Oprindeligt indsendt af FFM
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer er vel forholdsvis mange m2 under tag i Ådalen. Jeg synes da det lyder sært hvis fredningsnævn osv kan komme ind over en indvendig renovering, men det er der helt sikkert klogere hoveder end mit der ved en hel del om. Jeg kan sagtens forestille mig at det bliver vanskeligt i fht. fredningsnævn osv. hvis der er et ønske om at rive dele, eller hele det bestående ned og bygge nyt
Ved ikke hvor svært det er at få lov til at bygge nyt hvis man holder det i samme stil og volume. Ofte er det meget dyrt at renoverer, kan forstillle mig at samtlige rumindellinger skal ændres. Så alt varme el osv skal totalt renoveres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDer er vel forholdsvis mange m2 under tag i Ådalen. Jeg synes da det lyder sært hvis fredningsnævn osv kan komme ind over en indvendig renovering, men det er der helt sikkert klogere hoveder end mit der ved en hel del om. Jeg kan sagtens forestille mig at det bliver vanskeligt i fht. fredningsnævn osv. hvis der er et ønske om at rive dele, eller hele det bestående ned og bygge nyt
Comment
-
Sakset fra regnskabet :
“Faciliteter
I februar 2017 oplyste Odense Kommune, at en aftale mellem Odense Kommune og Odense Sport & Event A/S for perioden 2013-2017 vedrørende grundlejen til Arena Fyn, muligvis ikke opfylder gældende regler på det offentlige område.
Ifølge aftalen skal Odense Kommune i perioden betale 1.700 t. kroner i grundleje til Odense Sport & Event A/S. Beløbet for 2017 er faktureret med ikke betalt af Odense Kommune. Beløbet indgår i tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser. For yderligere information henvises til note 34.
Odense Sport & Event A/S er uenig i Odense Kommune s fortolkning af aftalen, og der forhandles om en løsning. På nuværende tidspunkt er situationen ikke afklaret, og det gælder også eventuelle konsekvenser som følge heraf.”"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSakset fra regnskabet :
“Faciliteter
I februar 2017 oplyste Odense Kommune, at en aftale mellem Odense Kommune og Odense Sport & Event A/S for perioden 2013-2017 vedrørende grundlejen til Arena Fyn, muligvis ikke opfylder gældende regler på det offentlige område.
Ifølge aftalen skal Odense Kommune i perioden betale 1.700 t. kroner i grundleje til Odense Sport & Event A/S. Beløbet for 2017 er faktureret med ikke betalt af Odense Kommune. Beløbet indgår i tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser. For yderligere information henvises til note 34.
Odense Sport & Event A/S er uenig i Odense Kommune s fortolkning af aftalen, og der forhandles om en løsning. På nuværende tidspunkt er situationen ikke afklaret, og det gælder også eventuelle konsekvenser som følge heraf.”
Comment
-
Kan ikke huske hvornår regnskabet blev underskrevet .. men man opgiver en potentiel indtjening på 17 mio frem mod 2027 for at slippe for at tilbage 1,7 i 2017 ... så har man enten ikke haft en stærk sag eller stærk forhandler ...
Men pointen var mere at det måske er svært at få trumfet noget igennem med den ene hånd hvis der er en tvist i den anden ..."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKan ikke huske hvornår regnskabet blev underskrevet .. men man opgiver en potentiel indtjening på 17 mio frem mod 2027 for at slippe for at tilbage 1,7 i 2017 ... så har man enten ikke haft en stærk sag eller stærk forhandler ...
Men pointen var mere at det måske er svært at få trumfet noget igennem med den ene hånd hvis der er en tvist i den anden ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror nu ikke at OSE gav afkald på de penge med god vilje. De havde ikke noget valg da det var en lost causeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror nu ikke at OSE gav afkald på de penge med god vilje. De havde ikke noget valg da det var en lost cause"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvem?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
Comment