Hvis ikke spillerne har været i pressen for at lægge pres på både kommune og klub ...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa man kunne jo bare melde ud at man er igang med at planlægge den rette løsning og at det peger i retning af det oog det ..
Man har ellers været flittig nok til at kritisere kommunens manglende handling og vel også sendt spillere i pressen for at brokke sig over forholdene .
Comment
-
KEP igen lige ude med mere end en antydning omkring faciliteterne: https://twitter.com/kennethemilp/sta...59169498701826
Det er jo en ret gammel diskussion efterhånden, men jeg tror virkelig der er noget om det. Især når det står så skidt til som i OB.
Det skal ikke ses som et forsvar for dårlige transfers og andre dårlige beslutninger på den sportslige side (for de har helt sikkert været der), men for succesen både på lang og kort sigt tror jeg det er svært at overvurdere betydningen af hvad faciliteter kan betyde.
Så lad os håbe man snart langt om længe finder ud af noget - og gør det ordentligt.Last edited by Agbre; 22-05-2018, 17:22.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægKEP igen lige ude med mere end en antydning omkring faciliteterne: https://twitter.com/kennethemilp/sta...59169498701826
Det er jo en ret gammel diskussion efterhånden, men jeg tror virkelig der er noget om det. Især når det står så skidt til som i OB.
Det skal ikke ses som et forsvar for dårlige transfers og andre dårlige beslutninger på den sportslige side (for de har helt sikkert været der), men for succesen både på lang og kort sigt tror jeg det er svært at overvurdere betydningen af hvad faciliteter kan betyde.
Så lad os håbe man snart langt om længe finder ud af noget - og gør det ordentligt.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMen det har taget laaaang tid. For 10 år siden var det meget gammel daws, og siden er der ikke sket meget. Det er så ikke kun JHs skyld
Comment
-
Lasse Vøge @LasseVge
Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk
Lasse Vøge @LasseVge 4 tfor 4 timer siden
Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLasse Vøge @LasseVge
Ang. træningsfaciliteter i OB. Det går i retning af et helt nyt superanlæg i Ådalen. #obdk
Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
Dejlig nyhed
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægLasse Vøge @LasseVge
Vil understrege, at der - som jeg hører det - stadig er nogle knaster, der høvles af. Men jeg hører om helt nye faciliteter - og ikke en modernisering af de nuværende faldefærdige barakker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon så ikke at man er nød til at flytte ud af Ådalen i 6-12 måneder alt afhængig? Mens det foregår.
Spændende at se hvad man gør der
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægMuligvis. I AGF har man ifm. ombygningen af deres anlæg brugt nogle midlertidige barakker, så det kunne vel også være løsningen i Ådalen.
Hvor hurtigt gik deres byggeri?
Comment
Comment