Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen har angiveligt også en meget høj løn i BIF
Han har takket nej til forlængelse med Brøndby (med efterfølgende lovning på plads i ungdomstrænerstaben), og hans kone og barn er flyttet hjem til Jamaica. Så han er ikke aktuel."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægDet har han. Og jeg kan gentage, hvad jeg skrev på forrige side:
Han har takket nej til forlængelse med Brøndby (med efterfølgende lovning på plads i ungdomstrænerstaben), og hans kone og barn er flyttet hjem til Jamaica. Så han er ikke aktuel.
Comment
-
Ikke et rygte, heller ikke et ønske, men mener han var rygtet til os for et års tid siden. Han er åbenbart ikke på holdet længere..
http://www.transfermarkt.de/adama-gu.../spieler/95431
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægIkke et rygte, heller ikke et ønske, men mener han var rygtet til os for et års tid siden. Han er åbenbart ikke på holdet længere..
http://www.transfermarkt.de/adama-gu.../spieler/95431
Comment
-
Lund på vej til VB
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...efter-saesonen
Jeg har fra pålidlige kilder at VB får tilført 14-16 mill som primært skal bruges til at få dem op i superligaen. Pengene kommer fra 1 sponsor og de 2 ejere..
Så det virker meget naturligt at man går efter spillere som Lund selv med den sæson han har haft. Lund kan sagtens få kontrakt i superligaen men måske de kan sælge ham projektetLast edited by fmprOB; 29-05-2017, 09:02.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægKan læse at Jeppe Andersen's kontrakt udløber med Esbjerg, ville han ikke være god at få til Odense.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægPå lige præcis den position håber jeg at man tænker mere nordisk, for at være ærlig!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlægKan læse at Jeppe Andersen's kontrakt udløber med Esbjerg, ville han ikke være god at få til Odense.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMen har angiveligt også en meget høj løn i BIFTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Håber vi henter Jeppe Andersen og Jesper Jørgensen i Esbjerg. Ikke drømmespillere, men realistiske efter min mening.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
Comment