Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
umiddelbart ser det ud til at han godt kan sparke til en bold.
https://www.youtube.com/watch?v=jBgzZHvWJ4U
Comment
-
Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlægumiddelbart ser det ud til at han godt kan sparke til en bold.
https://www.youtube.com/watch?v=jBgzZHvWJ4U
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa det må man sige. Kommer nok ned til hvad han skal have i løn og hvor god han er med bolden
Spændende hvad det bringer. Jeg håber han kan forstærke os, og vi har råd til at signe ham for en længere periode.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNy angriber tror jeg sgu ikke på, med mindre der sælger en af de nuværende, med Helenius ankomst. Desværre har han været ligeså farlig som en våd karklud indtil videre i det her forår. Lad os håbe at nogle modstandere fra den nedre del af rækken, kan give os en angriber med lidt selvtillid til sommer.
Sådan lige "pop-up"-agtigt a la Mogens Laursen i sin tid...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægGanske som "altid", set bort fra et par enkelte gode sæsoner...og hov ja, ganske som en enkelt god eller 1œ sæson fra AK.
Sådan lige "pop-up"-agtigt a la Mogens Laursen i sin tid...
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlægSå kan man vel drømme om nye spillere til sommer, hvis vi altså vil i top 6 næste sason. Ny venstre back , ny kant, ny midt Ud med Welbek, Trane,
perera.
Det vigtigste for mig er en ny VK og en stjernegod midtbanespiller
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marco van tasten Se indlægforlæng med grytebust, tingager, tverskov, desler, joan, greve og jjt. Skab et sammentømret fighterhold. Tilføj forstærkninger.
Mvt
+jbl"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJbl har lige forlænget med 2 år for ganske få måneder siden
Ham overbeviser mig mere og mere og synes ham spillede en rigtig stærk kamp i dag igen. Ham og Desler kom begge med mange energi og hurtige løb."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægEr jeg den eneste, der synes Drejer fra Esbjerg ser rigtig spændende ud? Han må kunne erhverves hvis Esbjerg ender med at rykke udhttp://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!
Comment
Comment