Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Grytebust
    Johnson - Tingager - Tverskov - Barrett
    Desler - ?? - Thomasen - Nielsen
    Joan - Helenius

    Altså en okay spændende start11'er.

    MvT
    Ja, for dig og for mig, men også for Kent? Kent ser Jønsson åbenbart som nøglespiller. Svenskeren kan spille som en død frø - hvad ham faktisk også gjorte alt for ofte i denne sæson - ham vil aldrig tabe start-11-pladsen under Kent, frygter jeg. Det er for mig en af grundene for de skuffende sæson vi oplever. Og så vil ham gøre vores spil langsomt igen og vi vil ofte spille kun med 10 eller 10,5 mand igen næste sæson. Ham mangler kvaliteten for at være nøglespiller. En helt o.k. bredespiller, som kan have en ekstraordinær dag, men denne sæson viste ikke at der er mere.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ja, for dig og for mig, men også for Kent? Kent ser Jønsson åbenbart som nøglespiller. Svenskeren kan spille som en død frø - hvad ham faktisk også gjorte alt for ofte i denne sæson - ham vil aldrig tabe start-11-pladsen under Kent, frygter jeg. Det er for mig en af grundene for de skuffende sæson vi oplever. Og så vil ham gøre vores spil langsomt igen og vi vil ofte spille kun med 10 eller 10,5 mand igen næste sæson. Ham mangler kvaliteten for at være nøglespiller. En helt o.k. bredespiller, som kan have en ekstraordinær dag, men denne sæson viste ikke at der er mere.
      Enig. Barrett har faktisk nogle okay offensive ting i sit spil, men han er tvunget til at al for meget defensiv fokus, for han får sjældent den store hjælp af Jönsson. Tænk, hvis han kunne få hjælp fra en fighter som CN.

      Nu var det jo heldigvis også bare min tankeleg med start11'eren. Med den rette taktik synes jeg den stinker af dynamik og power.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Grytebust
        Johnson - Tingager - Tverskov - Barrett
        Desler - ?? - Thomasen - Nielsen
        Joan - Helenius

        Altså en okay spændende start11'er.

        MvT
        Desler og Nielsen til at komme med kreativitet og målfarlighed fra kanterne. Det bliver et kæmpe "Nej tak" herfra. 3 mål fordelt på 176 Superligakampe fra de to.

        Comment


          #79
          Jeg er måske alene om det.. Men jeg syntes det ville være dejligt at få Johan Absalonsen tilbage på den venstre side.. Han er gratis til sommer og er trods alt kun 31.. Han er altid garant for en solid fight og er bestemt ikke blevet dårligere de sidste par år.. han er også blevet en bedre afslutter siden han var hos os sidst..

          Han er mit bud på en dygtig (og billig) tovejs spiller (som iøvrigt er Odense-dreng)

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
            Jeg er måske alene om det.. Men jeg syntes det ville være dejligt at få Johan Absalonsen tilbage på den venstre side.. Han er gratis til sommer og er trods alt kun 31.. Han er altid garant for en solid fight og er bestemt ikke blevet dårligere de sidste par år.. han er også blevet en bedre afslutter siden han var hos os sidst..

            Han er mit bud på en dygtig (og billig) tovejs spiller (som iøvrigt er Odense-dreng)
            Fynbo ja, Odense-dreng nej. Jeg kan godt forstå ideen og fynbo-romantikken i det, og han er da også en fin spillere. Men vi har i mine øjne rigeligt med fine spillere. Derudover; er enig med dig i, at han er blevet bedre til nogle ting, men er nok stadig ikke den type kant, som Kent kigger mest efter. Hvis vi spillede på en anden måde og for at øge Fynbo-faktoren kunne jeg godt have været med på ideen - som det ser ud nu, så tænker jeg: "nej tak"

