Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg er enig i at direktørskiftet kan - og bør - spille ind. Men det er altså stadig dårligt at annoncere en realistisk skæringsdato -og to uger senere intet. Jeg er så træt af at gætte.
    Det er vi alle nok
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Jeg er enig i at direktørskiftet kan - og bør - spille ind. Men det er altså stadig dårligt at annoncere en realistisk skæringsdato -og to uger senere intet. Jeg er så træt af at gætte.
      Når OB iflg JH har været klar længe og kun ventet på afgørelsen fra kommunen så køber jeg ikke en undskyldning om at det er grundet den nye direktør vi ikke har fået en melding .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Når OB iflg JH har været klar længe og kun ventet på afgørelsen fra kommunen så køber jeg ikke en undskyldning om at det er grundet den nye direktør vi ikke har fået en melding .
        Præcis. Det er 6 måneder siden at kommunen kom ud af busken. OB har haft flere år til at have en plan klar. Hvornår kommer man ud af busken?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Præcis. Det er 6 måneder siden at kommunen kom ud af busken. OB har haft flere år til at have en plan klar. Hvornår kommer man ud af busken?
          Nu har OB trods alt ikke vidst hvad kommunen kom frem til. Altså imens de snakkede om det var der jo mange planer i spil. Jeg synes det er dumt man ikke melder mere ud omkring processen, men at man på forhånd kunne vide hvad kommunen ville beslutte er måske at forvente lidt for meget.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Nu har OB trods alt ikke vidst hvad kommunen kom frem til. Altså imens de snakkede om det var der jo mange planer i spil. Jeg synes det er dumt man ikke melder mere ud omkring processen, men at man på forhånd kunne vide hvad kommunen ville beslutte er måske at forvente lidt for meget.
            Den beslutning kommunen kom med var vel ikke så overraskende endda så evt planer OB måtte have haft skal ændres totalt ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Den beslutning kommunen kom med var vel ikke så overraskende endda så evt planer OB måtte have haft skal ændres totalt ?
              Præcis.

              Men som alt andet er det okay at opbygningen af det nye OB foregår i sneglefart mens andre klubber har foden på speederen

              Comment


                Slettet forkerte oplysninger,.
                Last edited by Ricardo; 17-04-2018, 12:59.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Nu har OB trods alt ikke vidst hvad kommunen kom frem til. Altså imens de snakkede om det var der jo mange planer i spil. Jeg synes det er dumt man ikke melder mere ud omkring processen, men at man på forhånd kunne vide hvad kommunen ville beslutte er måske at forvente lidt for meget.
                  Men OB skal jo slet ikke lade det være op til kommunen, at forbedre forholdene for de professionelle, hvilket kommunen jo så heldigvis heller ikke vil ...

                  Generel forespørgsel.
                  Hvad er det for noget med klubhus ved Røde Stjerne for amatørerne? ... er det noget faktuelt eller et gæt?
                  I givet fald vil det sætte OB under ekstra pres, da de nu end ikke har undskyldningen med at amatører og professionelle er samme sted ... så er kommunen HELT ude af det.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    Men OB skal jo slet ikke lade det være op til kommunen, at forbedre forholdene for de professionelle, hvilket kommunen jo så heldigvis heller ikke vil ...

                    Generel forespørgsel.
                    Hvad er det for noget med klubhus ved Røde Stjerne for amatørerne? ... er det noget faktuelt eller et gæt?
                    I givet fald vil det sætte OB under ekstra pres, da de nu end ikke har undskyldningen med at amatører og professionelle er samme sted ... så er kommunen HELT ude af det.
                    Her har jeg nok lavet en fejl, kan ikke finde noget om klubhus på Falen, mente bare jeg havde set det i planen fra Odense kommune, men det er forker

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Den beslutning kommunen kom med var vel ikke så overraskende endda så evt planer OB måtte have haft skal ændres totalt ?
                      https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3162318
                      Stor forskel på at få Falen eller dyrskuepladsen der bliver rykket.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3162318
                        Stor forskel på at få Falen eller dyrskuepladsen der bliver rykket.
                        Man har da forhåbentlig fra OB´s arbejdet med sine planer ud fra at der var/er flere scenarier i spil således at man ikke først skulle til at planlægge når kommunen havde taget endelig beslutning .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Man har da forhåbentlig fra OB´s arbejdet med sine planer ud fra at der var/er flere scenarier i spil således at man ikke først skulle til at planlægge når kommunen havde taget endelig beslutning .
                          https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3190583

                          Den endelige plan. Bolden ligger ved JH.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3190583

                            Den endelige plan. Bolden ligger ved JH.
                            Her åbnes der op for et amatør klubhus ved Falen, mente nok jeg havde set det et sted. U-holdene efter U17 U19 kan måske evt. blive i ådalen selv om de er en del af amatørafdelingen, diverse tilskud kan så måske stadig bibeholden.

                            Hvis det er en mulighed er der rigelig plads til Prof afdelingen med et renoveret klubhus eller nyt i Ådalen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Man har da forhåbentlig fra OB´s arbejdet med sine planer ud fra at der var/er flere scenarier i spil således at man ikke først skulle til at planlægge når kommunen havde taget endelig beslutning .
                              Kommer helt an option hvad du mener med planlægning. Synes det ville være spild af penge at få folk til at tegne bygninger og komme med forslag på forskellige scenarier så tidligt i forløbet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                                Her åbnes der op for et amatør klubhus ved Falen, mente nok jeg havde set det et sted. U-holdene efter U17 U19 kan måske evt. blive i ådalen selv om de er en del af amatørafdelingen, diverse tilskud kan så måske stadig bibeholden.

                                Hvis det er en mulighed er der rigelig plads til Prof afdelingen med et renoveret klubhus eller nyt i Ådalen.
                                Men Er der så ikke noget med det skal igennem fredningsnævn og kommunenen inden de må gøre noget?

                                Comment

                                Working...
                                X