Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
    Er det i morgen transfer vinduet lukker, og ikke et eneste rygte man kan tro lidt på sker
    Der kommer ikke til at ske noget.
    Og ja, det lukker i morgen kl. 23:59:59.

    Vores sportsdirektør afholder jo arrangement for sæsonkortholderne i morgen eftermiddag/aften.

    Leave a comment:


  • Aku 2016
    replied
    Er det i morgen transfer vinduet lukker, og ikke et eneste rygte man kan tro lidt på sker

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    +1
    Også enig .
    Tror de kan lave nok så mange tiltag med hjemmesider , ambassadørkorps og andet som egentlig er udemærket , men troværdigheden er imo det vigtigste de skal vinde for at begynde at få folk med .

    Jeg tror der er mange som har fået nok af " bump på vejen " - "proces " - " tilfredshed med truppen " - " vi har midlerne " - " vi gik efter den rigtige spiller men det lykkedes ikke "
    Last edited by Magge; 30-08-2017, 12:15.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men er det netop ikke en stor del af problemet? Der mangler simpelthen at blive meldt realistisk ud. Det virker på ingen måde troværdigt det der kommer fra JHs side af....han melder selv ud der er penge til at hente nye folk - men gør intet på trods af det bør være mere end tydeligt der mangler kvalitet i truppen.
    Og man bliver ved med gang på gang at understrege truppen er god nok - til top 6 (da det er målet, må det jo være det den skal være god nok til)
    men igen, det kan vi jo alle se den ikke er. Jeg taler på ingen måde for at han eller Kent skal hænge de enkelte spillere ud til tørre i fuld offentlighed - men man må da kunne udtrykke noget frustration, ærgelse og utilfredshed med tingenes tilstand efter endnu et nederlag, efter endnu en kamp uden en reel scoringschance. Istedet får vi gang på gang fortalt historierne om at vi havde bolden mest - at vi var uheldige osv osv.

    Det er ikke troværdigt.

    Og så det helt store problem; Ja det kommer nok til at tage længere tid. Men hvad - hvad er det man vil? Spille kønsløst bold, skubbende den fra side til side, håbe på at modstanderne falder i søvn så man kan trille bolden i kassen?
    Hvis der var indikationer af hvor man var på vej hen. Og vi kunne se en spirrende udvikling - og der så ellers blev meldt bedre og mere realistisk ud - så tror jeg nok folk ville hoppe med på vognen.

    Istedet bliver man ved med at hænge sig i top 6 (som OB jo reelt bør høre til i.....lige pt er det bare ikke videre troværdigt) og stikker folk blår i øjnene - så er det da ikke så underligt at der dukker et par mishagsytringer op.....
    +1

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    men er det netop ikke en stor del af problemet? Der mangler simpelthen at blive meldt realistisk ud. Det virker på ingen måde troværdigt det der kommer fra JHs side af....han melder selv ud der er penge til at hente nye folk - men gør intet på trods af det bør være mere end tydeligt der mangler kvalitet i truppen.
    Og man bliver ved med gang på gang at understrege truppen er god nok - til top 6 (da det er målet, må det jo være det den skal være god nok til)
    men igen, det kan vi jo alle se den ikke er. Jeg taler på ingen måde for at han eller Kent skal hænge de enkelte spillere ud til tørre i fuld offentlighed - men man må da kunne udtrykke noget frustration, ærgelse og utilfredshed med tingenes tilstand efter endnu et nederlag, efter endnu en kamp uden en reel scoringschance. Istedet får vi gang på gang fortalt historierne om at vi havde bolden mest - at vi var uheldige osv osv.

    Det er ikke troværdigt.

    Og så det helt store problem; Ja det kommer nok til at tage længere tid. Men hvad - hvad er det man vil? Spille kønsløst bold, skubbende den fra side til side, håbe på at modstanderne falder i søvn så man kan trille bolden i kassen?
    Hvis der var indikationer af hvor man var på vej hen. Og vi kunne se en spirrende udvikling - og der så ellers blev meldt bedre og mere realistisk ud - så tror jeg nok folk ville hoppe med på vognen.

