Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
Nu bliver det så spæmdende hvad OB melder ud omkring fordelingen og om hvordan klubben (OSE) vil investere i de tildelte områder mht baner og opgradering/opbygning af faciliteter til hhv. ungdom, akademi, amatør og prof..
Comment
-
Syntes at det lyder som et fornuftigt forslag for OB set udefra..
Tænker at der kommer en hurtig udmelding fra OB og at diverse håndværkere går igang hurtigst muligt.. Men bliver da spændende at se om man laver et proffesionelt setup på Falen 97 med nye faciliteter og flytter prof afdelingen der over permanent
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes at det lyder som et fornuftigt forslag for OB set udefra..
Tænker at der kommer en hurtig udmelding fra OB og at diverse håndværkere går igang hurtigst muligt.. Men bliver da spændende at se om man laver et proffesionelt setup på Falen 97 med nye faciliteter og flytter prof afdelingen der over permanent
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes at det lyder som et fornuftigt forslag for OB set udefra..
Umiddelbart tror jeg OB er tilfredse med pil op. Falen 97 er et fint område som jeg husker det, ikke nær så vindblæst og åbent som dyrskuepladsen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror det. Arealet Falen 97 omtales med noget i retning af "OB får selvstyre til et eventuelt højere driftsniveau".
Umiddelbart tror jeg OB er tilfredse med pil op. Falen 97 er et fint område som jeg husker det, ikke nær så vindblæst og åbent som dyrskuepladsen.
Dvs kontorer, omklædningsfaciliteter, styrkerum osv
Eller man renoverer Ådalen og kun bruger det om vinteren istedet for dyreskuet. Altså SL holdet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægTror det. Arealet Falen 97 omtales med noget i retning af "OB får selvstyre til et eventuelt højere driftsniveau".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig. Falen 97 lyder som et fint område med mulighed for at etablere 5 ordentlige permanente baner samt forhåbentligt et nyt moderne klubhus. Og med ialt 3 nye kunstgræsbaner i Ådalen og forhåbentlig en kærlig hånd til klubhuset vil Ådalen pludselig også komme til at ligne noget igen.
Tror stadigvæk at amatørerne skal stå for faciliteterne i Ådalen
Comment
-
Spændende. Gad vide hvornår vi får en udmelding fra klubben? Og med den udmelding, vil der måske følge nogle planer med? Man må have haft noget i støbeskeen rigtig længe, som man så småt kan præsentere.. Jeg ved godt de ikke har kendt til den geografiske placering, men det har forhåbenligt ikke forhindret dem i at gøre sig nogle tanker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNu skal OB heller ikke bruge penge på at etablere baner. Så der burde være en del penge til at opføre et moderne klubhus..
Tror stadigvæk at amatørerne skal stå for faciliteterne i Ådalen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKender ikke Ådalens klubhus så godt indefra, men det er vel i sig selv en stor hjælp for amatørerne, hvis profferne smutter og så kun lige kigger forbi når der skal trænes på kunstgræs, så viser profferne sig da også ved amatørerne en gang imellem, win win
Comment
Comment