Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    OB's beklagelser ift. ingen handling fra kommunen har vel hele tiden handlet om manglende plads, dvs. baner. JH har hele tiden fastholdt, at klubben er parat til at investere i forbedring af faciliteter. Men man vil gerne holde amatørerne og de professionelle samlet og derfor har man ventet på, at banesituationen er så der er plads til at rumme alle de hold.

    Baneaftalen er på plads nu og JH har udtalt man er tilfreds med den. Derfor afventer man som jeg forstår det ikke længere noget fra kommunen.

    Nu kigger OB vel internt på hvordan det skal fungere mellem amatørerne og de professionelle, samt hvad man kan og må gøre på de områder. Det er med andre ord snart på tide, at OB skal putte handling bag deres udmeldinger om, at de er villige til at investere i det. Ser som sådan ikke noget problem i, at der ikke er meldt noget ud endnu. Der skal forhåbentlig laves en del.

    Frygter dog det bliver ved lidt renovation af badet i et par omklædningsrum og en ny kaffemaskine i kantinen. Det undrer mig i hvert fald, at det tilsyneladende er noget Jesper Hansen skal finde plads til i hans budgetter. Håber man går all-in i det her med en større økonomisk investering/indsprøjtning. Det er nu man skal lægge fundamentet for klubbens gang og udvikling i de næste 20-30-40-50 år. Hvis ikke mere.

    Det har været en lortesag så længe. Faciliteterne skal ikke bare være lidt mindre dårlige. Hvis man gerne gøre alvor af at kunne tiltrække flere og bedre talenter m.m. skal man op og kunne sige, at man har et af de bedste træningsanlæg herhjemme uden, der bliver rynket på næsten. Stort set alt andet end en udmelding ala denne fra AGF vil skuffe mig:
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aeningsanlaeg/
    Helt sikkert, vi skal sigte højt når det gælder faciliteter og ordentlige baner både for amatør, akademi og prof.
    Mht. AGF's nye anlæg så er jeg ret sikker på at Århus kommune og AGF begge har været inde over finansiering af både klubhus og baner.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      OB's beklagelser ift. ingen handling fra kommunen har vel hele tiden handlet om manglende plads, dvs. baner. JH har hele tiden fastholdt, at klubben er parat til at investere i forbedring af faciliteter. Men man vil gerne holde amatørerne og de professionelle samlet og derfor har man ventet på, at banesituationen er så der er plads til at rumme alle de hold.

      Baneaftalen er på plads nu og JH har udtalt man er tilfreds med den. Derfor afventer man som jeg forstår det ikke længere noget fra kommunen.

      Nu kigger OB vel internt på hvordan det skal fungere mellem amatørerne og de professionelle, samt hvad man kan og må gøre på de områder. Det er med andre ord snart på tide, at OB skal putte handling bag deres udmeldinger om, at de er villige til at investere i det. Ser som sådan ikke noget problem i, at der ikke er meldt noget ud endnu. Der skal forhåbentlig laves en del.

      Frygter dog det bliver ved lidt renovation af badet i et par omklædningsrum og en ny kaffemaskine i kantinen. Det undrer mig i hvert fald, at det tilsyneladende er noget Jesper Hansen skal finde plads til i hans budgetter. Håber man går all-in i det her med en større økonomisk investering/indsprøjtning. Det er nu man skal lægge fundamentet for klubbens gang og udvikling i de næste 20-30-40-50 år. Hvis ikke mere.

      Det har været en lortesag så længe. Faciliteterne skal ikke bare være lidt mindre dårlige. Hvis man gerne gøre alvor af at kunne tiltrække flere og bedre talenter m.m. skal man op og kunne sige, at man har et af de bedste træningsanlæg herhjemme uden, der bliver rynket på næsten. Stort set alt andet end en udmelding ala denne fra AGF vil skuffe mig:
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aeningsanlaeg/
      https://www.google.dk/amp/s/www.tvsyd.dk/amp/57808

      https://www.jv.dk/efb/EfBs-nye-kaeld...rtikel/2478991


      Det lader sig fint gøre andre steder .

      Spændende hbor længe det varer før vi får OB’s. plan at se . De har haft 20 år til at planlægge hvad der skal ske nu har de fået ryddet undskyldningen med kommunen af vejen .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        https://www.google.dk/amp/s/www.tvsyd.dk/amp/57808

        https://www.jv.dk/efb/EfBs-nye-kaeld...rtikel/2478991


        Det lader sig fint gøre andre steder .