            Comment


              #81
              Rigeligt med fine spillere??? Mit bud før sæsonen var, at vi er 10 stærkeste, og det holder vist meget godt. Vi er langt fra der hvor vi bør være med vores økonomi, historie og opland. Vi har sejlet rundt under JH og mit bud er at vi ikke kan komme i top 6 så længe han er ansat. Der er simpelthen for mange fejlskud. JA vil heller ikke forstærke truppen nok, men er enig i, at svenskeren ikke dur som VK.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Rigeligt med fine spillere??? Mit bud før sæsonen var, at vi er 10 stærkeste, og det holder vist meget godt. Vi er langt fra der hvor vi bør være med vores økonomi, historie og opland. Vi har sejlet rundt under JH og mit bud er at vi ikke kan komme i top 6 så længe han er ansat. Der er simpelthen for mange fejlskud. JA vil heller ikke forstærke truppen nok, men er enig i, at svenskeren ikke dur som VK.
                Ja, jeg mener, at vi har rigeligt med fine spillere, men mangler et par stykker, som virkelig rykker kvalitetsmæssigt. Vi hellere holde nogenlunde sammen på den nuværende trup og så forstærke den med et par rigtigt gode spillere, end jeg vil hente 3-4 "fine" spillere (a la Absolonsen) ind, som er nogenlunde på niveu med dem, der allerede er der

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Ja, jeg mener, at vi har rigeligt med fine spillere, men mangler et par stykker, som virkelig rykker kvalitetsmæssigt. Vi hellere holde nogenlunde sammen på den nuværende trup og så forstærke den med et par rigtigt gode spillere, end jeg vil hente 3-4 "fine" spillere (a la Absolonsen) ind, som er nogenlunde på niveu med dem, der allerede er der
                  Helt enig. De spillere vi skal have ind til sommer skal være direkte til start 11. Ikke flere "fine" spillere.. Dem har vi nok af..
                  Det skal være kvalitet/navne ala Kasper Kusk,Daniel Høegh osv

                  Comment


                    #84
                    kasper kusk til kanten
                    kasper fisker til kanten/ evt til central midt
                    + en venstre back
                    så ville jeg være tilfreds

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                      kasper kusk til kanten
                      kasper fisker til kanten/ evt til central midt
                      + en venstre back
                      så ville jeg være tilfreds
                      Kusk ville være klasse. Fisker er for ulækker. En ny back i al fald, hvis vi som forventet afskiber JP og OL. Robert Skov og Sammy Skytte ville heller ikke gøre mig vred.

                      Comment


                        #86
                        Der skal handles meget voldsomt ind til sommer, hvis målet fortsat er at komme i top seks. Vi snakker Kasper Kusk, Robert Skov, Mads Fenger og lignende, hvis det overhovedet skal være det mindste realistisk.

                        Ellers kan ledelsen lige så godt melde ærligt ud og sige, at vi skal undgå nedrykning.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Der skal handles meget voldsomt ind til sommer, hvis målet fortsat er at komme i top seks. Vi snakker Kasper Kusk, Robert Skov, Mads Fenger og lignende, hvis det overhovedet skal være det mindste realistisk.

                          Ellers kan ledelsen lige så godt melde ærligt ud og sige, at vi skal undgå nedrykning.
                          Fenger har jo skrevet under med Hammerby.
                          Men ellers helt enig, der skal profiler ind ala Kusk og Skov som kan forstærke start 11.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                            Fenger har jo skrevet under med Hammerby.
                            Men ellers helt enig, der skal profiler ind ala Kusk og Skov som kan forstærke start 11.
                            Den handel var lige gået min næse forbi, men han tjener som eksempel på den hylde af spillere, vi skal hente fra.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Den handel var lige gået min næse forbi, men han tjener som eksempel på den hylde af spillere, vi skal hente fra.
                              Enig.

                              Tror godt vi kan få konkurrence fra AaB om spillere fra den hylde. De sælger en ung til 10 mill og har nok lidt at lege med hvis de vil

                              Comment


                                #90
                                Nej vel?

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...fskriver-intet

                                Comment

                                Working...
                                X