Horsens evt. ville være.

                      Det er ikke hvad os fans diskutere på et debatforum der afgør, hvilke hylder vi handler fra. Det gør vores økonomiske formåen og vores sportslige resultater i de seneste år, og hvis du tror, at de parametre er til bare at være i nærheden af at kunne hente en spiller som Marcondes, så må du have været frosset ned en 7 års tid og lige tøet op igen.
                      Pereira er blevet bredespiller fordi han var endnu en af de elendige handler som viste sig ubrugelig . Kunne man ikke tænke tanken at lade JBL glide tilbage som bredespiller og så hente en som rent faktisk gør os en smule bedre på den plads . Det kan med en god Scout godt lade sig gøre uden at vi skal smide 62 mill .
                      Vi bliver aldrig bedre hvis vi ikke forbedrer os skridt for skridt hvergang der skal tilføres spillere . Hvis vi forbliver i spiralen med at erstatte middelmådighed med middelmådighed så forbliver vi middelmådige ..
                      vi bliver heller ikke stærkere økonomisk ved kun at hente " affald" der skal investeres for at tjene penge .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Pereira er blevet bredespiller fordi han var endnu en af de elendige handler som viste sig ubrugelig . Kunne man ikke tænke tanken at lade JBL glide tilbage som bredespiller og så hente en som rent faktisk gør os en smule bedre på den plads . Det kan med en god Scout godt lade sig gøre uden at vi skal smide 62 mill .
                        Vi bliver aldrig bedre hvis vi ikke forbedrer os skridt for skridt hvergang der skal tilføres spillere . Hvis vi forbliver i spiralen med at erstatte middelmådighed med middelmådighed så forbliver vi middelmådige ..
                        vi bliver heller ikke stærkere økonomisk ved kun at hente " affald" der skal investeres for at tjene penge .
                        Jeg håber også inderligt at vi henter folk, som er gode nok til start 11. Gode nok til at breddespillerne skal findes i den nuværende trup.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Pereira er blevet bredespiller fordi han var endnu en af de elendige handler som viste sig ubrugelig . Kunne man ikke tænke tanken at lade JBL glide tilbage som bredespiller og så hente en som rent faktisk gør os en smule bedre på den plads . Det kan med en god Scout godt lade sig gøre uden at vi skal smide 62 mill .
                          Vi bliver aldrig bedre hvis vi ikke forbedrer os skridt for skridt hvergang der skal tilføres spillere . Hvis vi forbliver i spiralen med at erstatte middelmådighed med middelmådighed så forbliver vi middelmådige ..
                          vi bliver heller ikke stærkere økonomisk ved kun at hente " affald" der skal investeres for at tjene penge .
                          Jo, det er jeg meget enig i. Som tidligere skrevet, har jeg heller ikke kæmpe fidus til Barrett på længere sigt, jeg synes han har klare mangler. Der er bare ikke meget der tyder på, at man har i sinde at finde en forstærkning dertil, men det kan jo selvfølgelig være røgslør. Kigger vi på det danske marked synes jeg også det er småt med gode kandidater.

                          Men det er sjovt at se, hvordan tingene ændrer sig. Da Pereira blev hentet, kaldte jeg ham en udmærket Superligaspiller, som jeg dog slet ikke kunne se have de offensive kvaliteter til at blive en kvalitetsback, og at det stank lidt af middelmådighed ift. at skulle udgøre en starter. Her blev jeg skoset for at have forvrægende forventninger, at jeg undervurderede ham meget, at der kun var Durmisi og Augustinsson i Suppen der var bedre, og at jeg ligeledes var helt galt afmarcheret, fordi at jeg heller ikke kunne se, at Izunna var et scoop.

                          Man må sige at tiderne skifter.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                            Skrev jeg ikke også jeg havde hævet overliggeren en del? Jeg er med på det er noget nær umuligt. Endda et drømme scenarie som jeg nævnte. Men derfor skal vi da ik synke så lavt at vi bare fortsætter med og hente spillere de andre bundklubber ikke ønsker og beholde. Det udvikler sig jo til en taberkultur. Desværre sidder der bare en sportsdirektør som er tilfreds med breddespillere. Det fint nok du blir glad over de handler, det får desværre bare ikke mig op af stolen.
                            Det er ikke tæt på umuligt, det er HELT umuligt.
                            Marcondes vil ikke og selv hvis han ville kunne vi ikke betale den løn han vil have.
                            Det er mest sandsynligt at han bliver solgt nu og der er OB også et par galakser fra at kunne være med, på trods af at han udløber til vinter.
                            Altså måske hvis der er et par hundrede klubber der går konkurs de næste uger ... ellers er det en umulighed.

                            Jeg er helt med på at det ikke er smart for OB at hente spillere der ikke kan forstærke holdet nu eller fremadrettet ... men at foreslå spillere der ALDRIG vil kunne hentes, well ... det er lidt spild af tid.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Synes det er uambitiøst at gå efter Marcondes. Hvorfor ikke gå efter Ingvartsen i stedet. Han er da bedre - og så kan vi spørge på Lobotka samtidig...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                                Synes det er uambitiøst at gå efter Marcondes. Hvorfor ikke gå efter Ingvartsen i stedet. Han er da bedre - og så kan vi spørge på Lobotka samtidig...
                                YES ... hvorfor er der ikke tænkt på det før?
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X