Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det har jo hele tiden fra OB´s side været udlagt som omdet er kommunen som ikke vil gøre noget og derfor er det vel i OB´s interesse at vedholde kritikken i håb om det lægger pres på kommunen ift at finde midler til forbedringerne .
    Har du noget reelt kilde på det andet end at de ville have en udmelding fra kommunen omkring banefordeling?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det har du givetvis en pointe i. Når jeg bare hører et interview som det Davidsen lavede med Tim Vermund, lød det bare til, at der er meget langt til, at kommunen kommer og redder kastanjerne ud af ilden for OB.
    Det eneste kommunen skal sørge for er at amatør afdelingen har nogle baner og omklædnings faciliteter . Den professionelle afdeling kan de med rette være kolde i røven overfor strengt taget .

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De bruger det måske indirekte til tider.
    Og ja. Det er pisse irriterende at høre på..

    Så lån dog OB de 10 mill Hr Thorborg og lad OSE afdrage dem rentefrit over 10 år. Hvor svært kan det være?
    Ja, eller hvor svært kan det være at skære det sportslige budget ned med 2 millioner, og på den måde afdrage de 10 millioner over de næste 5 år. I et helt tænkt eksempel selvfølgelig.

    Vi er alligevel i et sportsligt ingenmandsland lige nu, hvor vi ikke rigtigt er interessante for nogle, ikke engang den brede OB-fanskare, og hvor vi ikke er ambitiøse nok til at handle på, at vi ikke opnår de sportslige målsætninger. Jeg tror sagtens, at man vil kunne barbere et vidst millionbeløb til spillerlønninger af, uden at det ville have de store konsekvenser sportsligt.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det har du givetvis en pointe i. Når jeg bare hører et interview som det Davidsen lavede med Tim Vermund, lød det bare til, at der er meget langt til, at kommunen kommer og redder kastanjerne ud af ilden for OB.
    Og sådan skal det også være.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det har du givetvis en pointe i. Når jeg bare hører et interview som det Davidsen lavede med Tim Vermund, lød det bare til, at der er meget langt til, at kommunen kommer og redder kastanjerne ud af ilden for OB.
    Og OB vil ikke bruge penge på lejede lokaler. Som at se hunde jagte sin egen hale

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det har jo hele tiden fra OB´s side været udlagt som omdet er kommunen som ikke vil gøre noget og derfor er det vel i OB´s interesse at vedholde kritikken i håb om det lægger pres på kommunen ift at finde midler til forbedringerne .
    Det har du givetvis en pointe i. Når jeg bare hører et interview som det Davidsen lavede med Tim Vermund, lød det bare til, at der er meget langt til, at kommunen kommer og redder kastanjerne ud af ilden for OB.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er helt enig med dig. De faciliteter er så bedagede som noget kan være. At de må køre byen rundt og i OBBC for at træne med både bold og vægte er bare til grin, og noget der må høre op snarest.

    Problemet er bare, hvis vi hele tiden skal vente på den "perfekte" løsning, så der ender med ikke at ske en skid. Jeg siger ikke, at det er det der sker i de her dage, men det er jo i hvert fald det der generelt har været med til at udsætte den her beslutning i mange år. Jeg ved, at der hersker en masse romantiske tanker om Ådalen og om at holde amatørklubben og den professionelle afdeling tæt knyttet, men hvis det ikke kan lade sig gøre indenfor rimelighedens grænser, er man simpelthen bare nødt til at give pokker i de idealer og få gjort noget ved tingene, og der er allerede gået alt for længe.

    Nu skriver du, at det selvfølgelig ikke skal blive en undskyldning for manglende succes på banen, men er det ikke det som du lidt oplever? Sådan læser jeg i hvert fald situationen. Spillerne brokker sig, hvilket de også skal, men dem vil jeg nu ikke klandre for at bruge de som undskyldning. Det samme med Kent.

    Når jeg hører JH udtale sig i større linjer, synes jeg efterhånden hele tiden de faciliteter skal inddrages som en undskyldning. Det er bestemt også muligt, at det er tilfældet, og at det er noget han slet ikke er herre over, men det er ikke desto mindre det jeg hører som en indirekte stopklods for, at vi kan tage nogle skridt sportsligt. Og det er pisse irriterende at skulle blive ved med at høre på.
    De bruger det måske indirekte til tider.
    Og ja. Det er pisse irriterende at høre på..

