[QUOTE=Oblisk;126473]Ja mitob rykker ikke en hujende fis på holdets præstationer, pengepungen eller indkøb af spillere, men jeg syens alligevel at det er værd at tage med. At man så åbenbart kun kan skrive 240, tror jeg en skrev, det vil nok holde nogle væk - Ja det er ren twitter åbenbart. Men en god hyggelig ide hvor vi fans kan sætte dagsordenen er da ok. Men det må og skal ikke overskygge de vigtige ting man må og skal fortage i klubben for klubben, holdet og fans skyld.[/QUOTE
Enig det er meget velkomment og et fint tiltag , Lige som de andre tiltag jeg nævnte men jeg savner et tiltag som lægger grundstenene til at klub og ledelse kan vende den voksende mistillid til det " procjekt " de har gang i .
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægGiver ikke rigtig mening at det skulle være det, hvis man læser hvad der står: "Vi glæder os også til at præsentere dig for en stor nyhed, som vi afslører på dagen. Et tiltag, der tager afsæt i fællesskabet mellem klub og fans – og binder fortid til nutid."
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet er fint nok at lave et forum hvor vi kan mindes en svunden tid men det flytter intet ift forholdet til nutidens OB .
Jeg ser det som endnu et led i deres leflen for fansene hvor de forsøger at vise sig frem som en åben klub som vil skabe et fællesskab .
På linje med ambassadør korpset ( hvad de så end laver og hvor de er synlige ) og spiller præsentation af en trup , cheftræner og sportschef som kernen af fansene er utilfredse med så klinger det bare helvedes hult i mine ører og fremstår som et forsøg på at vinde de fans tilbage som de over de seneste år har gjort alt hvad de kunne for at skræmme væk . Alt imens har de ignoreret det aller vigtigste der er forsvundet og i den grad mangler : Tillid og troværdighed .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæghaha ja det er næppe noget fodbold Danmark vil misunde os, hvis det er det. Jeg vil sige at skulle det være det her, så skriger jeg nok mere af grin end jeg synes at det er træls :)
Jeg ser det som endnu et led i deres leflen for fansene hvor de forsøger at vise sig frem som en åben klub som vil skabe et fællesskab .
På linje med ambassadør korpset ( hvad de så end laver og hvor de er synlige ) og spiller præsentation af en trup , cheftræner og sportschef som kernen af fansene er utilfredse med så klinger det bare helvedes hult i mine ører og fremstår som et forsøg på at vinde de fans tilbage som de over de seneste år har gjort alt hvad de kunne for at skræmme væk . Alt imens har de ignoreret det aller vigtigste der er forsvundet og i den grad mangler : Tillid og troværdighed .
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg håber godt nok ikke at det er det her initiativ som er overraskelsen, som skulle binde fortid og nutid sammen.. Så bliver jeg godt nok skuffet.
http://www.ob.dk/artikel/del-dit-mitob-27762.aspx
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSå vil jeg gerne skrive det. Det er totalt useriøst, hvis Jesper ikke er at træffe fra 00.00 til 23.59 på de 2 lukke dage i vinduerne. Vi er alle ansat i forskellige jobs, hvor der kan være branche vilkår som betyder, at der er dage som kræver særlig opmærksomhed. Dronningen møder også op til folketingets åbning, uanset om hun har lyst eller ej. Hvis NT kalder på hans finansdirektør, så er jeg sikker på at han møde op uanset tidspunkt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSå vil jeg gerne skrive det. Det er totalt useriøst, hvis Jesper ikke er at træffe fra 00.00 til 23.59 på de 2 lukke dage i vinduerne. Vi er alle ansat i forskellige jobs, hvor der kan være branche vilkår som betyder, at der er dage som kræver særlig opmærksomhed. Dronningen møder også op til folketingets åbning, uanset om hun har lyst eller ej. Hvis NT kalder på hans finansdirektør, så er jeg sikker på at han møde op uanset tidspunkt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægLigefrem useriøst? Jeg tænker at hvis vi har en rigtig godhandel der er lige ved at gå i land, så ser vi ham nok ikke. Jeg nægter simpelhen at tro på at man som sportsdirektør sidder og taler telefon fra 10:00-23:59 den dag ;)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg håber godt nok ikke at det er det her initiativ som er overraskelsen, som skulle binde fortid og nutid sammen.. Så bliver jeg godt nok skuffet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægDet virker meget useriøst, at Jesper Hansen kan afsætte 1,5 time til dette arrangement på den sidste dag, ja i de sidste timer, af transfervinduet. Hvorfor har de ikke lagt eventet dagen efter? Der er ingen kamp i weekenden, så det giver jo ikke mening at vi skal presse det ind så tidligt som muligt på ugen?
