Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Synes folk seriøst, at Deblé vil styrke holdet? Han har været udpræget angriber i Viborg, og det har kastet 11 mål af sig i 55 Superligakampe. Vi har 4 angribere i truppen der alle har bevist, at de kan score et tocifret antal mål i Superligasæson inden for de sidste to år, og så skal vi suplere dem med en der har bevist, at han ikke kan det. Hvad i alverden skal vi med ham?

    Deblé på kanten, kan jeg SLET ikke se. Måske hvis man spiller 4-3-3, men som kant i en 4-4-2, hvor vi har Jönsson på den anden kant, der intet laver defensivt, det vil gå helt galt defensivt.
    Enig. Ville hellere have haft Deblé end Mikkelsen. Men vil ikke bytte ham for nogle af de 4 vi har nu..

    Og nej. Heller ikke AK

    Comment


      Alexander Jacobsen kunne måske være en mulighed nu?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Thomas Mikkelsen sælges, og Serge tilknyttet. Han kan også spille lidt forskellige steder..
        Nej tak. Han er ikke en top 6 spiller. Han har intet bevist. Jo måske at han ikke har klassen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Alexander Jacobsen kunne måske være en mulighed nu?
          Han er spændende. Men er han en Kent Nielsen spiller?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Alexander Jacobsen kunne måske være en mulighed nu?
            Jeg synes nu ikke der er nogen fra Viborg der kan forstærke os.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Alexander Jacobsen kunne måske være en mulighed nu?
              Håber jeg virkelig ikke. Ser godt ud i glimt, men store udfald i præstationerne og ikke meget slutprodukt. Har desuden haft disciplinær problemer med bl.a. vold. Han har været i 3 klubber i de sidste 3 halvsæsoner, alle 3 klubber er rykket ud i den sæson. Der er nok en grund til, at han springer frem og tilbage mellem sådan nogle klubber.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Håber jeg virkelig ikke. Ser godt ud i glimt, men store udfald i præstationerne og ikke meget slutprodukt. Har desuden haft disciplinær problemer med bl.a. vold. Han har været i 3 klubber i de sidste 3 halvsæsoner, alle 3 klubber er rykket ud i den sæson. Der er nok en grund til, at han springer frem og tilbage mellem sådan nogle klubber.
                Ah, OK. Kender ham ikke så godt, han har bare set OK ud til tider her i foråret.

                Comment


                  Fra Twitter:

                  "Få rygter men ved dog at Agf har ført samtaler med Deble. Men han var vist for dyr"

                  Ligner måske ikke så meget en JH handel, så...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Fra Twitter:

                    "Få rygter men ved dog at Agf har ført samtaler med Deble. Men han var vist for dyr"

                    Ligner måske ikke så meget en JH handel, så...
                    Måske han er lidt billigere efter de er rykket ned. Men bare til Aarhus med ham.. For hvis det er med den kaliber de vil forstærke sig bliver de ikke meget bedre i denne sæson..

                    Men kom nu med den konge midtbanestyrmand, hr Jesper Hansen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Måske han er lidt billigere efter de er rykket ned. Men bare til Aarhus med ham.. For hvis det er med den kaliber de vil forstærke sig bliver de ikke meget bedre i denne sæson..

                      Men kom nu med den konge midtbanestyrmand, hr Jesper Hansen
                      Han har jo udløb nu, så tænker ikke det spiller ind... men samme bruger fortæller også at han forlanger en vanvittig løn... Fra den led kan han jo blive nød til at give sig lidt, hvis han da vil finde en anden Suppe klub.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Måske han er lidt billigere efter de er rykket ned. Men bare til Aarhus med ham.. For hvis det er med den kaliber de vil forstærke sig bliver de ikke meget bedre i denne sæson..

                        Men kom nu med den konge midtbanestyrmand, hr Jesper Hansen
                        Hvordan ser Mads Albæks kontrakt i ifk gøteborg egentlig ud? Ham ku jeg godt tænke mig i den striwet trøje. Tror han ville binde en masse kæder sammen. Men nok på bekostning af JJT. Mht. En 6'er så er jeg blank....

                        Comment


                          Den transfernyhed som onside ville komme med, var det bare den med David Nielsen havde forlængede.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                            Den transfernyhed som onside ville komme med, var det bare den med David Nielsen havde forlængede.
                            Ja jeg blev også en smule skuffet over deres "breaking news"

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                              Hvordan ser Mads Albæks kontrakt i ifk gøteborg egentlig ud? Ham ku jeg godt tænke mig i den striwet trøje. Tror han ville binde en masse kæder sammen. Men nok på bekostning af JJT. Mht. En 6'er så er jeg blank....
                              Albæk ville være en rigtig god signing uden tvivl. Han er bedre end dem vi har

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Han har jo udløb nu, så tænker ikke det spiller ind... men samme bruger fortæller også at han forlanger en vanvittig løn... Fra den led kan han jo blive nød til at give sig lidt, hvis han da vil finde en anden Suppe klub.
                                Ja hørte godt nok sidste sommer at manden havde meget høje tanker om sig selv og man burde gå i en lang bue uden om ham.. Ordet primadonna blev brugt..
                                Og dette er fra en der har stor indsigt i mange jyske klubber bla Viborg...

                                Comment

                                Working...
                                X