Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægJeg er enig i at direktørskiftet kan - og bør - spille ind. Men det er altså stadig dårligt at annoncere en realistisk skæringsdato -og to uger senere intet. Jeg er så træt af at gætte.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNår OB iflg JH har været klar længe og kun ventet på afgørelsen fra kommunen så køber jeg ikke en undskyldning om at det er grundet den nye direktør vi ikke har fået en melding .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægPræcis. Det er 6 måneder siden at kommunen kom ud af busken. OB har haft flere år til at have en plan klar. Hvornår kommer man ud af busken?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu har OB trods alt ikke vidst hvad kommunen kom frem til. Altså imens de snakkede om det var der jo mange planer i spil. Jeg synes det er dumt man ikke melder mere ud omkring processen, men at man på forhånd kunne vide hvad kommunen ville beslutte er måske at forvente lidt for meget.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDen beslutning kommunen kom med var vel ikke så overraskende endda så evt planer OB måtte have haft skal ændres totalt ?
Men som alt andet er det okay at opbygningen af det nye OB foregår i sneglefart mens andre klubber har foden på speederen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu har OB trods alt ikke vidst hvad kommunen kom frem til. Altså imens de snakkede om det var der jo mange planer i spil. Jeg synes det er dumt man ikke melder mere ud omkring processen, men at man på forhånd kunne vide hvad kommunen ville beslutte er måske at forvente lidt for meget.
Generel forespørgsel.
Hvad er det for noget med klubhus ved Røde Stjerne for amatørerne? ... er det noget faktuelt eller et gæt?
I givet fald vil det sætte OB under ekstra pres, da de nu end ikke har undskyldningen med at amatører og professionelle er samme sted ... så er kommunen HELT ude af det.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMen OB skal jo slet ikke lade det være op til kommunen, at forbedre forholdene for de professionelle, hvilket kommunen jo så heldigvis heller ikke vil ...
Generel forespørgsel.
Hvad er det for noget med klubhus ved Røde Stjerne for amatørerne? ... er det noget faktuelt eller et gæt?
I givet fald vil det sætte OB under ekstra pres, da de nu end ikke har undskyldningen med at amatører og professionelle er samme sted ... så er kommunen HELT ude af det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDen beslutning kommunen kom med var vel ikke så overraskende endda så evt planer OB måtte have haft skal ændres totalt ?
Stor forskel på at få Falen eller dyrskuepladsen der bliver rykket.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæghttps://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3162318
Stor forskel på at få Falen eller dyrskuepladsen der bliver rykket.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMan har da forhåbentlig fra OB´s arbejdet med sine planer ud fra at der var/er flere scenarier i spil således at man ikke først skulle til at planlægge når kommunen havde taget endelig beslutning .
Den endelige plan. Bolden ligger ved JH.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Hvis det er en mulighed er der rigelig plads til Prof afdelingen med et renoveret klubhus eller nyt i Ådalen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMan har da forhåbentlig fra OB´s arbejdet med sine planer ud fra at der var/er flere scenarier i spil således at man ikke først skulle til at planlægge når kommunen havde taget endelig beslutning .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægHer åbnes der op for et amatør klubhus ved Falen, mente nok jeg havde set det et sted. U-holdene efter U17 U19 kan måske evt. blive i ådalen selv om de er en del af amatørafdelingen, diverse tilskud kan så måske stadig bibeholden.
Hvis det er en mulighed er der rigelig plads til Prof afdelingen med et renoveret klubhus eller nyt i Ådalen.
Comment
Comment