    Så lån dog OB de 10 mill Hr Thorborg og lad OSE afdrage dem rentefrit over 10 år. Hvor svært kan det være?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Har OB nogen interesse i, at KEP brokker sig offentligt? Jeg er ikke inde i beslutningsprocessen, men jeg ved, at der fra kommunalt hold er kommet en løsning omkring banerne ved Falen, og hvilke løsningsmuligheder man så ellers arbejder med nu, har jeg ikke indblik i, men jeg fornemmer at det i ligeså høj grad er inadtil, at man skal gøre nogle ting op med sig selv, som det er eksterne faktorer.

    Optimismen rækker dog ikke helt ind i himlen for 33-årige Petersen.

    - Jeg tror ikke, at forholdene ændres i min tid i klubben.

    Om det er fordi, at KEP regner med, at det er slut fra sommeren 19', eller at det bare har uendeligt lange udsigter, kan man jo kun gisne om, men det er sgu lidt nedslående at læse.

    Det har jo hele tiden fra OB´s side været udlagt som omdet er kommunen som ikke vil gøre noget og derfor er det vel i OB´s interesse at vedholde kritikken i håb om det lægger pres på kommunen ift at finde midler til forbedringerne .

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er helt enig med dig. De faciliteter er så bedagede som noget kan være. At de må køre byen rundt og i OBBC for at træne med både bold og vægte er bare til grin, og noget der må høre op snarest.

    Problemet er bare, hvis vi hele tiden skal vente på den "perfekte" løsning, så der ender med ikke at ske en skid. Jeg siger ikke, at det er det der sker i de her dage, men det er jo i hvert fald det der generelt har været med til at udsætte den her beslutning i mange år. Jeg ved, at der hersker en masse romantiske tanker om Ådalen og om at holde amatørklubben og den professionelle afdeling tæt knyttet, men hvis det ikke kan lade sig gøre indenfor rimelighedens grænser, er man simpelthen bare nødt til at give pokker i de idealer og få gjort noget ved tingene, og der er allerede gået alt for længe.

    Nu skriver du, at det selvfølgelig ikke skal blive en undskyldning for manglende succes på banen, men er det ikke det som du lidt oplever? Sådan læser jeg i hvert fald situationen. Spillerne brokker sig, hvilket de også skal, men dem vil jeg nu ikke klandre for at bruge de som undskyldning. Det samme med Kent.

    Når jeg hører JH udtale sig i større linjer, synes jeg efterhånden hele tiden de faciliteter skal inddrages som en undskyldning. Det er bestemt også muligt, at det er tilfældet, og at det er noget han slet ikke er herre over, men det er ikke desto mindre det jeg hører som en indirekte stopklods for, at vi kan tage nogle skridt sportsligt. Og det er pisse irriterende at skulle blive ved med at høre på.
    "De faciliteter er så bedagede som noget kan være. At de må køre byen rundt og i OBBC for at træne med både bold og vægte er bare til grin, og noget der må høre op snarest."

    Hvordan står det til med amatørerne ift ovenstående ?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Nå har de nu sendt en spiller i byen igen med klynkeri over forholdene ?
    Har OB nogen interesse i, at KEP brokker sig offentligt? Jeg er ikke inde i beslutningsprocessen, men jeg ved, at der fra kommunalt hold er kommet en løsning omkring banerne ved Falen, og hvilke løsningsmuligheder man så ellers arbejder med nu, har jeg ikke indblik i, men jeg fornemmer at det i ligeså høj grad er inadtil, at man skal gøre nogle ting op med sig selv, som det er eksterne faktorer.

    Optimismen rækker dog ikke helt ind i himlen for 33-årige Petersen.

    - Jeg tror ikke, at forholdene ændres i min tid i klubben.

    Om det er fordi, at KEP regner med, at det er slut fra sommeren 19', eller at det bare har uendeligt lange udsigter, kan man jo kun gisne om, men det er sgu lidt nedslående at læse.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
    Det er pinligt udover alle grænser, og handler vel om at OB vil have Kommunen til at betale en renovering.
    Se nu for helvede og få bragt de faciliteter iorden i en fart. Hvor svært er det lige. Det har været et tema i en del år og der er ikke sket i skid.
    Hvad med træningsbanerne på Falen, hvornår sker der noget der.
    Det er et sørgeligt og ynkeligt foretagende det OB står for pt.
    Enig , stop det evige forsøg på at få kommunen eller andre til at betale .

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    KEP langer ud efter faciliteterne:

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...ger-ob-spiller

    De lyder sgu også virkelig sølle!
    Pinligt med pinligt på. Og KEP forventer ikke de der banale ændringer bliver bedre i hans tid i klubben.

    Er det ikke lidt som et Formel1 hold der bygger en god racer men beholder de revulkaniserede dæk.

    Jeg ville snart, som nok Carlsberg, blive flov over at sponsere den klub.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    KEP langer ud efter faciliteterne:

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2018-04-...ger-ob-spiller

    De lyder sgu også virkelig sølle!
    Nå har de nu sendt en spiller i byen igen med klynkeri over forholdene ?

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Man skal bruge fornuftige faciliteter når man konkurrerer med ligesindede klubber om diverse spillere. Siger ikke det er afgørende. Men det er bestemt en faktor i det samlede billede. Her snakker jeg ikke kun SL. Men også at kunne tiltrække nogle bedre unge udefra. Jeg har set lidt af det indefra og det er jo decideret pinlige forhold. Alene det man ikke kan styrketræne i Ådalen.
    Faciliteter er jo også træningsbaner som vel også kan give de sidste % er i det samlede billede

    Men det skal selvfølgelig ikke blive en undskyldning for manglende succes på banen.
    Jeg er helt enig med dig. De faciliteter er så bedagede som noget kan være. At de må køre byen rundt og i OBBC for at træne med både bold og vægte er bare til grin, og noget der må høre op snarest.

    Problemet er bare, hvis vi hele tiden skal vente på den "perfekte" løsning, så der ender med ikke at ske en skid. Jeg siger ikke, at det er det der sker i de her dage, men det er jo i hvert fald det der generelt har været med til at udsætte den her beslutning i mange år. Jeg ved, at der hersker en masse romantiske tanker om Ådalen og om at holde amatørklubben og den professionelle afdeling tæt knyttet, men hvis det ikke kan lade sig gøre indenfor rimelighedens grænser, er man simpelthen bare nødt til at give pokker i de idealer og få gjort noget ved tingene, og der er allerede gået alt for længe.

    Nu skriver du, at det selvfølgelig ikke skal blive en undskyldning for manglende succes på banen, men er det ikke det som du lidt oplever? Sådan læser jeg i hvert fald situationen. Spillerne brokker sig, hvilket de også skal, men dem vil jeg nu ikke klandre for at bruge de som undskyldning. Det samme med Kent.

    Når jeg hører JH udtale sig i større linjer, synes jeg efterhånden hele tiden de faciliteter skal inddrages som en undskyldning. Det er bestemt også muligt, at det er tilfældet, og at det er noget han slet ikke er herre over, men det er ikke desto mindre det jeg hører som en indirekte stopklods for, at vi kan tage nogle skridt sportsligt. Og det er pisse irriterende at skulle blive ved med at høre på.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er kommet i Ådalen relativt ofte gennem 20 år snart, og som fan har jeg aldrig lidt nogen overlast ved at komme på området, tværtimod elsker jeg stadig at komme der, især grundet de omgivelser anlægget ligger i. Men nu er det jo heller ikke mig der skal arbejde der til daglig.

    Humlen ved det her er sådan set bare, at for mig som fan betyder faciliteterne på træningsanlægget ikke så meget, når jeg nu kommer der engang i mellem. Og der er jo trods alt også en masse OB-fans der aldrig besøger Ådalen.

    Der hvor jeg gerne vil hen er såre simpelt bare der, hvor træningsanlægget ikke bliver en undskyldning for, hvorfor OB ikke kan præstere rent sportsligt, og jeg tror helt ærligt også, at det er sådan majoriteten har det. Vi vil se OB vinde deres kampe, og alt andet handler for vores synspunkt sådan set bare om at optimere muligheden for dette. Det måtte da gerne blive lidt mere komfortabelt og praktisk at komme på anlægget, men ellers er det jo primært noget der berør klubben internt.

    Hvordan setuppet ellers bliver, er jeg grundlæggende græskkatolsk overfor. Jeg gider bare ikke længere høre på dårlige undskyldninger, og at vi hele tiden skal udsætte OBs sportslige ambitioner, fordi det jo alligevel ikke kan blive til noget med det anlæg vi har nu.
    Man skal bruge fornuftige faciliteter når man konkurrerer med ligesindede klubber om diverse spillere. Siger ikke det er afgørende. Men det er bestemt en faktor i det samlede billede. Her snakker jeg ikke kun SL. Men også at kunne tiltrække nogle bedre unge udefra. Jeg har set lidt af det indefra og det er jo decideret pinlige forhold. Alene det man ikke kan styrketræne i Ådalen.
    Faciliteter er jo også træningsbaner som vel også kan give de sidste % er i det samlede billede

    Men det skal selvfølgelig ikke blive en undskyldning for manglende succes på banen.

    Leave a comment:

Working...
X