Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Nok det sjoveste fodboldklip jeg har set. Tak
    Scott Sterling er også god til volleyball
    https://www.youtube.com/watch?v=oY2nVQNlUB8

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af OBer i Prag Se indlæg
      Scott Sterling er også god til volleyball
      https://www.youtube.com/watch?v=oY2nVQNlUB8
      Den fyr er fantastisk. Spiller ham også Bowling?
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Mit ønske er.
        Kasper kusk.
        Ny venstre back
        Ny central midt i stedet for Welbek/ Trane

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
          Mit ønske er.
          Kasper kusk.
          Ny venstre back
          Ny central midt i stedet for Welbek/ Trane
          jeg mener stadig en angriber bør stå ret højt på ønskelisten. AK og fester er stadig ikke kommet igang - og tør man tro på det sker igen? Joan har gjort det fint oppe foran - og jönsson har haft en lille opblomstring - men er det noget han kan holde ved?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            jeg mener stadig en angriber bør stå ret højt på ønskelisten. AK og fester er stadig ikke kommet igang - og tør man tro på det sker igen? Joan har gjort det fint oppe foran - og jönsson har haft en lille opblomstring - men er det noget han kan holde ved?
            Ny angriber tror jeg sgu ikke på, med mindre der sælger en af de nuværende, med Helenius ankomst. Desværre har han været ligeså farlig som en våd karklud indtil videre i det her forår. Lad os håbe at nogle modstandere fra den nedre del af rækken, kan give os en angriber med lidt selvtillid til sommer.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Ny angriber tror jeg sgu ikke på, med mindre der sælger en af de nuværende, med Helenius ankomst. Desværre har han været ligeså farlig som en våd karklud indtil videre i det her forår. Lad os håbe at nogle modstandere fra den nedre del af rækken, kan give os en angriber med lidt selvtillid til sommer.
              nååå ja han kigger jo forbi - havde jeg helt glemt i forbifarten.....ved nu ikke om det gør mig specielt mere tryg - ja der bliver flere at lægge imellem til de forreste pladser....Men hvad med kvaliteten?

              Comment


                #37
                Målmand/-mænd OK.
                Forsvar 1 første opstilling (MD+JT+FT+JBL) OK. Reserver i underkanten.
                Central midt i første opstilling (JJT+IU) OK. Reserver meget i underkanten.
                Venstre midt i første opstilling (RJ) i underkanten. Reserve mindst lige så god.
                Højre midt i første opstilling (CN) OK. Reserve (JSE/MD) vel også OK. Tages fra anden plads.
                Angreb i første opstilling (JSE+RF/AKJ) er lys og skygge. Vel ingen reserver. NH er vel ikke den helt store forstærkning.

                Comment


                  #38
                  Spændende spiller, som er på besøg:

                  http://www.ob.dk/artikel/proevespill...i-aadalen.aspx

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                    Spændende spiller, som er på besøg:

                    http://www.ob.dk/artikel/proevespill...i-aadalen.aspx
                    Det må man sige. Større hylde bliver svært for os at hente spillere fra. Det ville overraske mig, hvis ikke han efterlader et godt nok indtryk til en signing.

                    Comment


                      #40
                      Meget spændende navn. Var jo et kæmpe talent og hypet som den nye Obi Mikel for 6-7 år siden. Nogle pæne adresser på CV'et, men har ikke haft niveauet til at slå igennem der. Lugter af et projekt der potentielt kan give stort afkast, men også kan ende med at blive en total nulbon. Så er spørgsmålet bare, hvad man vil betale for at tage sådan en chance. Fint med en uges tid til at se ham an i.

                      Af hvad jeg kender til ham som spillertype, kunne han godt være en god tilføjelse. En defensivt orienteret central midt, der dog også godt kan spille fremad og har et rigtigt godt spark fra distancen. Kunne være en god tilføjelse ift. Izunna, med noget mere dynamik og offensiv kvalitet på den centrale midt, hvis han kommer i omdrejninger.

                      Comment


                        #41
                        Meget spændende at se hvad han er for en fætter. Vi håber alle på at finde diamanten der bare skulle slibes til så den passede i den rigtige udsmykning..

                        Comment


                          #42
                          Men mon dog at vi signer ham. Han har nok ikke fynske aner i familien

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Men mon dog at vi signer ham. Han har nok ikke fynske aner i familien
                            Hahaha. Nårh ja, den nye strategi. :-D
                            Mon ikke de kan fifle lidt med hans historie, så han har en fynsk farfar eller lignende.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              Hahaha. Nårh ja, den nye strategi. :-D
                              Mon ikke de kan fifle lidt med hans historie, så han har en fynsk farfar eller lignende.

                              Comment


                                #45
                                Haruna Matata!

                                https://www.youtube.com/watch?v=nbY_aP-alkw

                                MvT
                                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                                Comment

                                Working...
                                X