Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men mon dog at vi signer ham. Han har nok ikke fynske aner i familien
    Nåjå, man skal ja bare se langt nok tilbage. Jeg er optimistisk, der kan findes noget halvvejs til Adam og Eva ...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      umiddelbart ser det ud til at han godt kan sparke til en bold.
      https://www.youtube.com/watch?v=jBgzZHvWJ4U

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
        umiddelbart ser det ud til at han godt kan sparke til en bold.
        https://www.youtube.com/watch?v=jBgzZHvWJ4U
        Ja det må man sige. Kommer nok ned til hvad han skal have i løn og hvor god han er med bolden

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja det må man sige. Kommer nok ned til hvad han skal have i løn og hvor god han er med bolden
          Jo, men mon ikke de har en ide om hvor han ligger lønmæssigt, inden de tager ham til prøvetræning. Hvis han skulle have 50 mio. om året, så havde de jo aldrig haft ham på besøg.

          Spændende hvad det bringer. Jeg håber han kan forstærke os, og vi har råd til at signe ham for en længere periode.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Ny angriber tror jeg sgu ikke på, med mindre der sælger en af de nuværende, med Helenius ankomst. Desværre har han været ligeså farlig som en våd karklud indtil videre i det her forår. Lad os håbe at nogle modstandere fra den nedre del af rækken, kan give os en angriber med lidt selvtillid til sommer.
            Ganske som "altid", set bort fra et par enkelte gode sæsoner...og hov ja, ganske som en enkelt god eller 1œ sæson fra AK.
            Sådan lige "pop-up"-agtigt a la Mogens Laursen i sin tid...
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Ganske som "altid", set bort fra et par enkelte gode sæsoner...og hov ja, ganske som en enkelt god eller 1œ sæson fra AK.
              Sådan lige "pop-up"-agtigt a la Mogens Laursen i sin tid...
              Haha, ja eller den super stabile altid leverende angriber sensation Mike Tullberg

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #52
                Så kan man vel drømme om nye spillere til sommer, hvis vi altså vil i top 6 næste sason. Ny venstre back , ny kant, ny midt Ud med Welbek, Trane,
                perera.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                  Så kan man vel drømme om nye spillere til sommer, hvis vi altså vil i top 6 næste sason. Ny venstre back , ny kant, ny midt Ud med Welbek, Trane,
                  perera.
                  Joao P skal væk. Welbeck og Thrane burde også men tvivler på det sker..

                  Det vigtigste for mig er en ny VK og en stjernegod midtbanespiller

                  Comment


                    #54
                    Forlæng med Grytebust, Tingager, Tverskov, Desler, Joan, Greve og JJT. Skab et sammentømret fighterhold. Tilføj forstærkninger.

                    MvT
                    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af marco van tasten Se indlæg
                      forlæng med grytebust, tingager, tverskov, desler, joan, greve og jjt. Skab et sammentømret fighterhold. Tilføj forstærkninger.

                      Mvt
                      +1
                      +jbl
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        +1
                        +jbl
                        Jbl har lige forlænget med 2 år for ganske få måneder siden

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jbl har lige forlænget med 2 år for ganske få måneder siden
                          Ok. Det glemte jeg.
                          Ham overbeviser mig mere og mere og synes ham spillede en rigtig stærk kamp i dag igen. Ham og Desler kom begge med mange energi og hurtige løb.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Er jeg den eneste, der synes Drejer fra Esbjerg ser rigtig spændende ud? Han må kunne erhverves hvis Esbjerg ender med at rykke ud

                            Comment


                              #59
                              Jeg er enig i, at han godt kan blive god. Giv ham 5 år, og lad ham bliv i EFB det første år

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                                Er jeg den eneste, der synes Drejer fra Esbjerg ser rigtig spændende ud? Han må kunne erhverves hvis Esbjerg ender med at rykke ud
                                Han er voldsomt spændende! Han har dog lige forlænget med Esbjerg til 2020, så helt billig er han nok ikke!
                                http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                                Comment

                                Working...
                                X