Han burde fandme bruge dagen på at snakke i telefon og tjekke fax i stedet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet er udbud og efterspørgelse. Hvis du tilbyder Tingager en udviklings kontrakt med lille lønstigning, så får du ham simpelt hen ikke. Nogle gange skal man smede mens jernet er hot. I dette tilfælde, så ser jeg Tingager som en af de 3 gode CF'er som vi skal råde over. Det kan godt være, at han ikke skal tjene det samme som KEP, men der er videresalgs muligheder i Tingager - det er der næppe i KEP. Derfor mener jeg, at Tingager godt kan forvente, at ligge over middellønnen i truppen. Jeg ved godt at angribere altid er dyre (Trækker gennemsnitslønnen op). Ærgerligt, at vi har sat så mange penge i angribere som ikke på egen hånd er kampafgørende.
Angående de angribere så er det i hvert fald ærgerligt at vi har en håndfuld gående som ikke rigtig slår til. Det er et klart krise tegn i mine øjne, at uanset hvem af dem der spiller så ser vi ufarlige ude. Fester så dog fornuftig ud til at starte med mod Sønderjydske og AK viste sig godt frem i de første par kampe, trods alt. Men pt er det noget lort at det er dem der koster mest fordi der er nok ikke meget salg i dem pt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg håber godt nok ikke at det er det her initiativ som er overraskelsen, som skulle binde fortid og nutid sammen.. Så bliver jeg godt nok skuffet.
Leave a comment:
-
Det virker meget useriøst, at Jesper Hansen kan afsætte 1,5 time til dette arrangement på den sidste dag, ja i de sidste timer, af transfervinduet. Hvorfor har de ikke lagt eventet dagen efter? Der er ingen kamp i weekenden, så det giver jo ikke mening at vi skal presse det ind så tidligt som muligt på ugen?
Han burde fandme bruge dagen på at snakke i telefon og tjekke fax i stedet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHvis Festers løn er der så skal den ikke stige, og måske 25 ned, men jeg mener vi skal prøve at holde på ham som det ser ud nu. Han er god at have i truppen, kan spille bold og vi har ikke mange ledere. Enig i dit syn angående Tingager. Jeg ser ham også gerne blive, evt på endnu en 'udviklingskontrakt med en lønstigning' og så en klausul om lønstigning hvis udviklingen forsætter (spiller han skal han have mere om eksempelvis et år). Jeg tror ikke Joao er den største lønslugger, men de andre får nok en god slat. En mindre gruppe på 150+ skal vi kunne holde til økonomisk uden at det vælter det hele, ellers er vi virkelig på den og så er det nok mere Thorborg end nogen andre vi skal blive sure på, hvis det er tilfældet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHvis Festers løn er der så skal den ikke stige, og måske 25 ned, men jeg mener vi skal prøve at holde på ham som det ser ud nu. Han er god at have i truppen, kan spille bold og vi har ikke mange ledere. Enig i dit syn angående Tingager. Jeg ser ham også gerne blive, evt på endnu en 'udviklingskontrakt med en lønstigning' og så en klausul om lønstigning hvis udviklingen forsætter (spiller han skal han have mere om eksempelvis et år). Jeg tror ikke Joao er den største lønslugger, men de andre får nok en god slat. En mindre gruppe på 150+ skal vi kunne holde til økonomisk uden at det vælter det hele, ellers er vi virkelig på den og så er det nok mere Thorborg end nogen andre vi skal blive sure på, hvis det er tilfældet.
Leave a comment:
Leave a comment: