Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/ønsker - Transfervinduet Sommeren 2017
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægJeg er ikke helt enig i dit "desværre". Jeg ville ikke bryde mig om at se ham i klubben igen.
Leave a comment:
-
Leif Rasmussen og Martin Davidsen har lukket vinduet for OB. Fair nok, at vi ikke henter nogen i dag, for det har jo vist sig under Jesper Hansen at være spild af penge. Grundigheden og realitetssansen har bare ikke være god nok, og nu må vi "nøjes" med den trup vi har.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægTja, jeg kan godt lide hans fodboldmæssige kompetencer. Men hans afsked med os var ikke ligefrem køn med den svada han gav lægesektoren i klubben - en lægesektor der ellers har et rimelig godt omdømme.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægUden at kende hans nuværende niveau, så håber jeg da, at vi er inde i billedet, selv om jeg har svært ved at tro, at vi er det. Han har i hvert fald noget af det vi mangler; gennembrudsstærk, godt spark og aggresiv i sit presspil.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi laver vores liveopdatering af transfervinduets sidste dag her http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/
Vi har ingen rygter, men vi starter med at tage til træning i Ådalen for at se, om der skulle ske et eller andet.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi laver vores liveopdatering af transfervinduets sidste dag her http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/
Vi har ingen rygter, men vi starter med at tage til træning i Ådalen for at se, om der skulle ske et eller andet.
Leave a comment:
-
Vi laver vores liveopdatering af transfervinduets sidste dag her http://obstruktion.dk/liveopdatering...-deadline-day/
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet store spørgsmål til Jesper. Har du penge at handle for?
Hvis ikke eller de er latterligt få skal du så ikke tale med lidt store bogstaver til NT og kræve flere. Du kan eventuelt sætte dit job ind på det for at redde resterende af ære og omdømme.
Hvis du har penge men mener det du siger at du tror på truppen er du en latterlig nar der bør fyres.
Leave a comment:
-
Det store spørgsmål til Jesper. Har du penge at handle for?
Hvis ikke eller de er latterligt få skal du så ikke tale med lidt store bogstaver til NT og kræve flere. Du kan eventuelt sætte dit job ind på det for at redde resterende af ære og omdømme.
Hvis du har penge men mener det du siger at du tror på truppen er du en latterlig nar der bør fyres.
Leave a comment:
-
Troede ikke jeg kunne miste mere respekt for den sportslige ledelse i OB..
Jeg tog åbenbart fejl. Der var en ny bund under den bund der var i forvejen
Leave a comment:
Leave a comment: