Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Nu er JH jo ikke den mest troværdige.
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Han snakker om det i stemmer fra Ådalen, tror han der snakker om at han håber i det her kvartal, men det er lige oppe over..
    Forsinkelsen kan jo sagtens skylde ting han ikke er herre over. Jeg er overbevist om at JH vil det her mere end de fleste og der ikke er noget han hellere vil end at gøre det hele top moderne. Men det hjælper jo ikke hvis hver en 5 øre beslutning skal igennem Joachim Von LeasyAnd..
    Måske kan det også skyldes ting der skal besluttes af amatørklubben først

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Har hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!
    Han snakker om det i stemmer fra Ådalen, tror han der snakker om at han håber i det her kvartal, men det er lige oppe over..

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Har hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!
    Nu er JH jo ikke den mest troværdige.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Har hørt JH udtale, at forventningen var, at dette var på plads i første kvartal 2018. Når man tænker på Påske og sårn..........så er det da snart!

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det kan du godt stoppe med det der. Man er uskyldig til det modsatte er bevist :)
    Det er jeg helt enig i, men beviset/en kraftig indikation er vel i de mails + Bordinggaard og hvad der ellers må ... det bliver nok svært at komme tættere på sandheden.
    Uanset så er det ikke holdbart, kun at bruge den anklagedes udsagn og troværdigheden forringes af at "medsammensvorne" og vidner udtaler sig modsat.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jeg ville måske ikke tillægge en "anklaget", den største troværdighed ... især ikke i lyset af omstændighederne :).
    Det kan du godt stoppe med det der. Man er uskyldig til det modsatte er bevist :)

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det gør de åbenbart ikke når OB udtaler det modsatte. Og OB er da om nogen de nærmeste til at vide det.
    Jeg ville måske ikke tillægge en "anklaget", den største troværdighed ... især ikke i lyset af omstændighederne :).

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Jo, de var jo centrale i det ... så de ved hvad de snakker om.
    Det gør de åbenbart ikke når OB udtaler det modsatte. Og OB er da om nogen de nærmeste til at vide det.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Men at Bordinggaard og Poulsen har haft den opfattelse gør vel ikke at OB har en kæmpe skurkerolle?
    Jo, de var jo centrale i det ... så de ved hvad de snakker om.

    Leave a comment:


  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Bordinggaard havde vist samme opfattelse af intentionerne ... så nej det står slet ikke for Poulsens egen regning.
    Men at Bordinggaard og Poulsen har haft den opfattelse gør vel ikke at OB har en kæmpe skurkerolle?

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Bordinggaard havde vist samme opfattelse af intentionerne ... så nej det står slet ikke for Poulsens egen regning.
    Jeg har en dårlig fornemmelse af ham Poulsen.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Nemlig, og det står vel så også for Jørgen Poulsens egen regning at HAN forestiller sig det.
    Bordinggaard havde vist samme opfattelse af intentionerne ... så nej det står slet ikke for Poulsens egen regning.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    “Leder af Institut for Idræt og Biomekanik på SDU, Jørgen Povlsen, ser ikke noget fordækt i SDUs møder og mails med OB.
    - Der har været nogle løse tanker og luftkasteller. Der har ikke ligget nogen som helst intentioner om at gå bag om ryggen på B1913 og sige, først gør vi sådan, og så gør vi sådan. B1913 er blevet oplyst hele vejen igennem, siger han.
    Hvad er meningen i scenariet om, at man får finansieringen på plads, og så laver man en ombytning?
    - Der er ingen mening i det, for det giver ingen mening. Det kan ikke lade sig gøre at lave den ombytning, og det er det, vi finder ud af. Vi har haft det som en strøtanke”, siger Jørgen Povlsen.
    Siger en af dem der er "under anklage" :D.
    Selvfølgelig forsøger han at vaske hænder, de er jo møgbeskidte.

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Jeg forestiller mig, at den optimale model vil være, at OB midlertidigt flytter til Falen med pavilloner til deres adm. mm. Når NFCD er på plads og fuldt finansieret, kan OB bytte med B1913 og flytte til campus.
    SKRIVER JØRGEN POVLSEN I EN INTERN MAIL
    Nemlig, og det står vel så også for Jørgen Poulsens egen regning at HAN forestiller sig det.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    “Leder af Institut for Idræt og Biomekanik på SDU, Jørgen Povlsen, ser ikke noget fordækt i SDUs møder og mails med OB.
    - Der har været nogle løse tanker og luftkasteller. Der har ikke ligget nogen som helst intentioner om at gå bag om ryggen på B1913 og sige, først gør vi sådan, og så gør vi sådan. B1913 er blevet oplyst hele vejen igennem, siger han.
    Hvad er meningen i scenariet om, at man får finansieringen på plads, og så laver man en ombytning?
    - Der er ingen mening i det, for det giver ingen mening. Det kan ikke lade sig gøre at lave den ombytning, og det er det, vi finder ud af. Vi har haft det som en strøtanke”, siger Jørgen Povlsen.
    Jeg forestiller mig, at den optimale model vil være, at OB midlertidigt flytter til Falen med pavilloner til deres adm. mm. Når NFCD er på plads og fuldt finansieret, kan OB bytte med B1913 og flytte til campus.
    SKRIVER JØRGEN POVLSEN I EN INTERN MAIL
    Last edited by sinus; 09-12-2017, 17:38.

    Leave a comment:

Working...
X