    Istedet bliver man ved med at hænge sig i top 6 (som OB jo reelt bør høre til i.....lige pt er det bare ikke videre troværdigt) og stikker folk blår i øjnene - så er det da ikke så underligt at der dukker et par mishagsytringer op.....
    Ganske kort pga arbejde. Jo det er et kæmpe problem ikke at melde reelt ud. Det kommer til at se utroværdigt ud.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis vi bruger det eksisterende råderum på en spiller der kan dække to pladser vi allerede er fint besat på, i stedet for at adressere de åbenlyse mangler der er andre steder på banen, så løber jeg frontalt ind i en mur 100 gange med hovedet først. Det akkumulerede tab af hjerneceller sådan en 100 ture giver, må være det der skal til for, at man kan finde forståelse for en så håbløs disposition.
    Fuldstændig enig

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hvis vi bruger det eksisterende råderum på en spiller der kan dække to pladser vi allerede er fint besat på, i stedet for at adressere de åbenlyse mangler der er andre steder på banen, så løber jeg frontalt ind i en mur 100 gange med hovedet først. Det akkumulerede tab af hjerneceller sådan en 100 ture giver, må være det der skal til for, at man kan finde forståelse for en så håbløs disposition.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nok ham her Steinlein mødet handlede om

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...inden-deadline
    Andre Rømer skal være meget velkommen i OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nok ham her Steinlein mødet handlede om

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...inden-deadline

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Du skriver, at det intet flytter ift. nutidens OB at kigge på historien. Det er jeg helt uenig i.
    Skriver jo også det er et fint tiltag .

    Og det er fair at have forskellige meninger , håber da du får ret i at det flytter noget ift nutidens OB . Men jeg tror at kernen af de fans som OB har tabt kender OB's historie og store øjeblikke så godt at det ikke et det der får dem tilbage til stadion . Jeg tror derimod at OB skal arbejde mere med deres troværdighed for at vinde tabte fans tilbage , ligesom Hr og Fru Fynbo også vil være lettere at lokke på stadion hvis de kan se hvor klubben er på vej hen og udmeldingerne står mål med handlingerne . Og så er der selvfølgelig resultaterne og spillet som har en del at sige .. men det er blot min mening og du er velkommen til at være uenig .

    At man kan gå ind på siden og læse om minder og oplevelser med OB kan selvfølgelig vække den kærlighed vi er mange der stadig har til klubben og dermed lokke nogle til igen at kigge ud på stadion til en kamp , men jeg er bange for at skuffelsen bliver stor når man så oplever hvor slemt det står til .

    Noget andet er hvad og hvordan fungerer det ambassadør korps der blev oprettet ?
    Jeg kommer langvejs fra og kommer bare direkte til stadion og står på stiften så har kun hørt om dem når de er blevet præsenteret der .
    Last edited by Magge; 30-08-2017, 08:50.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Øhh hvor er det jeg skriver det er et dårligt tiltag ?

    Du skriver, at det intet flytter ift. nutidens OB at kigge på historien. Det er jeg helt uenig i.

    Leave a comment:


  • mckellberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    I. GROOTHUIZEN
    NORDSJÆLLAND RE...
    ('96) GKP

    M. VAN DER HART
    PEC ZWOLLE
    ('94) GKP

    J. ANGULO
    DEPORTIVO CALI
    ('96) DEF

    A. LUNDQVIST
    ELFSBORG
    ('94) DEF

    J. LARSSON
    BRØNDBY
    ('90) DEF

    D. PRANJIĆ
    ANORTHOSIS
    ('81) DEF

    J. QUINTERO
    SPORTING GIJÓN...
    ('95) DEF

    R. SCHILDER
    CAMBUUR
    ('86) DEF

    J. ANDERSEN
    TWENTE
    ('96) DEF

    L. OREJUELA
    AJAX
    ('95) DEF

    N. MOISANDER
    WERDER BREMEN
    ('85) DEF

    N. BENEDETTI
    DEPORTIVO CALI
    ('97) MID

    C. NØRGAARD
    BRØNDBY
    ('94) MID

    C. RIVERA
    DEPORTIVO CALI
    ('96) MID

    L. PHIRI
    GUINGAMP
    ('94) MID

    D. KLAASSEN
    EVERTON
    ('93) MID

    L. DUARTE
    PSV II
    ('97) MID

    A. HJULSAGER
    CELTA DE VIGO
    ('95) MID

    J. BRUIJN
    HEERENVEEN
    ('96) MID

    A. ZENELI
    HEERENVEEN
    ('95) MID

    P. HØJBJERG
    SOUTHAMPTON
    ('95) MID

    V. ČERNÝ
    AJAX
    ('97) FWD

    D. MERTENS
    NAPOLI
    ('87) FWD

    V. FISCHER
    MAINZ 05
    ('94) FWD

    N. LAURSEN
    PSV II
    ('98) FWD

    Y. POULSEN
    RB LEIPZIG
    ('94) FWD

    F. NAVARRO
    LEONES
    ('99) FWD


    Det kan dog også tænkes, at han er hentet ind i en halvulovlig agentfinte for en spiller han de facto repræsenterer, men ikke gør officielt.

    http://politiken.dk/sport/art5752948...l%C3%A6ngelser
    Benedetti fra den colombianske klub, Deportivo Cali bliver i hvert fald god i FM17

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg er generelt enig, men du får lige en historie, som kan virke som en omvej, men jeg mener det kan hænge sammen med det du skriver og som jeg ikke er uenig i. Jeg skrev en mail til JH efter FCM kampen. Den mail er næsten for pæn, kan jeg se efterfølgende, men jeg fik da skrevet det meste som bekymre mig. Jeg fik svar mandag i denne uge. Det var ikke et standard svar, men alligevel er der selvfølgelig ikke skrvet mere end det evt kan holde til at blive lækket. Men essensen af svaret er at jeg føler han har læst og lyttet til mine bekymringer og selvom det på mange måder er et svar som jeg frygtede, så er der lige en lille vinkel eller to hvor jeg bagefter tænker 'jamen manden har jo ret'. Det er på nogle måder træls, emn det giver og mig et spinkelt håb om at vi er på vej, men det kommer til at tage længere tid end jeg vil bryde mig om.

    Sumasumarum så har jeg også noget mistillid, og specielt til KN. JH er bestemt ikke fredet, men det gav mening med de små vinkler der kom på. Man kan sige at jeg så heller ikke er JHs største kritiker, men der er bestemt ikke uanede mængder af tillid til det vi har gang i, men som jeg gerne ville have at han lyttede til mig, så skal jeg også prøve at gøre det modsatte.
    men er det netop ikke en stor del af problemet? Der mangler simpelthen at blive meldt realistisk ud. Det virker på ingen måde troværdigt det der kommer fra JHs side af....han melder selv ud der er penge til at hente nye folk - men gør intet på trods af det bør være mere end tydeligt der mangler kvalitet i truppen.
    Og man bliver ved med gang på gang at understrege truppen er god nok - til top 6 (da det er målet, må det jo være det den skal være god nok til)
    men igen, det kan vi jo alle se den ikke er. Jeg taler på ingen måde for at han eller Kent skal hænge de enkelte spillere ud til tørre i fuld offentlighed - men man må da kunne udtrykke noget frustration, ærgelse og utilfredshed med tingenes tilstand efter endnu et nederlag, efter endnu en kamp uden en reel scoringschance. Istedet får vi gang på gang fortalt historierne om at vi havde bolden mest - at vi var uheldige osv osv.

    Det er ikke troværdigt.

    Og så det helt store problem; Ja det kommer nok til at tage længere tid. Men hvad - hvad er det man vil? Spille kønsløst bold, skubbende den fra side til side, håbe på at modstanderne falder i søvn så man kan trille bolden i kassen?
    Hvis der var indikationer af hvor man var på vej hen. Og vi kunne se en spirrende udvikling - og der så ellers blev meldt bedre og mere realistisk ud - så tror jeg nok folk ville hoppe med på vognen.

    Istedet bliver man ved med at hænge sig i top 6 (som OB jo reelt bør høre til i.....lige pt er det bare ikke videre troværdigt) og stikker folk blår i øjnene - så er det da ikke så underligt at der dukker et par mishagsytringer op.....

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Jepp. Han var fanme vild Men han humper desværre som en gammel bryggerhest idag...
    Lerby på et ben er bedre end Izu på 2.

    Leave a comment:


  • Rijkaard
    replied
    Jepp. Han var fanme vild👍 Men han humper desværre som en gammel bryggerhest idag...

    Leave a comment:

Working...
X