        Spændende hbor længe det varer før vi får OB’s. plan at se . De har haft 20 år til at planlægge hvad der skal ske nu har de fået ryddet undskyldningen med kommunen af vejen .
        Er alligevel glad for de ikke bygger efter en plan lavet for 20 år siden ;)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
          Er alligevel glad for de ikke bygger efter en plan lavet for 20 år siden ;)
          Ha ha

          men det kan jo stadig være en forbedring
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            https://www.google.dk/amp/s/www.tvsyd.dk/amp/57808

            https://www.jv.dk/efb/EfBs-nye-kaeld...rtikel/2478991


            Det lader sig fint gøre andre steder .

            Spændende hbor længe det varer før vi får OB’s. plan at se . De har haft 20 år til at planlægge hvad der skal ske nu har de fået ryddet undskyldningen med kommunen af vejen .
            Citat fra artiklen om Esbjergs træningsanlæg: “opføres med økonomisk støtte udefra”.
            Det kan være OB er ved at undersøge mulighederne for økonomisk støtte udefra ( ikke kommunen :-)) men private partnere.. Problemet er jo også at det drejer sig om to træningsanlæg på hhv. Falen og i Ådalen.


            Comment


              Nogen som har noget nyt mht vores faciliteter ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Nogen som har noget nyt mht vores faciliteter ?
                Nope. Jeg blev lige så glad da jeg så at tråden var blevet aktiv :(

                Comment


                  Når man har viftet folk om næsten med en deadline der hedder Q1, og der 16 dage efter stadig ikke er kommet noget ud, plejer det at være god latin lige at komme med en art forklaring, opdatering eller som minimum en ny deadline.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Nogen som har noget nyt mht vores faciliteter ?
                    Tænker at den nye direktør spiller ind. Men synes godt man lige kunne komme med en opdatering omkring hele processen.

                    Comment


                      Et er ikke at melde ud til os/offentligheden. Men hvis der heller ikke er meldt noget ud internt, er det topmålt dumt. Og her tænker jeg ikke noget til hver eneste spiller, men i al fad til trænere o.lign.
                      Man skal ikke sige en dato, man ikke kan holde.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Et er ikke at melde ud til os/offentligheden. Men hvis der heller ikke er meldt noget ud internt, er det topmålt dumt. Og her tænker jeg ikke noget til hver eneste spiller, men i al fad til trænere o.lign.
                        Man skal ikke sige en dato, man ikke kan holde.
                        Jeg mener ikke der er meldt en dato ud, men at JH håbede på 1/4 som skæringsdato. Jeg tror også direktørskiftet spiller lidt ind på det hele. Jeg er også næsten åndeløs af spænding på hvad det bliver til.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Jeg mener ikke der er meldt en dato ud, men at JH håbede på 1/4 som skæringsdato. Jeg tror også direktørskiftet spiller lidt ind på det hele. Jeg er også næsten åndeløs af spænding på hvad det bliver til.
                          Samme her. Men har bare også et billede med JH holdende nede ved Stark hvor der bliver læsset en trailer fyldt med spartel, polyfylla og maling.. Og 3 m2 tagpap

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Samme her. Men har bare også et billede med JH holdende nede ved Stark hvor der bliver læsset en trailer fyldt med spartel, polyfylla og maling.. Og 3 m2 tagpap
                            Nej det tror jeg alligevel ikke på, STARK er for dyre, jeg tror mere på at der bliver handlet hos Jem og Fix....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Nej det tror jeg alligevel ikke på, STARK er for dyre, jeg tror mere på at der bliver handlet hos Jem og Fix....
                              Var der ikke noget med at AGF skulle til at bygge om , så mon ikke han i tråd med sine spillerindkøb holder i Aarhus med traileren og overtager affaldet for en billig penge ?

                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg mener ikke der er meldt en dato ud, men at JH håbede på 1/4 som skæringsdato. Jeg tror også direktørskiftet spiller lidt ind på det hele. Jeg er også næsten åndeløs af spænding på hvad det bliver til.
                                Jeg er enig i at direktørskiftet kan - og bør - spille ind. Men det er altså stadig dårligt at annoncere en realistisk skæringsdato -og to uger senere intet. Jeg er så træt af at gætte.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X